The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29219786:
Me ei mitään kuvitella :D. Me ollaan vakavia ja mielikuvituksettomia persoonia :D.
Saanko nyt vetää vanhuuskorin esille kun tekin aina sanotte mua beibiksi? :rolleyes:

Eikä tää nyt oikeasti ole sen kummempaa kun muidenkaan juttujen lopettaminen.

kahvikirahvi
Ah, hitto et vihaan yhden sivuston automaattista uloskirjautumista 30min päästä ellei päivitä. Sinne meni mun englanniksi vääntämäni romaani taivaan tuuliin kun yritin lähettää :) Fuuuuu...!

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29219829:
Vanhusskorin käyttöoikeus evätty :kieh:.

Vanhoja ovat vasta yli 75-vuotiaat |O :D.
Ny velhotar puhuu soopaa. Rakas kummisetäni oli 75v nuori viettäessään 75v- päiviään. Pari vuotta ton jälkeen kaatui portaissa ja löi pahasti päänsä. Kuukausi sairaalassa. En ole kenenkään nähnyt vanhenevan noin nopeasti.

Itte olen valmis hautaan milloin sisäinen Vaahteramäen Eemelini kuolee. Sitä ennen ei pidä ihmetellä a) yhtään b) mitään.

A.K. näköjään harmaana
Tämä päivä oli hyvä. Itse asiassa parhautta pitkään aikaan.
Uteloitsijoille tiedoksi, että asiaan ei liity ketään naarasotusta.
(Lukuunottamatta kakssataavuotta vanhoja noita- akkoja, jotka ovat ihan harvipoikansa synnytti kaksosetnaisuutensa vuoksi ihan hirmuisen mielenkiintoisia)

Mut ei. rakas pikkuliskoni teki minusta nelinkertaisen isoenon. Keskimmäinen poikansa synnytti kaksoset. Jotenkin veikkaan, että vaimoaan vaadittiin hommaan vähintään teknisenä apuvälineenä.

Mut toinen asia on se, että on näköjään täysin mahdollista, että aurinko paistaa mätänevään risukasaankin.
Tämä oli hyvä päivä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä