Syksy ja kevät on Lispetin juoksuaikoja vissiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kevät on kiima-aikaa, mutta verkkarit ei iske koskaan! Epäseksikkäämpää vaatetta saa hakea, toinen huono on likaiset ja epäistuvat farkut. Meikämamman kiima iskee pukumiehiin ja muihin hyvin pukeutuneisiin. :)

[QUOTE="Maija";29261973]Mulla kevät on kiima-aikaa, mutta verkkarit ei iske koskaan! Epäseksikkäämpää vaatetta saa hakea, toinen huono on likaiset ja epäistuvat farkut. Meikämamman kiima iskee pukumiehiin ja muihin hyvin pukeutuneisiin. :)[/QUOTE]

Kyllä ne iskee jos niiden sisällä on jotaki hyvännäköstä.:p
Mies oli tosi hyvännökönen, vähän samaa näköä kun hänessä.
channing%2Btatum%2Bsweatpants.jpg

Taidan käydä huomenna hakemassa taas kahvit samasta paikasta, samaan aikaan.:xmas:

Voi apua, meinaan tikahtua nauruun, kun ajattelen, etta verkkapuku ja seksikkyys mahtuisi samaan lauseeseen.

Noin pukeutuvia on Britannian huono-osaisten kaupunginosat taynna. Sinne vaan ihailemaan. :D

[QUOTE="northern soul";29262082]Voi apua, meinaan tikahtua nauruun, kun ajattelen, etta verkkapuku ja seksikkyys mahtuisi samaan lauseeseen.

Noin pukeutuvia on Britannian huono-osaisten kaupunginosat taynna. Sinne vaan ihailemaan. :D[/QUOTE]

Miten se ulkonälöpolitiikka sitten? Englantilainen mies...?
Musta tuntuu että verkkarit olis ainoa asia mitä siellä katsoisin.:D

professore_mr_bean.jpg

Kyllä ne iskee jos niiden sisällä on jotaki hyvännäköstä.:p
Mies oli tosi hyvännökönen, vähän samaa näköä kun hänessä.
channing%2Btatum%2Bsweatpants.jpg

Taidan käydä huomenna hakemassa taas kahvit samasta paikasta, samaan aikaan.:xmas:

Näin ihmiset ovat erilaisia, minulle tuollaiset verkkarit on totaali yök-turn off! Ihmettelin taannoin miten ihmiset, naiset tai miehet käyttävät tuollaisia kaupungilla.

Yhteistyössä