Kun olin pari viikkoa sitten synnyttänyt ja olin kylppärissä puolialasti

• Viestiketjun aloittaja pienentytönäiti
  • Ensimmäinen viesti
pienentytönäiti
niin mies tuli sinne ja tunki sormensa mun alapäähän. Sitten haistoi sitä ja sanoi hyi, pesisit toosasi joskus. Ja mä olin just pessyt sen, tuli tosi paha mieli.

Ei kai siellä mitään tulehdusta sitten ollut, jälkivuoto varmaan haisi noin pahalle. Meni kyllä itsestään sitten ohi. Mutta toi mies, miksi se sanoo asiat aina noin suoraan?

Se sanoi vähän aikaa sitten, että älä käytä noita farkkuja kun sun perse näyttää niissä kauheelle. Sitten aloin pitämään vaan hameita ja eikös mies alkanut valittamaan, että miksi sä käytät aina hameita, en tykkää niistä, käytä mielummin farkkuja.

Joo se on totta että synnytyksen jälkeen mun perse näytti ihan oudolta, mutta nyt on jo parempaan päin. Ihme ettei mies ole haukkunut mun röllykkää, joka tosin pienenee koko ajan, tosin hitaasti. Tuolla miehellä vaan ei ole mitään suodatinta, sanoo mitä tulee mieleen.

Mitä te ajattelette miehestä? Välillä haluaisin pihdata, koska vituttaa toi arvosteleminen, varsinkin kun oon vasta synnyttänyt. Mutta pitihän niihin petihommiin alkaa jo viikko synnytyksen jälkeen. Tosin vaan suuseksiä ja mies tuli varoittamatta mun naamalle. Tuntui halvalta, koska olin vasta tullut äidiksi.

pienentytönäiti
Yhtäkkiä vaan puskan takaa mies siis alkoi noin ilkeäksi vasta sen jälkeen kun olit synnyttänyt...?
No eipä se ainakaan aikaisemmin koskaan arvostellut mun ulkonäköä. Tai siis kehui kyllä esim. että mulla on täydellinen peppu.

Painoa ei tullut raskausaikana kuin 10 kiloa, mutta tuntuu ettei mies ymmärrä, etten voi heti näyttää samalle mitä olin ennen raskautta. Varsinkin tuo perse on nyt sille niin paha paikka kun ei enää olekaan täydellinen.

Mieskin kasvatti mun raskausaikana mahaansa, mutta olenko sanonut siitä mitään? No en, en ole niin pinnallinen. Olen samaa mieltä tietenkin, että ilkeä on.

pienentytönäiti
Toivottavasti tämä on vitsi.
Tunkea nyt yht äkkiä sormi toisen alapäähän ja arvostella sen hajua.
Tämä ei ollut vitsi. En tiedä miten julkes kun olin tosiaan ihan vasta synnyttänyt lapsen alakautta. En itsekään mielelläni sinne koske. Tulee vaan mieleen, mikä kasvatuksessa on mennyt pieleen. Ja ei se tuollainen noin suorasukainen ennen ollut.

frt
Alkuperäinen kirjoittaja pienentytönäiti;29248659:
Tämä ei ollut vitsi. En tiedä miten julkes kun olin tosiaan ihan vasta synnyttänyt lapsen alakautta. En itsekään mielelläni sinne koske. Tulee vaan mieleen, mikä kasvatuksessa on mennyt pieleen. Ja ei se tuollainen noin suorasukainen ennen ollut.
Ei kenenkään alapäähän saa tunkea _tuosta vain yks kaks_ jotakin, saatika alkaa tuolleen nolaamaan puhumalla sen hajusta.
Eikä ketään saa pakottaa (suu)seksiin, eikä tuosta vain noin tunkea alapäätänsä toisen naaman eteen.

"Lissu"
Mun veljeni on vähän samanluonteinen, sanoo aina täysin suodattamatta juuri sen mitä ajattelee. Siinä on hyvät ja huonot puolensa, mutta pahimmillaan heitot voi olla tosi törkeitä.

Ainoa tapa tulla toimeen veljeni kanssa ja pysyä täysissä järjissä on antaa samalla mitalla, yhtä suoraan. En tarkoita että pitäisi raivostua tms. vaan jos veli vaikka sanoo "jumalauta että olet lihonut" niin sanoisin tyynesti takaisin "ja kuuluu sulle miten, omat on kiloni" ja siihen tyyliin.

Kynnysmatoksi ei kannata alkaa.

Siis ihan hirvee ihminen sun miehes. Mää en kestäis tollasta yhtään. Ja toisekseen mun alapäähän ei koskettais todellakaan, kukaan eikä yhtään millään jos olisin synnyttäny 2 viikkoo sitten. Siinä vaiheessa jos olisin samassa tilanteessa niin mies sais kyllä sitten kuulla samalla mitalla takasin.

pienentytönäiti
No en tiennytkään että toi on niin väärin kun kuitenkin ollaan parisuhteessa. Onko sekin väärin, että mies sängyssä alkaa lupaa kysymättä kosketella alapäätä? Pitääkö siis aina kysyä lupa, multa ei ole koskaan kysytty nimittäin.

