Miehen työkaveri. Vaihtoi samanlaiseen, mut uudempaan.VM 2006 saa jo 4000, riittänee perusteluiksi?
7v vanha iso ja hieno auto 4000, kuka ihmeessä haluaa luopua?!?
No pitäshän 7v vanhasta isosta saada 10 000 väliin.Miehen työkaveri. Vaihtoi samanlaiseen, mut uudempaan.
2.0hdi piti sanoa. On myös isoksi autoksi äärimmäisen taloudellinen. Tänään tankkasin viimeksi, 5,8l oli keskikulutus satasella. Dieselissä se plussa ettei raskas kaasujalka näy kulutuksessa. En ole kovin maltillinen kuljettaja.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen käyttäjä;29242232:Ollut tähän saakka ehdottomasti mukavin auto ajaa. Mä sentään hurautan tuhannen kilometriä viikossa tällä hetkellä. Dieselinä voin suositella, bensakoneista ei tietoa. Itsellä se 136hp hdi vm 04. Ei mitään vikoja tähän saakka, hydrauliikka on mukavuuden kannalta ihan uskomattoman iso plussa, remontit ei todellakaan ole kalliita jos verrataan esim. johonkin ah niin upean mersun kaasujousiin.
Ja taidan olla ainoa jolla on omakohtaista kokemusta..?
Mulla ei ainakaan ole omakohtaista kokemusta niin paljon että sillä voisin kehuskella. Olen vain välikädessä sitikoita omistaneen kaverin ja niitä korjaavan mieheni välissä kun sovitaan jatkuvasti aikoja milloin ehtii katsoa ja korjata.Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen käyttäjä;29242232:Ollut tähän saakka ehdottomasti mukavin auto ajaa. Mä sentään hurautan tuhannen kilometriä viikossa tällä hetkellä. Dieselinä voin suositella, bensakoneista ei tietoa. Itsellä se 136hp hdi vm 04. Ei mitään vikoja tähän saakka, hydrauliikka on mukavuuden kannalta ihan uskomattoman iso plussa, remontit ei todellakaan ole kalliita jos verrataan esim. johonkin ah niin upean mersun kaasujousiin.
Ja taidan olla ainoa jolla on omakohtaista kokemusta..?
Nykyään autot onneksi on aikas taloudellisia. Minulla VW bensakoneella, ei jää jalkoihin mutta kulutus 6L pintaan, matka-ajossa pyörii siinä 5,3LAlkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen käyttäjä;29242236:2.0hdi piti sanoa. On myös isoksi autoksi äärimmäisen taloudellinen. Tänään tankkasin viimeksi, 5,8l oli keskikulutus satasella. Dieselissä se plussa ettei raskas kaasujalka näy kulutuksessa. En ole kovin maltillinen kuljettaja.. :ashamed:
Mulla on ollut 2 ja about 1000km viikossa tulee ajoa. Aikaisempi auto oli suht halpa eikä sille tarvinnut koskaan tehdä mitään (Golf) ja nykyinen on vähän mitä sattuu mutta repasti halvemmalla on päässyt vielä samassa ajassa kuin kaveri Citroenilla jolla ei juurikaan aja. Luotettavuus ja halvat kilometrit..Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen käyttäjä;29242278:Volkkari-konsernin kiesit on taas omakohtaisen kokemuksen perusteella viimeisiä joita hankin enää ikinä. Ihan käsittämätöntä skeidaa. Okei, mä tarvitsen dieselin ihan pelkästään sen takia, ettei ole bensakoneista löytynyt yhtäkään tarpeeksi pihiä jolla pääsisi tarpeeksi vauhdikkaasti eteenpäin kun nyt kuitenkaan ei ole ihan uutta autoa aikeissa ostaa, ja kilometrejä tosiaan tulee näillä ajoilla joku 30-40t/v. Sitä paitsi ei pysty pikkuautoon taipumaan kun tarvitsee koiraa liikuttaa ja kamppeitakin aika paljon ja usein. Dieseleissä volkkarilla ihan järkyttäviä määriä turbovikoja ja nehän vasta edullisia ovat korjata. Muutenkin volkkarit joita olleet on ollut koko ajan telakalla jostain syystä. Citikat taas hyvinkin kestäviä. Näin ne kokemukset vaihtelee
Minulla on vw passat 1,9 d, farkku, keskikulutus on matka-ajossa 4,2 ja kaupungissa 4,7. Vuosittain ajan noin 38 tkm. Olen erittäin tyytyväinen.Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen käyttäjä;29242236:2.0hdi piti sanoa. On myös isoksi autoksi äärimmäisen taloudellinen. Tänään tankkasin viimeksi, 5,8l oli keskikulutus satasella. Dieselissä se plussa ettei raskas kaasujalka näy kulutuksessa. En ole kovin maltillinen kuljettaja.. :ashamed: