kahvikirahvi
Mikäs siellä vastustaa?Kannattaa olla varovainen... Ei ota vastoinkäymiset loppuakseen.
Mikäs siellä vastustaa?Kannattaa olla varovainen... Ei ota vastoinkäymiset loppuakseen.
Vanhaa jälkipyykkiä (siis melkoisen vanhaa asiaa) ja päin näköö iskee takasinpäin... Liiketoimintajuttuja - luulin, että tämä olisi jo käsitelty.Mikäs siellä vastustaa?
Kannattaa olla varovainen... Ei ota vastoinkäymiset loppuakseen.
: /Vanhaa jälkipyykkiä (siis melkoisen vanhaa asiaa) ja päin näköö iskee takasinpäin... Liiketoimintajuttuja - luulin, että tämä olisi jo käsitelty.
:hug:Vanhaa jälkipyykkiä (siis melkoisen vanhaa asiaa) ja päin näköö iskee takasinpäin... Liiketoimintajuttuja - luulin, että tämä olisi jo käsitelty.
Ja mulla auttaa seinien ja hyllytasojen jynssääminen:hug:
Kokeile näkkileipää ja olutta, ne lievennytti mun vitutusta piirun verran.
En oikeen tykkää kummastakaan ja olen vielä tien päällä... Kohta kotona. Oon poltellut tupakkaa ketjussa, sekin auttaa. Ainakin hetkellisesti.:hug:
Kokeile näkkileipää ja olutta, ne lievennytti mun vitutusta piirun verran.
Mullaki usein duunissa viime talvena hellitti vitutus siivoomiseeen, mutta ku kotona siitä ei makseta niin ei kyllä tee kyrpä ottassa mieli alkaa mitään seiniä hinkkaamaanAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29219652:Ja mulla auttaa seinien ja hyllytasojen jynssääminen
Näin jälkeenpäin kun miettii niin ei se kyllä mitään auttanuEn oikeen tykkää kummastakaan ja olen vielä tien päällä... Kohta kotona. Oon poltellut tupakkaa ketjussa, sekin auttaa. Ainakin hetkellisesti.
nyt huispois aatokset syöpäkääryleestäNäin jälkeenpäin kun miettii niin ei se kyllä mitään auttanu
Mulla on kyl vieläkin ikävä tupakan makua. Maistuis!
No sama se on aatella kun ei mulla oo eikä kauppaankaan pääse. Ja vaikka pääsiskin niin ei oo rahaa.nyt huispois aatokset syöpäkääryleestä
Ja mulla sitä aikaa ku en poltellu.. edestänsä sen sitte löytää jossain vaiheessa.Näin jälkeenpäin kun miettii niin ei se kyllä mitään auttanu
Mulla on kyl vieläkin ikävä tupakan makua. Maistuis!
empä oo tullu aatelleeksi että rahattomuudessa on tuommonen etuNo sama se on aatella kun ei mulla oo eikä kauppaankaan pääse. Ja vaikka pääsiskin niin ei oo rahaa.
En nyt tiiä siitä edustaempä oo tullu aatelleeksi että rahattomuudessa on tuommonen etu
vaikka siitäkin lajista on omakohtaista kokemusta
aattele miten jälestä harmittais jos nyt retkahtaisitEn nyt tiiä siitä edusta
Näin juuri. Älä tosiaan nyt retkahda :hug:.aattele miten jälestä harmittais jos nyt retkahtaisit
pitäsköhän sulla pikkuhiljaa vaihattaa se remmiNo niin, home sweet home. Hain teinit exältä ja pihassa "rukoilin", että "Älä kiltti laturinremmi huuda tässä pihassa, ettei noi naapurin mummot herää... Ää pliis, huuda vaikka koko kotimatka, mutta älä tässä pihassa. Lähdin peruuttamaan ja se remmi päästi oikein komeen,äänekkään, pitkän ja hartaan kiekumisen ... Tais sitten ne mummot herätä. :ashamed:
Saattaa vielä joskus joutua mummoilta lainaamaan sukkahousut pika avuksi.pitäsköhän sulla pikkuhiljaa vaihattaa se remmi
Vaihdettu on ja kiristelty on... Kostea keli niin se vaan vinkuu, no can do.pitäsköhän sulla pikkuhiljaa vaihattaa se remmi
me vaan spekuloidaanMitä te musta kuvittelette En mä nyt oo mihinkään retkahtamassa vaikka välillä tekiskin savuja mieli. Kyllähän välillä tekee mieli vetää kännitkin mutta en siihenkään retkahda (paitsi joskus kun pp on isällään).