kuinka usein käytte lasten n. 3-5v kanssa hampurilaisella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän 3,5 v ei ole koskaan syönyt mitään roskaruokaa. (Pizzaa, ranskalaisia, hamppareita, kebua tai eineksiä) Mutta, aloittaa tarhan keväällä ja siellä joutuu syömään ties mitä.

En käy teinienkään kanssa koskaan. Isänsä on joskus heille pitsat hakenut, mutta yleensä roskaruoka tehdään itse tai kaupan einestä, joten mitään periaatteellisia syitä ei sinällään ole.
Aika kalliita mielestäni noi hamppariravintelit.

Nyt täytyy tunnustaa, että kuluneen syksyn aikana olen jo aika monta kertaa ajanut mäkkärin autokaistalle tai kotona tilannut pitsat lapsille. On vain ollut aika kiireistä töissä eikä vaan ole jaksanut a) käydä ruokakaupassa --> kaapissa ei oikeasti ole ruokaa ja b) alkaa laittamaan ruokaa vaikka sitä olisi joskus kaapista löytynytkin.. Joo, olen paha paha äiti...

Kerran kaksi vuodessa meidän perheessä syödään mainitsemaasi roskaruokaa. Viikolla syötiin kyl yks päivä hampparit itse tehdyllä jauhelihapihvillä, sipulirenkailla ja kaupan sämpylöillä. Eikä meidän teinitkään käy muulloin syömässä tuollaista.

Meidän lapset on vähän vanhempia (3kpl, 5-10v), mutta tässä vuosien saatossa hamppariateria tai pizza on tullut nautittua aika monta kertaa. Pizza yleensä kyllä haetaan kotiin kun ollaa tulossa jostain. Ja noi hamppariruokailut liittyy yleensä siihen että ollaan ostoksilla ja samalla reissulla käydään syömässä. Joskus voi oikeesti olla että käydään kaks kertaa viikossa (harvoin, mut on niin ollut) tai sit kerran kuussa. Mut keskiarvo vois olla 2krt kuussa. Enkä koe olevani yhtään huono äiti tämän vuoksi.

Yhteistyössä