Onpas tänne tullut paljon uusia mustia nikkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanha harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="viera";29312224]Lucifer-kfkfkf jne.jne. "vain yksi nikki mulla" :saint: aika kipeetä hommaa, mutta onhan täällä jos jonkinlaista avohoitopotilasta..[/QUOTE]Näkyyhän teitä olevan ihan liikaa irrallaan.
=)

mäki oon vanha tuttu. palstaillu viimeks alkuvuonna 2010. en tiiä, ennen oli vaan paremmin aikaa kun kävi töissä :D ja sitte äitiyslomalla. mutta nyt uudessa työssä ei kerkee eikä täällä oo enää yhtä kiva olla niinku sillon ennen.

kyllä mä joskus palaan ihan omalla nikilläni, nyt en vaan jaksais millään kirjautua. katon vähän aikaa jos joku mut tunnistais :D tuskin kumminkaan mut aina voi haaviella

Joskus vuosia sitten ja asuinkin eri puolella suomea olin Nocturn voi niitä aikoja oli menokin täällä eri. kaipaan niitä musa ketjuja arvaa mikä kappale jne.
oli helmikana jne niin vuodet vierii ja aika kultaa muistot

Olenko mä ainoa josta on huvittavaa noi salaliittoteoriat foliohattujen kera että "Toi on se ja se vanha. IHAN VARMASTI ON!" :D Mitä sitten jos joku on joku vanha nikki? Entäs sitten jos ei olekkaan? Kukaan ei usko sitäkään. On mullakin täällä ollut 7 vuotta sitten nikki kun esikoista odotin ja nyt en kuollaksenikaan muista mikä se oli. Pitäisköhän luoda uusi niin pääsisitte arvailemaan?

Olenko mä ainoa josta on huvittavaa noi salaliittoteoriat foliohattujen kera että "Toi on se ja se vanha. IHAN VARMASTI ON!" :D Mitä sitten jos joku on joku vanha nikki? Entäs sitten jos ei olekkaan? Kukaan ei usko sitäkään. On mullakin täällä ollut 7 vuotta sitten nikki kun esikoista odotin ja nyt en kuollaksenikaan muista mikä se oli. Pitäisköhän luoda uusi niin pääsisitte arvailemaan?

Jos olet joku yhdentekevä joka on kirjoitellut täällä vauvan vaippamerkeistä ja kakan väristä niin tuota noin :kieh: kukaan ei välitä onko sulla ollut täälllä ennen nikki vai ei. Mut hei :hug: toivottavasti sulla ei nyt tuu paha mieli.

Se nyt on aika yleistä, että tehdään se palstakuolema... ehkä useita viikkoja hyvästellään ja sitten tullaan uuden nikin kanssa tänne "muka uutena" :D hassua. Ja nää jotka palstailee usealla nikillä jopa samaan aikaa on aika säälittäviä ressukoita. Ettei oo elämässä muuta niin tehtailee sitten vauvapalstalle itselleen jännitystä.

Yhteistyössä