Syksy ja kevät on Lispetin juoksuaikoja vissiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lispetti

Tunnettu jäsen
16.09.2012
66 087
16 515
113
Kävelin keskustassa, otin teik aveit kahvilasta ja jäin siihen kahvion eteen ryystämään tyytyväisenä lämmintä.

Katselin ohi meneviä ihmisiä ja huomioni kiinnittyi tosi kivan näköiseen tummaan mieheen, joka oli pukeutunut mukavasti löysiin vaalean harmaisiin verkkareihin ja huppariin.:p

Ajatuksissani olin sitten jättänyt pitkät päälle, en tiedä valuiko multa kuola, hymyilinkö hölmösti vai mitä, koska mies pysähtyi ja tuli viereeni juttelemaan mukavia.
Siinä hetken aikaa juteltuamme mies kysyi että lähdenkö hänen kanssaan siihen viereiseen kahvilaan istumaan ja höbäilemään.
Olin jo melkein sanomassa kyllä, kunnes muistin että olen varattu.

Mua oikein harmitti että olen varattu.:D

Multa ei puutu mitään ja olen onnellinen miehen kanssa, mutta pari kertaa vuodessa tulee himo päästä vehtaamaan vieraiden kanssa, varsinkin kun tyrkyttävät itseään.
Näin on aina keväällä tai syksyllä. Tosi outoa.:O

Normaalisti saatan tylyttää ihmisiä jos yrittävät iskeä esim. baarissa, varsinkin jos sinnikkäästi jatkavat kieltäytymisestä huolimatta, ja huomaavat että olen varattu.

Onko muilla jotain vastaavaa? Oletteko pistäneet merkille että syksy tai kevät vaikuttaisi teihin näin?

En huomaa muiden olemassaoloa, kun mieheni on niin mahtava. Hän taas on maininnut joistain rinnoista ja avoimista puvuista telkkarissa viime aikoina...

No minullakin normaalisti on näin.

Tänään mä aloin ihmettelemään kun ynnäilin noita ajankohtia jolloin himot hyrrää, että ajoittuvat nimenomaan syksyyn ja kevääseen.:O

En huomaa muiden olemassaoloa, kun mieheni on niin mahtava. Hän taas on maininnut joistain rinnoista ja avoimista puvuista telkkarissa viime aikoina...

No shit!!! Varmaan hormoonit hyrrää ja haluaisi pettää sua!!
Eihän se millään voi olla, että ne onkin vaan tissit jotka yleensä on piilossa ja avoinainen puku voi olla jopa myötähäpeää aiheuttava ja siksi se huomioidaan.

Mut joo, mustikset vaan niin kyl se siitä paranee.

Ai. Jutuistasi yleensä voisi luulla, että Lispetillä on ainainen kiima-aika, eikä vain syksyllä tai keväällä. :)

No sinähän olet tarkkaan vahdannut.:kiss:
Juu, juttujen tasolla varmaan, mutta nyt tekis mieli toimintaa.:O

Luulin, että olet aloittanut uuden harrastuksen eli lenkkeilyn.
Jaa, omalla kohdalla en ole havainnut moista ilmiötä. Mutta eikö ihminen nuorru vanhetessaan? Juoksuaikoja siis odotellessa.

Syksyisin ja keväisin? Jos ne on jotkut välikausihormonit mitkä tekee tuota?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29261685:
Kesä. Sillon on kaikki namuset liikenteessä. Talveksi ne menevät vissiin kotiluoliinsa, kun ei niitä silloin näy.

No kesä luulis olevan sitä otollisinta aikaa, mutta kun ei. Joku fucking syksy tai kevät. Miehet on verhottu kaikenmaan raappapöksyihin.:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29261711:
No siis tokihan nainenkin voi olla pervo.

Juujuu raappapöksyiset naisetkin menee:xmas:

Mahtaa olla tönkköä juoksua...

Quote:
Raappahousut ovat erityisen paksusta puuvillakankaasta valmistetut pitkät alushousut.[1]
Raappahousuja käytetään yleensä lisälämmöneristeenä kovilla pakkasilla varsinaisten alushousujen ja päällyshousujen välissä. Tällöin niitä voidaan käyttötarkoituksen mukaan kutsua myös välihousuiksi.[1] Raappahousuiksi kannattaa valita käyttäjälleen hieman ylikokoiset housut jolloin ne ovat mukavammat päällä ja toimivat tehokkaammin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mahtaa olla tönkköä juoksua...

Quote:
Raappahousut ovat erityisen paksusta puuvillakankaasta valmistetut pitkät alushousut.[1]
Raappahousuja käytetään yleensä lisälämmöneristeenä kovilla pakkasilla varsinaisten alushousujen ja päällyshousujen välissä. Tällöin niitä voidaan käyttötarkoituksen mukaan kutsua myös välihousuiksi.[1] Raappahousuiksi kannattaa valita käyttäjälleen hieman ylikokoiset housut jolloin ne ovat mukavammat päällä ja toimivat tehokkaammin.

Noista raappahousuista oli juuri taannoin The ketjussakin puhetta.:D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tavallaan. Mun mielestä miehet on jotenkin ihan überkuumia syksyisin. En tiedä mikä siinä on. Tuntuu ettei kaupungilla tuukkaan muita vastaan kun sellasia siististi pukeutuneita leukaparralla varustettuja Dressmann-mainosmalleja. Meinasin tänäänkin useamman kerran kävellä tolppaan.

Omakin mies on jotenkin paljon vetävämpi aina syksyisin ja talvisin. Kokoajan tekis mieli nyhvätä kyljessä :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ei taida johtua vuodenajasta, mutta mistä johtuu että heti kun on suhteentynkää niin alkaa tulla silmänluontia muiltakin tahoilta?
Kauanko ehdin olla sinkku, no aika v*tun kauan, olisitte sillon lirkutelleet!?!

Sä hehkut!:kiss:

Nainen on kauneimmillaan raskaana ollessa ja rakastuneena.=)

Yhteistyössä