V
Vanha harmaa
Vieras
Ketä vanhoja he ovat? Vanhoja on kadonnut, joten uusissa on pakko olla näitä entisiä mustia.
Kuka kukin on- peli käyntiin!
Kuka kukin on- peli käyntiin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minäkin olen vanha musta, palstailin reilut parivuotta sitten mustana. Sitten harmailin väliajan. Ajattelin taas kokeilla mustana. Kätevämpi näin.
Valitettavasti minulla ei ole muita nikkejä kuin tämä.Alkuperäinen kirjoittaja tää on tätä;29311592:Kas kfkfkf ilmestyi toisella alter egollaan.
Valitettavasti minulla ei ole muita nikkejä kuin tämä.
=)
Valitettavasti minulla ei ole muita nikkejä kuin tämä.
=)
Mukavaa että sinulla on hauskaa, mutta voit kysyä vaikka modeilta asiasta. Minä olen minä ja Kfkfkf on hän= kaksi eri henkilöä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29311735:Tämä on jo yhtä huvittavaa kuin se Akaatti-Tuulipuku -jankutus.![]()
Ei minua haittaa jos joku tuntee tarvetta useampaan. Itse en koe tarvitsevani muita kuin tämän.Haittaako se, jos niitä onkin muutama? Ei kai se ole kiellettyä?
Mäkin olen vanha astetta tunnetumpi musta. Tällä kertaa ajattelin pysytellä anonyymimpänä![]()
Mukavaa että sinulla on hauskaa, mutta voit kysyä vaikka modeilta asiasta. Minä olen minä ja Kfkfkf on hän= kaksi eri henkilöä.
=)
Itse en oikeasti muista ketään Tuulipukua täältä. Akaatti kirjoittelee edelleen ainakin välillä. Itseäni huvittaa nuo huutelijat, mielenkiintoista että kauako he jaksavat. Taidettiin melkein lyödä asiasta vetoa Kfkfkfn kanssa silloin kun "kohu" alkoi.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29311764:No en minä sitä nyt tarkoittanut. Minusta on aina ollut jotenkin hassua, kun Akaatti joutuu aina jonkun pitkän kirjoituksen sivulauseessa tokaisemaan sen "en ole tuulipuku". Siis se tyyneys asian suhteen on jotenkin niin koomista. Joo, outo huumorintaju minulla.
Olin vuonna nakki TuhmaHauva, nyt tämä.