Professional Griefer
Kateellinen..Mullapa on muutama kuva Arieksesta.
Kateellinen..Mullapa on muutama kuva Arieksesta.
Mullapa on muutama kuva Arieksesta.
Ei helvettiKateellinen..
Mä oonki jutellu Arieksen kans yksäreillä, lällällää.*REPS totally*Kateellinen..
Uuh, sulla on sitten ihana mies.Kaameeta! Olin unohtanut koko Daemonin.:O
Ihana mies. Ja loistava näyttelijä!
Daemonin ulkonäössä on paljon samaa kun mun miehellä!:heart:
NÄIN ON! Oletkos se sinäkin joku entinen nyykkärifani.Lispetti sehän on iki-ihana Jordan!
No olen olen! Ja nykyinen(kin) Take That -fani. :heart:NÄIN ON! Oletkos se sinäkin joku entinen nyykkärifani.
Minäkin fanitin aikoinaan molempia. Voi että on pakko saada kuunnella "pray" hetiiii! Se oli niiin mun lempi kappale!No olen olen! Ja nykyinen(kin) Take That -fani. :heart:
En ole koskaan törmännyt kyseiseen ihmiseen aikaisemmin, en tiedä onko näyttelijä/laulaja/mikä, mutta muistuttaa pahasti äitini nuorinta veljeäRobert Knepper
Luuletko että joku on sulle kateellinen...?Mullapa on muutama kuva Arieksesta.
Onko tämä se sama poika joka näytteli sarjassa kolmas kivi auringosta? Näyttää ainakin pahasti samalta, toki hieman miehistyneeltäVaikka yleensä tykkäänkin vähän "rähjäsen" näköisistä miehistä niin tää on kyllä aika ihana.
All I do each night is pray... :heart: Ne vetää edelleen samat tanssiliikkeet keikalla tässä biisissä.Minäkin fanitin aikoinaan molempia. Voi että on pakko saada kuunnella "pray" hetiiii! Se oli niiin mun lempi kappale!
Take That - Pray - YouTube
ooooooooo!:heart:
Lyricsit pukkaa mielen syövereistä näköjään. Noista kaikista muistaa sanat.