"Lissu"
Alkuperäinen kirjoittaja pienentytönäiti;29248722:
No en tiennytkään että toi on niin väärin kun kuitenkin ollaan parisuhteessa. Onko sekin väärin, että mies sängyssä alkaa lupaa kysymättä kosketella alapäätä? Pitääkö siis aina kysyä lupa, multa ei ole koskaan kysytty nimittäin.
No siinä on ero onko aloitetta tekevä osapuoli vai raiskaako suunnilleen toisen. Itse varmaan tiedät vastauksen tuohon parhaiten.

Samoin tuo kylpyhuone-episodi, täällä on tulkittu että mies kävi päälle väkisin, mutta niinhän et ole ainakaan suoraan sanonut.

pienentytönäiti
Kuulostaa niin hirveältä mieheltä, että alkoi oksettaa. Älä jää sen kynnysmatoksi, ihan kamalaa kohtelua. Haluaa tahalllaan loukata varmasti.
Jos sanon suoraan, niin multa on melkein itku tullut kun on muutenkin tunteet pinnassa. Olen vähän aikaa sitten äidiksi tullut ja en ole ihan varma mutta voi olla myös synnytyksen jälkeistä masennusta. Mies hoitaa vauvaa vain silloin kun vauva on tyytyväinen. Lisäksi mies on työtön ja minä maksan kaiken. Vuokran, ruoan, vauvan tarvikkeet. Omat vaatteet ja ryyppäykset maksaa sentään itse.

Ryyppää siis melkein joka viikonloppu ja sitten välillä soittaa mulle missä olen. Kuin tarkistaakseen, että olen varmasti kotona vauvan kanssa. Tai no noista vauvan tarvikkeista, niin on se niitä hankkinut, mutta tiedän että hänen äitinsä on ne maksanut. Yrittää kuitenkin esittää, että on itse ne ostanut.

frt
Alkuperäinen kirjoittaja pienentytönäiti;29248722:
Jos ollaan sängyssä pussailemassa jne ja aletaan lämmetä jne., niin se on vähän eri asia kuin sängätä vessaan tunkemaan jotain alapäähän. Mutta itsehän sinä tiedät miten asiat meni, en minä.

pienentytönäiti
[QUOTE="Lissu";29248729]No siinä on ero onko aloitetta tekevä osapuoli vai raiskaako suunnilleen toisen. Itse varmaan tiedät vastauksen tuohon parhaiten.

Samoin tuo kylpyhuone-episodi, täällä on tulkittu että mies kävi päälle väkisin, mutta niinhän et ole ainakaan suoraan sanonut.[/QUOTE]

Mulla oli siis alapää siinä ilman mitään vaatetta ja tuli kylppäriin ja mun lähelle tietenkin ja laittoi vaan kätensä/sormensa sinne. Sitten lähti kävelemään ja samalla haistoi sormiaan.

"Lissu"
Alkuperäinen kirjoittaja pienentytönäiti;29248764:
Mulla oli siis alapää siinä ilman mitään vaatetta ja tuli kylppäriin ja mun lähelle tietenkin ja laittoi vaan kätensä/sormensa sinne. Sitten lähti kävelemään ja samalla haistoi sormiaan.
Ok... aika törkeää käytöstä. Nyt on varmaan vakavan puhuttelun aika, ja ala sanoa suorin sanoin takaisin. Vaikkapa "kuka käski sormia sinne tunkemaan" tai "ehkä ne on sun sormet mitkä haisee, kokeile välillä pestä käsiäsi" tms. Mun veljeni kyllä tuossa vaiheessa jo tukkisi suunsa.

"Lissu"
[QUOTE="Lissu";29248775]Ok... aika törkeää käytöstä. Nyt on varmaan vakavan puhuttelun aika, ja ala sanoa suorin sanoin takaisin. Vaikkapa "kuka käski sormia sinne tunkemaan" tai "ehkä ne on sun sormet mitkä haisee, kokeile välillä pestä käsiäsi" tms. Mun veljeni kyllä tuossa vaiheessa jo tukkisi suunsa.[/QUOTE]

Kuulostipa tuo pahalta. :LOL: Ei meillä mitään sukurutsaista suhdetta ole siis, mutta tarkoitan että veljeni joka on samantyypppinen möläyttelijä kuin miehesi on hyvin hiljaista poikaa kun saa samalla mitalla takaisin.

pienentytönäiti
En kyllä todellaan odottanut mitään sormen työntöä alapäähän, mutta toisaalta en nyt ihan yllättänytkään. Koska mies sanookin mitä mieleen juolahtaa ja näköjään myös tekee.

Olin alussa niin hölmön rakastunut mieheen, vaikkei tosiaan mikään unelmamies olekaan. Mutta jokin siinä veti puoleensa ja vauvakin siinä ilmoitti tulostaan ja tottakai halusin pitää vauvan. Mutta nyt huomaan kun se ensihuuma on ohi, että mies ei ole ihan mun tyylinen.

pienentytönäiti
[QUOTE="Lissu";29248780]Kuulostipa tuo pahalta. :LOL: Ei meillä mitään sukurutsaista suhdetta ole siis, mutta tarkoitan että veljeni joka on samantyypppinen möläyttelijä kuin miehesi on hyvin hiljaista poikaa kun saa samalla mitalla takaisin.[/QUOTE]

Hahhahhaa! Olen vaan sellainen, etten sillä hetkellä keksi mitään nasevaa, koska olen loukkaantunut.

Yhteistyössä