Oon ollut ihastunut yhteen mieheen.. nyt sillä on vissii joku. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tinttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tinttu"

Vieras
Kyllähän tää nyt oli ihan odotettavissa että hän löytää jossain vaiheessa jonkun, mutta silti toivoin että se joku olen minä. Ja se en ole minä. Sattuu..

Mies teki aikoinaan alotetta mun suhteen, sössin ite jutun silloin. Ollaan tahoillamme seurusteltu sen jälkeen, molemmat nykyään sinkkuja. Tai no hän nyt varmaan jo seurustelee. Tässä sinkkuvuosien aikana meillä on kertaalleen ollut jotain pientä säpinää, hänen aloitteesta. Hän on ujo, mutta jotenkin vain musta tuntuu että tunteet on tai on ollut molemminpuolista.
Mä oikeasti välitän hänestä, mutta oon vaan odottanut ihmettä tapahtuvan. Nyt on sit liian myöhästä.

no jos ette ole koskaan seurustelleet,asuneet yhdessä yms niin huomaat kyllä että tunteet voi olla paljon syvemmätkin kuin mitä nyt on. olen ollut rakastunut monta ekrtaa elämässäni,aina se on murskaavaa jos rakkauden kohde ihastuukin toiseen. kerran on käynyt niin että ajattelin etten koskaan enään tule tuntemaan mitään,meni 3,5vuotta ja rakastuin. nyt kun oon ollut monta vuotta yhdessä saman miehen kanssa,ollaan jaettu ilot ja surut, ollaan itketty ja riidelty ja pussattu.. kasvatettu lapsia yhdessä. Nyt tiedän miten paljon enemmän sitä voi tuntea.

Joten vaikka nyt tuntuu toiselta niin veikkaanpa että tulet rakastumaan uudestaan!

[QUOTE="tonttu";29277934]Etkö ole itse tehnyt aloitetta jos hän on kerran ujo?[/QUOTE]

kyllä mä jossain vaiheessa esitin about 3 vuotta sitten et jos nähtäis.. laitto kyl et " tiedät mistä mut löytää ja tuu vain käymään", mutta en sinne niin vaan viittinyt mennä kun ei koskaan tiennyt onko paikalla muita esim. sen sisaruksia, vanhemmat, kavereita. Joten ei sit nähty silloin. Vuos sen jälkeen laitteli fb:ssa viestiä ja laittoi et ois kiva nähdä ja tuu käymään seuraavana päivänä. No mä lupasin miettiä ja sit ilmoittelin et voisin tulla käymään. Hän ilmoitti että on kuumessa, oli palelluttanut itsensä edellisenä iltana. Tekosyy sanon minä. Ei nähty. No sitten nähtiin sattumalta julkisella paikalla, hän oli ottanut alkoholia..vaikutti silloinkin hirveen jännittyneeltä ja ujolta. Mutta silloin illalla meillä oli vähän jotain säpinää. Sen illan jälkeen laitoin viestiä et voitasko nähdä. Hänellä oli niin kova kiire ettei saanut järjestetyksi tapaamista. Ei siis halunnut nähdä, vaikkei sitä suoraan sanonutkaan. Viimeksi kun näimme sattumalta niin emme juurikaan juteltu, mutta jokin lataus meidän välillä on, tunnen sen. Tai ainaki jotain on ollut, tiedä sitten onko enään. Vähän on surkea fiilis nyt.

[QUOTE="tinja";29277953]no jos ette ole koskaan seurustelleet,asuneet yhdessä yms niin huomaat kyllä että tunteet voi olla paljon syvemmätkin kuin mitä nyt on. olen ollut rakastunut monta ekrtaa elämässäni,aina se on murskaavaa jos rakkauden kohde ihastuukin toiseen. kerran on käynyt niin että ajattelin etten koskaan enään tule tuntemaan mitään,meni 3,5vuotta ja rakastuin. nyt kun oon ollut monta vuotta yhdessä saman miehen kanssa,ollaan jaettu ilot ja surut, ollaan itketty ja riidelty ja pussattu.. kasvatettu lapsia yhdessä. Nyt tiedän miten paljon enemmän sitä voi tuntea.

