M
"Misty"
Vieras
Sitten meillä syödään sitä joka viikko. Hampurilaisella olemme käyneet ehkä kerran kuukaudessa, ja poika on siellä syönyt heti kun kiinteät on aloittanut...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerran viikossa tai joskus harvemmin kaksikin.
Mäkkärillä on kiva käydä kun voi valita maitoa, omenapaloja ja tavallisen hampparin jossa ei ole juuri mitään ihmeellistä sisällä.(useimmin otetaan vain se hamppari kyllä)
Meillä on lauantaina uinnin jälkeen tapana käydä mäkkärillä autokaistalla.
3,5v kyseessä. 8kk vanha saa aina vähän mun hampparin leivästä.![]()
Joka viikko on liikaa, miksi ihmeessä totuttaa noin pieni jo syömään epäterveellisesti? :/ Todella itsekästä ja surullista!
Mikä tuossa on niin epäterveellistä ettei kerran viikossa voisi käydä? Siksi että kahden vaalean leivän väliin on laitettu naudanlihapihvi ja sitä kutsutaankin hamppariksi? Ne vaaleat leivät ei ole mitään parasta leipää se on kyllä totta, mutta ei meillä mitään ranskanleipää/vaaleaa paahtoleipää muuten sitten mussutellakaan.
No eihän siinä mitään ravintoaineita ole, mutta silloin tällöin syötäväksi tietysti sopii. Kasviksia ei ole yhtään ja transrasvaa paljon.
Tutustupa pikkasen paremmin asioihin.
Eikö transrasva sano mitään? Voi voi. Sivistä itseäsi ja ota selvää.
No otapa itse selvää missä kohtaa lapsi saa näitä transrasvoja niin suuret määrät jos kerran viikossa syö sen lastenaterian esimerkiksi ja muuten yleisin ruoka on wokki jossa vaaleaa lihaa ja kasviksia runsaasti, välipalaksi lähes aina hedelmä tai kasvistikkuja.
Jos muutenkin vertaan meidän syömistä suurimman osan "terveelliseen kotiruokaan" niin voin melkein vannoa, että syömme paremmin kuin valtaosa perheistä. Tai no lapsi syö, itse myönnä yöllä salaa syöväni liikaa herkkuja.On vähän vaikea kuvitella, että nämä kaksi vaaleaa leipäpalaa ja naudanlihapihvi tuhoaisi lapseni terveyden jos katsoo koko viikon ruokia.
![]()
Miksi pitää ottaa henkilökohtaisesti? Sanoinhan että tottakai voi välillä syödä ja mässäillä mutta mielestäni kerran viikkoon on turhan usein noin pienelle. Kuitenkin oppii ja tottuu syömään epäterveellisesti varmasti myöhemmässäkin elämässä, että en itse haluiaisi tottuttaa noin nuorena.