Yksin jouluna

• Viestiketjun aloittaja "hanna"
  • Ensimmäinen viesti
Minä myös yksin joulun
Täällä myös yksi, joka on yksin joulun. En ole vielä päättänyt mitä teen. Varmaankin ihan rauhallista kotijoulua vietän. Ajattelin leipoa ja tehdä jotain hyvää ruokaa ja sitten käyn saunassa! =)

Yksin myös:/
Täällä kans tulossa eka yksinäinen joulu ikinä ja kurjalta tuntuu ajatuskin :/. Lapset kyllä varmaankin isän ja mummin kanssa nauttivat ja minäkin ehkä muuten (siis yksinolosta), mutta jotenkin tuo joulu maksimoi kurjuuden. Onneksi on vuorotyö, olen siis töissä. Tiedossa pitkät kymmenen tunnin vuorot, joten ei hirveästi jää aikaa märehtimiselle..

Ekana jouluna olin yksin..Kävin ukin ja mummon haudalla,kävin moikkaamassa ystävää ja sit kotiin tultua kävin saunassa,söin,vetäsin päälleni ylisuuren villapaidan,villasukat,käperryin soffan kulmaan ja nostin jalat pöydälle..Muutama kynttilä paloi,nautin hiljaisuudesta punaviinilasin kera..

"miemie"
[QUOTE="hemmo";29246143]Oot varmaan läski kun ei muu ole mielessä kuin syöminen.[/QUOTE]

No syöminen kuuluu tietääkseni jokapäiväiseen elämään ja aika oleellisesti jouluun. Kuten myös suklaa kuuluu jouluun, joillekkin.

Mielummin syöminen kuin juominen :)

Mmmmmmminä
Olen viettänyt nuotena yhden joulun yksin ku kihalttuni oli intissä kiinni. olisin voinut mennä vanhemmilleni ym. mutta halusin olla yksin, jos se joskus tulee eteen niin nyt se on koettu. Katoin shreckiä, söin suklaata, menin ajoissa nukkumaan :). Joulupäivänä taisin mennä baariin ;)

Yhteistyössä