kumpi asu?!! "kuvia"

BD hetkisen harmaana
en jaksaisi enää pukeutua baariin kuten nuorempana, mutta jos se toimii niin farkut & narutoppi sitten. olisin vain halunnut jotain tyylikkäämpää, naisellista..
mutta palsta on puhunut

BD hetkisen harmaana
[QUOTE="Sadie";29295619]Sun varmaa kannattas jättää tälläset alotukset kokonaan tekemättä, ku aina otat noin ittees.[/QUOTE]

voisitko itse olla ottamatta, jos uudet vaatteesi haukutaan ryysyiksi? jos toisessa ketjussa joukko tyyppejä hyökkää niskaan maukumaan, ettet osaa meikata?
pyysin neuvoja & paskaa sain niskaan, niin käy aina !
haistakaa paska koko porukka, tämä tyylitön mörkö lähtee nyt laittautumaan

• Tykkää
Reactions: nuusa
"..."

Itse laittaisin pikkujouluihin/juhliin jotakin tämän kaltaista. Joten tästä varmaan ilemenee mielipiteeni ap:n vaatteisiin. Jos nätisti sanon, niin ap laita jotain muuta?

Voi helvetti! Kylläpä on mukavia kommentteja taas sadellut. Ykkösen paita housujen kanssa olisi mun ehdotus. Kaikista tärkeintä kuitenkin on että laitat itsesi nätiksi ja lähdet pitämään hauskaa hyvällä fiiliksellä :) Hauskaa iltaa!

"Sadie"
voisitko itse olla ottamatta, jos uudet vaatteesi haukutaan ryysyiksi? jos toisessa ketjussa joukko tyyppejä hyökkää niskaan maukumaan, ettet osaa meikata?
pyysin neuvoja & paskaa sain niskaan, niin käy aina !
haistakaa paska koko porukka, tämä tyylitön mörkö lähtee nyt laittautumaan
No väitinkö mä, että se on kivaa, kun haukutaan?!?!??!
Mutta jonkinlainen paskasuodatin kannattas olla, ja jos ei pysty olla ottamatta noin itteensä, niin silloin ei kannata tollasia alotuksia tehdä.

Ja joo, tollanen haistattelu ehkä tosiaan on tyylitöntä.

"Sadie"
Aika monta ehdotusta on että housut ja se musta paita. Siihen saappaat ja korut sitten lisukkeeksi.
Joo mut kato ei toi BD ota tollasia asiallisia kommentteja huomatakseen ollenkaan.
Samoin oli siinä meikkiketjus, siellä oli monta asiallista kommenttia ja neuvoa, mutta ap vaa veti meloonit nenää niistä ei niin kivoista kommenteista, ja alko marttyyriks. Samoin ku nyt.

"..."
tällainen sopii vähän tukevammallekkin vartalolle jos taas miettii ett no ei voi laittaa minimekkoa ja ei halua niin paljastavaa asua. Tosi jos kyseessä on baari-ilta niin tällainen maksimekko ei sovi sinne, näyttää hullulta... mutta on niin monenlaisia upeita vaatteita jokaiselle kropalle sopivia.

oli näköjään virhe tehdä tämä ketju.. kaikki vaatteet sinistä paitaa lukkunottamatta ovat uusia & käyttämättömiä, mutta nyt niitä haukutaan rääsyiksi. kiitti vaan ihan helvetisti !:(
Peruuta sen peilin edessä ja ota kuva kauempaa. Ei haittaa vaikka kamera (ja salama) näkyy kuvassa.

Itse en ainakaan kiinnitä naisessa vaatteisiin huomiota, ainakaan ensimmäiseksi.

Näytät kyllä aikaisempien kuvien perusteella hyvältä vaatteissa kuin vaatteissa.

kfkfkf
Just joo taas, jos aapeen laittamat vaatteet eivät oo teidän tyylisiä ni sit haukutte ne ihan maanrakoon :O ja laitatte kuvia vaatteista, jotka aapee nyt vois laittaa päällensä, entä jos nuo eivät oo yhtään aapeen tyylisiä? tai aapeella on vaikka jotain makkaroita jossain ja sen tyyliset vaatteet eivät nyt vain käy päälle?

Ei nuo aapeen vaatteet ole minunkaan tyylisiä, mutta hittoako niitä tartte heti haukkumaan alkaa :(

• Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
viaras
Ap, ihan tulevaisuutta varten: hommaa itsellesi pikkumusta. Olet aina tyylikäs joka mestassa. Ja ns. oikein pukeutunut.

Toinen vaihtoehto on musta kynähame ja sen kanssa kaunis pusero.

ööö?
eikun hetkinen, tässä on asu A... poistan vain pääni :D tosin tässäkään ei näy, miten ihana takahalkio hameessa on & miten se tuo pyllyn nätisti esille

äiti esittelee tukkaa, paitaa & hametta 007 - Aijaa.com
Siis miten tosta kuvasta pitäis nähdä sun vartaloa, halkiota tai varsinkaan sun peppuas? Sä ISTUT tummalla sohvalla tummissa vaatteissa, ja kaikki vartalon ääriviivat häipyy näkyvistä. Eka ajatus oli et tulikohan väärä kuva.

Yhteistyössä