möttösen pajalla 20 mutta virallisessa huollossa satasenEli paljonko sen takas kiinnittäminen maksaa noin suurinpiirtein?
En tiedä mihin on kolahtanu ku roikkuu maassa tuolla :ashamed:
Naiset ja autot.. ei aina sovi yhteen :saint:
tos paikallisella nesteellä meinasin käydä, mahtaako ne pyytää noin kauheettomasti :ashamed: Voi että...möttösen pajalla 20 mutta virallisessa huollossa satasen
Sun kannattaa ryömiä auton alle, sen voi saada itsekin helposti paikalleen koska ainakin omassa pohjapanssarissa on muoviset ruuvit kiinni siinä panssarissa, ei tarvi kun työntää ne ruuvit niihin reikiin ja ruuvata kiinni.Eli paljonko sen takas kiinnittäminen maksaa noin suurinpiirtein?
En tiedä mihin on kolahtanu ku roikkuu maassa tuolla :ashamed:
Naiset ja autot.. ei aina sovi yhteen :saint:
no helvata, pitäs kai käydä kurkkaamassa! (muminaa, miks en heti keksint tätä ite)Alkuperäinen kirjoittaja haalarit päälle;29258815:Sun kannattaa ryömiä auton alle, sen voi saada itsekin helposti paikalleen koska ainakin omassa pohjapanssarissa on muoviset ruuvit kiinni siinä panssarissa, ei tarvi kun työntää ne ruuvit niihin reikiin ja ruuvata kiinni.
Eri asia on sitten se että mahtuuko sielä auton alla työskentelemään.no helvata, pitäs kai käydä kurkkaamassa! (muminaa, miks en heti keksint tätä ite)
Ilmerisesti kyseessä ei ole mikään pohjapanssari, vaan muovinen suojalevy, jonka muoviset kiinnitysnastat on katkennet levyn osuessa johonkin. Kunnon peltiruuvit tilalle, niin pysyy paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja haalarit päälle;29258815:Sun kannattaa ryömiä auton alle, sen voi saada itsekin helposti paikalleen koska ainakin omassa pohjapanssarissa on muoviset ruuvit kiinni siinä panssarissa, ei tarvi kun työntää ne ruuvit niihin reikiin ja ruuvata kiinni.
Sitä sanotaan pohjapanssariksi vaikka se on muovinen, ei sitä millään peltiruuveilla saa kiinni koska muovinastojen kiinnitys on aivan erilainen.Ilmerisesti kyseessä ei ole mikään pohjapanssari, vaan muovinen suojalevy, jonka muoviset kiinnitysnastat on katkennet levyn osuessa johonkin. Kunnon peltiruuvit tilalle, niin pysyy paremmin.
No joo siis joku lötkö siellä alla oli..Ilmerisesti kyseessä ei ole mikään pohjapanssari, vaan muovinen suojalevy, jonka muoviset kiinnitysnastat on katkennet levyn osuessa johonkin. Kunnon peltiruuvit tilalle, niin pysyy paremmin.
eiih..Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29258951:Ai, pahus uusi levy maksaakin sitten paljon enemmän... Sulata ja katsele saatko sen kokonaan irti ennen kuin peruutat mihinkään
Kuinka vanha auto ja mikä merkki? Jos on joku uudehko auto niin pohjapanssari voi olla aika kallis, puhutaan sadoista euroista, jos auto on vanha romu niin kannattaako koko panssaria edes laittaa.eiih..
Joo pitää kattoa jos sen saa irti, sitten onki kivaa jos ei saa....
Hiton auto, ainasta harmia on tostaki!!
Mulle ainakin laitettiin vaan uudet klipist kun ite levy oli ehjäKävin mönkimässä siellä alla ja totesin että kulmassa olevat kiinikkeet on paskana, tarviiko se koko levy nyt vaihtaa vai saako ne sen jotenki siellä kiinni?
Anteeks ku kyselen koko aika
no niimpä, repii riekaleet vaan irti ja unohtaa koko jutunAlkuperäinen kirjoittaja haalarit päälle;29259070:Kuinka vanha auto ja mikä merkki? Jos on joku uudehko auto niin pohjapanssari voi olla aika kallis, puhutaan sadoista euroista, jos auto on vanha romu niin kannattaako koko panssaria edes laittaa.
ei se oikeeastaan sen suojan takia ole vaan ilmanvastuksen-97 audi a4....
Eikö se suojaa kaikkea siellä alla, mäki ku maalla asustan ni on monttua jos toistaki ku kunta säästää tiehuollossa :kieh:
Kyllä tuon ikäisessä autossa kannattaa olla pohjapanssari, suojaa se eikä sotkeudu moottoritila rapaan, sinuna tekisin niin että soittaisin johonki pieneen autokorjaamoon ja kysyisin että jos laittaisivat jonku muovisen palan popniitillä kiinni siihen pohjapanssariin niin saa siihen ne ruuvit kiinni.-97 audi a4....
Eikö se suojaa kaikkea siellä alla, mäki ku maalla asustan ni on monttua jos toistaki ku kunta säästää tiehuollossa :kieh:
Kyllä se on suojan takia, auton moottoritila on aivan ravassa jos siellä ei ole pohjapanssaria, ja suojaa myös moottoritilaa osumilta.ei se oikeeastaan sen suojan takia ole vaan ilmanvastuksen
sileä pohja aiheuttaa vähempi pyörteitä ja siten säästää kipenen pensiiniä
Tuohon paikalliseen huoltoon sain ajan vielä tänään Lupasivat kahtoo mitä voi tehdä, kuulemma jollain saadaan kiinni pysymään.Alkuperäinen kirjoittaja haalarit päälle;29259338:Kyllä tuon ikäisessä autossa kannattaa olla pohjapanssari, suojaa se eikä sotkeudu moottoritila rapaan, sinuna tekisin niin että soittaisin johonki pieneen autokorjaamoon ja kysyisin että jos laittaisivat jonku muovisen palan popniitillä kiinni siihen pohjapanssariin niin saa siihen ne ruuvit kiinni.
no meeppä tiiä, ei entivanhaan ollu mitään pohjalevyjä eikä siitä mitään sen kummempaa haittaa ollutAlkuperäinen kirjoittaja öhöh;29259345:Kyllä se on suojan takia, auton moottoritila on aivan ravassa jos siellä ei ole pohjapanssaria, ja suojaa myös moottoritilaa osumilta.
Jos rapatiellä ja maalla ajelee ilman pohjapanssaria niin auton moottoritila sotkeutuu rapaan ja pölyyn, ei tee hyvää konehuoneen osille, olen nähnyt monta moottoritilaa ravan peitossa ilman pohjapanssaria, ja panssarin kanssa pysyy siistinä.no meeppä tiiä, ei entivanhaan ollu mitään pohjalevyjä eikä siitä mitään sen kummempaa haittaa ollut
edelleen väitän että aerodynamiikan parantaminen on se pääsyy miksi niitä levyjä alettiin käyttää
tokihan se pohjalevy suojelee vähän ravalta mutta ei se ole se syy miksi niitä alettiin autoihin asentaaAlkuperäinen kirjoittaja öhöh;29259475:Jos rapatiellä ja maalla ajelee ilman pohjapanssaria niin auton moottoritila sotkeutuu rapaan ja pölyyn, ei tee hyvää konehuoneen osille, olen nähnyt monta moottoritilaa ravan peitossa ilman pohjapanssaria, ja panssarin kanssa pysyy siistinä.
Toki sillä on myös vaikutusta ilmavastukseen.