"mies"
Näyttää muutenkin ketjun naisissa olevan kateita. Asenteenne on ikävä ja suosittelen miettimään sitä uusiksi ihan itsenne ja läheistenne takia.
Kaikki ketjuthan täällä otetaan vakavastiOnpas joillakin pinna kireällä. Ei pidä ottaa noin vakavasti tätä ketjua.
Kaikki ketjuthan täällä otetaan vakavasti
No SINÄ! ja ihan hirmu hottis kunnossa (et sinä kyllä koskaa ole mikään non-hottis ollutkaan )Mitä..?
Hah, johan vitsin murjasitNo SINÄ! ja ihan hirmu hottis kunnossa (et sinä kyllä koskaa ole mikään non-hottis ollutkaan )
Niinno, voi ne tallentaa puhelimen muistiin kuvinakin, menee sitten tuonne downloads-kansioon. Screencapture taitaa olla puhelimessa kyllä nimeltään, mutta en ymmärrä mitä huvittavaa tässä nyt oli? Kaikkia kuvia kun ei pysty noin vaan kopioimaankaan tai ne ei jostain syystä aukea puhrlimen tiedostoista.Puhelimella screenshotteja.. hehhehhhee.
There's gotta be a better way..... ?
Iih, mä iha punastun... :snotty::O
*pyyhkii kuolaa*
Ja mulle vielä ommattu.:heart: :lääh:
Noniin, kyllähän mä sun kanssa jotaki kivaa keksisin.
Ihana nainen.:heart:
WWWWAAAU!
Ihan jees vanhaksi. Ei pärjää 14-vee pikkupissikselle. Ei mitenkään. Aikasi meni jo...
Ei tod. mennyt!Ihan jees vanhaksi. Ei pärjää 14-vee pikkupissikselle. Ei mitenkään. Aikasi meni jo...
B4 - osu ja uppos. Teinitytöt on kiinteempiä. Ja tiukempia. Ja söpömpiä.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29296628:Ei tod. mennyt!
Tämä kisahan on käyty jo. Olet myöhässä.Pitääkö olla oma, vai käykö jonkun perheenjäsenen kroppa tähän kilpailuun?
Ai vertaat naista lapseen?Ihan jees vanhaksi. Ei pärjää 14-vee pikkupissikselle. Ei mitenkään. Aikasi meni jo...