Joten vaikka nyt tuntuu toiselta niin veikkaanpa että tulet rakastumaan uudestaan![/QUOTE]

Ei olla koskaan seurusteltu. Olen toisen miehen kanssa asunut yhdessä ja mun tunteet häntä kohtaan ei ole koskaan ollut samanlaiset kuin ihastustani kohtaan. Valitsin aikoinaan miehen, joka oli helpompi. Valitsin väärin. Tiedän että loukkasin silloin ihastustani aika lailla, kun aloin seurustella hänen kaverin kanssa. Tajusin valinneeni väärin aika pian, mutta olin kuitenkin suhteessa useamman vuoden. Nyt olen sinkkuna ollut reilut 4 vuotta. Ja kertaakaan tänä aikana en ole ihastunut kehenkään, en ole seurustellut. Mulla on vaan niin vahva tunne et tää yks mies on mulle se oikea.

No et sää kovin varma ole, että hän olisi se oikea. Jos et ton enempää ole saanut aikaiseksi!
Eihän suhteet ala odottamalla. Ei teidän kemiat taida toimia oikein, jos kumpikaan ei saa aikaiseksi tehdä aloitetta ja molemmat pelkäävät. Joten unohda, ja astu eteenpäin. Varsinkin jos mies seurustelee.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Alkuperäinen kirjoittaja jaa että..;29278226:
No et sää kovin varma ole, että hän olisi se oikea. Jos et ton enempää ole saanut aikaiseksi!
Eihän suhteet ala odottamalla. Ei teidän kemiat taida toimia oikein, jos kumpikaan ei saa aikaiseksi tehdä aloitetta ja molemmat pelkäävät. Joten unohda, ja astu eteenpäin. Varsinkin jos mies seurustelee.

Niin, pakkohan se on jatkaa eteenpäin. Onhan mulla työ ja lapsi. Olisin vaan tahtonut jonkun rinnalle.

[QUOTE="saara";29278695]pyydä facebook kaveriksi,sitä kautta selvinnee myös onko sinkku vai varattu.[/QUOTE]

Ollaan facebook kavereita, mutta ei hänellä mitään parisuhdetilannetta ole nähtävillä jos sitä meinaat.

[QUOTE="aloittaja";29278988]Ollaan facebook kavereita, mutta ei hänellä mitään parisuhdetilannetta ole nähtävillä jos sitä meinaat.[/QUOTE]

lykkäät sille yv.tä menemään.kysyt muuten vaan mitä kuuluu.Ujommankin helpompi viestä koneelta.

Itsekkin roikuin monta vuotta moisessa mielikuvassa,kumpikaan ei tehnyt elettäkään että olisi puhuttu asioista! vaikka soiteltiin ja mies kävi minulla kylässä,nähtiin n2ker/vko:ssa....Säälittävää jäädä odottamaan että toinen tekee jotain! Käske se mies kylään ja kysy suoraan mitä se meinaa sun suhteen. Näin minä ja nykyinen mieheni tehtiin ja se oli kerralla selvä..naimissa ollaan :)

Itsekkin roikuin monta vuotta moisessa mielikuvassa,kumpikaan ei tehnyt elettäkään että olisi puhuttu asioista! vaikka soiteltiin ja mies kävi minulla kylässä,nähtiin n2ker/vko:ssa....Säälittävää jäädä odottamaan että toinen tekee jotain! Käske se mies kylään ja kysy suoraan mitä se meinaa sun suhteen. Näin minä ja nykyinen mieheni tehtiin ja se oli kerralla selvä..naimissa ollaan :)

Ihanaa, onnittelut teille :) Voi olisinpa yhtä rohkea. Asun eri paikkakunnalla kuin hän, mutta säännöllisesti tulee käytyä ihastuksen paikkakunnalla. Ja joo tarkoituskin oli ottaa vähän selvää seuraavan lomani aikana että onko meidän välillä jotain vai onko vain omaa mielikuvaani, mutta en halua mennä sekoittaan pakkaa jos hänellä on jo joku. Tulikin mieleen et olen kerran kysäissyt et mitä hän oikein haluaa, vastasi "sut" - mutta tuskinpa oli tosissaan kun asiat ei oo edennyt mihinkään päin.

Kiitos :) Tuskinpa hän turhaan vastaisi että sinut haluaa jos näin ei olisi :) Mutta kysymällä asiat selviää!!! Jos mies ei asu kaukana niin voithan pyytää hänet iltakahville ja ottaa sitten asian puheeksi,kellohan ei ole vielä paljoa ;) EIkä joku 100km ole mikään matka ajaa jos on hyvää seuraa tarjolla!!!! Nyt laitat tuulemaan,mietippä jos toinen siellä pohtii samoja ajatuksia ;) ;)