Peyote
Entä, eikö kovan päänsäryn vuoksi pitäisi lapsen päästä kotiin tai eikö hänelle pitäisi edes antaa lääkettä?
ei koulussa saa lapsia lääkitä. vanhemmat lääkitsee itse lapsensa.Entä, eikö kovan päänsäryn vuoksi pitäisi lapsen päästä kotiin tai eikö hänelle pitäisi edes antaa lääkettä?
no jopas on kummallista toimintaa, ihan siltä rehtoriltakin :OLapsi tuli kotiin koulun päätyttyä kuumeisena, pää tosi kipeänä ja oksensi sitten pian sen jälkeen. On ollut kuumeisena koulussa, mutta kuumetta ei ole siellä mitattu. Sijainen oli käskenyt kysyä rehtorilta lupaa lähteä kotiin, mutta rehtori ei antanut lupaa. Kotiin ei ole soitettu eikä Wilmaankaan olleet laittanut viestiä.
Muutama muukin oppilas oli valittanut kipeää oloa, mutta terkkari ei ollut paikalla. Lapsen oma ope oli kipeä, luulen ettei hänen kanssaan tälläisestä olisi tullut ongelma.no jopas on kummallista toimintaa, ihan siltä rehtoriltakin :O
Wilmaan laittaisin rehtorille viestiä, että miksei ole antanut kipeälle lapselle lupaa lähteä kotiin, tai edes terkkarille laittanut
Opettajan mielestä lapsi oli kai terve. Minulle lapsi sanoi, että hänellä oli aivan hirveä olo ja hän oli ensin valittanut sijaiselle monta kertaa ja sitten rehtorille. Sen jälkeen hän oli ollut kipeänä koulussa vielä kaksi tuntia, kunnes hänen koulu loppui. Minun mielestäni oli silminnähden kipeän näköinen ja sanoi, että päätä oli särkenyt koko päivän ja että on kylmä ja oksettaa. Oli koulussa mennyt vessaan koska oli tuntunut että tulee oksennus, mutta ei ollut kumminkaan vielä siellä oksentanut.Alkuperäinen kirjoittaja käppäänä;29241150:Eikö koululta kuuluisi olla vanhempiin yhteydessä jos lapsi sairastunut? Täällä ainakin sanoivat soittavansa vanhemmille
Kyllä multa lähti semmonen kysely asiasta, ein nyt mikään kiukkunen, mutta vähän ehkä semmoinen nihkeensävynen.Kai laitat wilmaan viestiä, että miksi kuumeista lasta ei ole päästetty kotiin, vaikka hän on kertonut olevansa kipeä?
Multa lähtis ainakin tosi kiukkuinen viesti.
No just näin, sit ite vaan laitat wilmaan, että "luvallinen poissaolo", mitäpä siinä opettajat voi enää sanoa, koska noin sen voi sinne merkata aamullakin jos lapsi on kipeänä eikä mene kouluun.Meillä lapsella on tosi lyhyt matka kotiin, muutama kymmenen metriä. Sanoin että vastaisuudessa jos todella on oikeasti noin kipeä, eikä saa lupaa lähteä, niin saa lähteä omin luvin kotiin tulemaan.
Meillä on matkaa 2,5 km, on siinä talsimista sairaalla lapsella.Meillä lapsella on tosi lyhyt matka kotiin, muutama kymmenen metriä. Sanoin että vastaisuudessa jos todella on oikeasti noin kipeä, eikä saa lupaa lähteä, niin saa lähteä omin luvin kotiin tulemaan.
Joo, sitä tässä mietinkin, että sijainen ei varmaan oikein saa päättää mitään. Kuinkakohan ihmeissään se on ollut siitä ettei sairas lapsi saa mennä kotiin...Reksi tuossa on oudosti (typerästi) toiminut, en kivittäisi sijaista.
Sijainen toimi kuten pitääkin.