Tyhmää tai ei, ni me nyt sit tehtiin se :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en voi käsittää että miten näin pahasti ihmisiä kaivelee jos ap haluaa vauvan,vaikka kolmisen viikkoa sitten synnyttänyt :O

Eniten ihmetyttää nää kirjoitukset,että ei jaksa kun on niin pieni ikäro,voi tulla masennus....

Oikeesti,antakaa nyt ihmisten lisääntyä miten tahtoo!

Ap,tsemppiä ja toivotaan että pian tärppää ja saat toisenkin vauvelin kainaloon. :)

[QUOTE="ei voi ymmärtää";29269044]Mä en voi käsittää että miten näin pahasti ihmisiä kaivelee jos ap haluaa vauvan,vaikka kolmisen viikkoa sitten synnyttänyt :O

Eniten ihmetyttää nää kirjoitukset,että ei jaksa kun on niin pieni ikäro,voi tulla masennus....

Oikeesti,antakaa nyt ihmisten lisääntyä miten tahtoo!

Ap,tsemppiä ja toivotaan että pian tärppää ja saat toisenkin vauvelin kainaloon. :)[/QUOTE]

Kiitos :)
Se on ihan sama mitä täällä sanoo tekevänsä tai jättävänsä tekemättä ni aina satelee pökäleitä niskaan

Kiitos :)
Se on ihan sama mitä täällä sanoo tekevänsä tai jättävänsä tekemättä ni aina satelee pökäleitä niskaan

Elämä on sellaista. Ihmiset voi sanoa vähän suorempaan netin suojissa sen, mitä ei päin naamaa kehtaisi sanoa. Ja kun on monta ihmistä, on monta mielipidettä. Mutta ei voi mitään, tulee ällö mielikuva tuosta, miten hampaat irvessä touhuilitte, vaikka paikat on muussina. Ja tosiaan, kun on kolme viikkoa vasta kulunut.

Miksi sun mielestä tuon asian ilmoittaminen kuuluu tälle palstalle? Miksi et keskustele asioistasi omien kavereiden kanssa? Tai pelkästään miehen kanssa? Mikä pakko tulla tänne kuuluttamaan mitä olette tehneet? En ymmärrä.

Siis mitä vittua?!

Tämä on KESKUSTELUpalsta,tiedoksenne.
Vai tosissasko väität että tämä ap viesti oli intiimein asia mitä täältä olet lukenut?
Et oo tainnu vielä kovin kauan palstailla :D

No ei kukaan oo mistään "naama irvessä" touhuamisesta puhunut :O Sanoin, ettei se tuntunut kovin mukavalta, kuten seksi yleensä tuntuu. Jokseenkin on kuivat paikat, tietkö että monella voi olla kuivat paikat ihan ilman synnytystäkin ;)

[QUOTE="mitämitä";29269113]Siis mitä vittua?!

Tämä on KESKUSTELUpalsta,tiedoksenne.
Vai tosissasko väität että tämä ap viesti oli intiimein asia mitä täältä olet lukenut?
Et oo tainnu vielä kovin kauan palstailla :D[/QUOTE]

Ollaan palstailtu. Mutta miksi ap tulee tänne kertomaan näin henk.koht.
asioita, ja sitten valittaa että mitä tahansa tekee tai sanoo täällä niin aina
haukutaan. Mitäs ap sitten oletti? Pitäiskö kaikkien olla samaa mieltä että noin
kannattaa tehdä? Kun en TOD.ole sitä mieltä. Älytön ajatus,pelkkänä ajatuksena
3 viikkoa synnytyksestä, huh heijjaa sentään. Ja noi vielä toteutti sen. Vuoden
päästä saattaa pahasti kaduttaa.

Ollaan palstailtu. Mutta miksi ap tulee tänne kertomaan näin henk.koht.
asioita, ja sitten valittaa että mitä tahansa tekee tai sanoo täällä niin aina
haukutaan. Mitäs ap sitten oletti? Pitäiskö kaikkien olla samaa mieltä että noin
kannattaa tehdä? Kun en TOD.ole sitä mieltä. Älytön ajatus,pelkkänä ajatuksena
3 viikkoa synnytyksestä, huh heijjaa sentään. Ja noi vielä toteutti sen. Vuoden
päästä saattaa pahasti kaduttaa.

:O

huhheijaat vaan sullekkin!

Mä en ainakaa voinu edes kuvitella seksiä kolmen viikon päästä synnytyksestä. Jotkut harrastaa jo viikonkin päästä, mutta mä en pystyny edes istumaan kunnolla tuos vaihees.

Eikä todellakaan heti vauvan syntymän jälkeen ollu mieles halut miestä kohtaan vaikka side mieheen kasvoiki. Ei yhteisen lapsen tuoma siteen vahvistuminen kyllä seksiä tuo mieleen...

Mua häiritsee tässä nyt vaan se yhdyntä ja jälkivuoto :D

Meille on tullut kolme lasta 2,5 vuodessa ja hyvin ollaan jaksettu, eikä kaduta yhtään. Aivan ihania lapsia ja tosi läheisiä. Enempää en todellakaan halua :D

Esikoinen on ollut 8kk, kun olen raskautunut uudestaan ja keskimmäinen on ollut 2kk kun on taas ollut pulla uunissa :)

Eli sitä en epäile etteikö ap jaksais.

Näin sen on oltava |O
Jos ei täällä jotain halua kertoa elämästään niin sitten sellaista ei ole olemassakaan :headwall:

Sä voit täällä kertoa vaikka oman kotiosoittees mut mä en halua kertoa sellaisia asioita, joista minut joku voi tunnistaa...

Tottakai sulla on koulutus johonkin tosi ainutlaatuiseen ammattiin mistä ihan kaikki sut tunnistaa välittömästi.....

Yhteistyössä