"limulisko"
Joka ei viihdy baareissa, vaan on ahkera ja käy töissä. Vapaa-aika menee kotona ollessa.
Rakkauden ilmaisee teoin, harvemmin sanoin.
Rakkauden ilmaisee teoin, harvemmin sanoin.
Kaikesta hölöttävä akka se vasta onkin.komppi... puhumaton mies on juntti.
Mä meinasin just vastata, että en todellakaan voisi, mutta sitten mun täytyykin vastata että voisin kai mä jos säkin vastasit että olet sellaisen kanssa naimisissa Mullekin tuli ekana aloituksesta mieleen että no joo, sitten en mä voisi pitää sille palopuheitani enkä keskustella politiikkaa mutta kai se harvasanaisuus ei sitten tarkoita sitä :xmas:Milloin harvasanainen on ollut synonyymi ihmiselle, jonka kanssa ei voi keskustella ja joka on tyhmä? :O
Mun mieheni on siis melko harvasanainen, eikä koe tarvetta selittää jotakin asiaa niin pitkästi ja perusteellisesti, kuin mitä minä. Jos kysyn hänen duunipäivästään, hän vastaa olleen kiirusta, mutta että työt saatiin tehtyä. Kun mies kysyy mun päivästäni, saa hän varautua olemaan kuulolla seuraavat puoli tuntia.
Mä puhun ihan helvetisti, mutta puheeni taitaa olla aika "tyhjää". Mieheni puolestaan puhuu vähän, mutta asiaa. Ja meistä minä olen se, jonka kanssa ei voi politiikasta tms. puhua.
Harvasanaiselle voi oikeen vaan hyvin pitää palopuheita, koska harvasanainen harvemmin menee ja keskeyttää Mikä sota siitä syttyisikään, jos olisin naimisissa yhtä puheliaan ihmisen kanssa, kuin mitä itse olen, kun kumpikin taistelisi siitä omasta suunvuorostaan ja olisi pakko puhua vähän päällekin, koska aika loppuu muutoin keskenMä meinasin just vastata, että en todellakaan voisi, mutta sitten mun täytyykin vastata että voisin kai mä jos säkin vastasit että olet sellaisen kanssa naimisissa Mullekin tuli ekana aloituksesta mieleen että no joo, sitten en mä voisi pitää sille palopuheitani enkä keskustella politiikkaa mutta kai se harvasanaisuus ei sitten tarkoita sitä :xmas:
Ihan tismalleen sama juttu meillä. Mies puhuu melko vähän mutta asiaa, minä taas pälätän ihan pälättämisen riemusta. Yksinkertaiseenkin kysymykseen vastaan vartin vastauksella. Minusta olisi työlästä ja ärsyttävää jos mies olisi samanlainen. Lisäksi miehellä on meistä laajempi yleistietous sekä tietämys juurikin politiikasta, taloudesta ja vaikka mistä. Itse luen lähinnä Seiskaa sekä Iltalehteä, hömppäromaanien lisäksi.Milloin harvasanainen on ollut synonyymi ihmiselle, jonka kanssa ei voi keskustella ja joka on tyhmä? :O
Mun mieheni on siis melko harvasanainen, eikä koe tarvetta selittää jotakin asiaa niin pitkästi ja perusteellisesti, kuin mitä minä. Jos kysyn hänen duunipäivästään, hän vastaa olleen kiirusta, mutta että työt saatiin tehtyä. Kun mies kysyy mun päivästäni, saa hän varautua olemaan kuulolla seuraavat puoli tuntia.
Mä puhun ihan helvetisti, mutta puheeni taitaa olla aika "tyhjää". Mieheni puolestaan puhuu vähän, mutta asiaa. Ja meistä minä olen se, jonka kanssa ei voi politiikasta tms. puhua.