N
nuori liikkuja
Vieras
heippa kaikille lukijoille!
Eksyin tänne sivustolle, kun itellä alkaa taas turhautuneisuus iskeä tän niskan ja olon kanssa.. olen 22- vuotias aktiivisesti urheileva nuorukainen, rakastan bodypumpia ja -attackia! Ja sehän tässä just masentaakin, etten voi käyttää pumpissa enää samoja painoja, kun niskat menee totaali jumiinnyt lähes viikon ollu niskat jumissa, "epätodellinen olo", silmät ei tarkenna, väsyttää jne paljon... olen myös innostunut neulomisesta, mutta hieroja sano että "enemmän urheilua,vähemmän neulomista" eli kohta kaikki mistä pidän on kiellettyä, koska niskat ei kestä? Olen ostanut myös uuden sängyn, pehmeämmän, kun ajattelin et auttaisi niskoihin. ehkä hetkellisesti auttoikin, mutten huomaa eroa enää. aamulla niskat kipeät joten voiko johtua nyt sitten sängystä vai onko tämä vain kaiken huonon yhteensattuma, ensin niskat jumiin salilla ja sitten ne eivät palaudu kun huono sänky? tähän jumiin kun päästään niin ei auta lämpötyyny,hieromalaite, puolison hieronta, kipukoukut ja venyttelyt. mielestäni huolehdin myös proteiinin määrästä ruokavaliossa.
Onko kukaan saanut vastausta, mikä jumittaa lihakset näin voimakkaasti? Itselle ei meinaa perusjärjesllä mennä päähän, että nuoren ja monta vuotta liikkuneen lihakset voi mennä NIIN jumiin eikä mikään auta...en enää tiedä kehen "lääkäriin" luottaa, kun kaikilta tulee eri kommentteja. Toiset sanoo että vain huono ryhti, toinen sanoo että liikaa rasitusta salista eikä kunnollista palautumista ja yksi sanoo että heikot syvät vatsalihakset ja kaulan lihakset eivätkä siis jaksa kannatella/tukea..
Kaikki kommentit asiaan liittyen tervetulleita!
Unohdin lisätä, että niska, alaselkä ja koko selkä paukkuu joka päivä...