Kampaus-apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja

Vieras
Meen huomenna kampaajalle. En laita kuvaa :) mutta olen lähes 45 äiti, pyöreä, pyöreäkasvoinen nainen. On silmälasit. Väritykseni on: vaalea iho, punaruskeatukkainen, vihreät erikoisen väriset silmät.

Hiukset nyt luonnontilaiset, vähän taipuisat (luonnostaan), ja väri ehkä vähän vaalentunut auringosta. Kaipaan kiiltoa. Pituus juuri ja juuri niskan yli. Kevennetysti leikatut. Helposti raskaat hiukset, rasvoittuvat myös.

Kaipaan pirteän, nuorekkaan (ei teinimäisen) kampauksen, joka käy luovaan toimistotyöhön.

[QUOTE="eee";29261341]Nätti malli, mutta jos olet jo valmiiksi pyöreä ja pyöreäkasvoinen, niin tuo leikkaus kyllä pyöristää sua entisestään.[/QUOTE]

Mikä olisi sitten hyvä?

Olen pitkä (lähes 180), pyöreä, pyöreäkasvoinen, mikään pikkupiiperrys ei käy mulle.

Väri on toinen asia. Mietin raitoja tai 2 väriä, mitkä olisivat hyvät? Suklaanruskea ja vaaleampi vai kastanja ja vaaleampi?

Tai tämä

http://lunar.thegamez.net/hairstyles/haircuts-for-medium-length-hair-2013/hairstyles-for-long-length-hair-women-medium-length-hair-styles-768x1024.jpg

Mietin että värit ja etutukka lähimmästä, mutta pidempi?

Laittaisin jotain selkeämmin leikattua, nuo molemmat mallit on vähän sellaisia, että jos ei niitä antaumuksella laita joka aamu, niin sitten ovat littanat harmaavarpus-hiukset,

Mites nämä ja ehdottomasti blondina:

Pixie-haircut-long-in-front.jpg

short-with-longer-lengths-at-front-21747052.jpg

[QUOTE="eee";29261826]Tummanruskea sävy on usein kaunis vihreäsilmäiselle ja vaaleaihoiselle. Ei liian lämmin ruskea.[/QUOTE]

Enemmän niinkuin tumma mahonki vai? Olen luonnostaan punertavatukkainen. Lapsena olin punapää, sittemmin tummenin mutta punainen näkyy.

Silmäni ovat kuin sammalta, jossa kullanruskeita pilkkuja.

Tuossa blondissa on sekin ongelma, että kun on luonnontaipuisat hiukset, noin lyhyinä ne vääntyilee ihan itsekseen, jos en suoristusraudalla painosta joka aamu niitä suoraksi. Kostealla ei auta sekään.

Yhteistyössä