en ehnyt koko testiä. eihän siinä ollut sopivia vaihtoehtoja. joko olit yltiöpositiivinen tai sitten masentunu
En huomannut tuossa mitään yltiöpositiivista.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29294981:en ehnyt koko testiä. eihän siinä ollut sopivia vaihtoehtoja. joko olit yltiöpositiivinen tai sitten masentunu
Miksi et käy missään terapiassa?39, ei kukaan mua pysty auttamaan. Lekurilla kävin, sanoi että olen vakavasti masentunut. No ei se sitä mun oloa poistanut millään taikasauvalla. Tässä sitä ollaan ja rämmitään. En syö lääkkeitä enkä käy terapiassa.
Itse asiassa masennus ei _aina_ ole kliininen sairaus vaan tiettyyn rajaan asti on mahdollista myös itse muokata omia elämänasenteitaan valoisampaan suuntaan, jos ihminen on tarpeeksi vahva henkisesti. Vastuuta itsestään ei pidä ulkoistaa liian keveästi yhteiskunnalle.:O
Masennus on sairaus.
Mitä nyt ketjua lueskeli niin ehkä vähän väärä ketju sinun tulla mässäilemään tuolla tavalla.
Varmaan jokaisella on jossakin kohtaa elämässä peiliin katsomisen paikka, myös sinulla. Minusta voisit olla empaattisempi kanssapalstailijoita kohtaan.
Lähestymistapasi on vähintäänkin arveluttava. Olet aivan varmasti huomannut että kirjoituksesi saa aikaan suurimmalta osin pahoinvointia. Miksi ihmeessä jatkat samalla tavalla? Etkö mielummin valitsisi motivoivaa kirjoittelua? Jättäisit arvostelun, vähättelyn ja vertaamisen pois.
Kannattaa kokeilla. Mitä menetettävää sinulla on?