Olen hereillä. Ja kirjoitan. Ja itken (metaforisesti ainakin).Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29219351:
Herätkäääää.....|O
Olen hereillä. Ja kirjoitan. Ja itken (metaforisesti ainakin).Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29219351:
Herätkäääää.....|O
Hereillä ollaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29219351:
Herätkäääää.....|O
Sie oot kyllä ihan hirmu reipas :kiss:. Elä itke siis. Sillä ilon ja riemun hetki voi olla käsilläOlen hereillä. Ja kirjoitan. Ja itken (metaforisesti ainakin).
Ou jee :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29219365:Hereillä ollaan :wave:
Iltaa :wave: Ajelehan varovasti :kiss:Iltaapi ! Keski-Suomen reissulta kohta kotiutumaassa... Peurojakin ilmeisesti liikkellä, tuttu oli mäsäyttänyt peuraa päin...
Mua riepoo tuo Visiblin tuossa oikealla... tee herkästä vatsasta huoleton :kieh: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29219401:Ai,että mua riepoo nuo youtuben mainokset ja kaikissa muissakin paikoissa.. :kieh:
Meinaakko taas painasta send-nappia mun puolestaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29219367:Sie oot kyllä ihan hirmu reipas :kiss:. Elä itke siis. Sillä ilon ja riemun hetki voi olla käsillä
Mulla on siinä joku vit*n taskulamppu...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29219414:Mua riepoo tuo Visiblin tuossa oikealla... tee herkästä vatsasta huoleton :kieh: :headwall:
Voisit laittaa punaisen lyhdyn ikkunaan niin tuun huomenna painamaan nappia sihijuomien kanssaMeinaakko taas painasta send-nappia mun puolesta
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29219421:Mulla on siinä joku vit*n taskulamppu...
*outo näky sielun silmässä*Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29219421:Mulla on siinä joku vit*n taskulamppu...
painamma sun nappia porukalla jos jäät taas tuleen makaamaanMeinaakko taas painasta send-nappia mun puolesta
FleshlightAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29219421:Mulla on siinä joku vit*n taskulamppu...
Uuh, kimppameininkiäpainamma sun nappia porukalla jos jäät taas tuleen makaamaan
Eiih, täällä ei saa nauraaFleshlight
Se friendswithbenefit, oon ollu viikon neljän seinän sisällä paria kauppareissua lukuunottamatta, siivouskeikan peruuntuminen ja rahatilanne kusahti siihen, sekä pp osaa olla ihan v*tun ärsyttävä. Onko sen ollu pakko periä isänsä ärsyttävyysgeenit? Miksei se oo periny mun tyyneyttä, harmoniaisuutta ja kuuliaisuuttani? :kieh:mikäs se pitkäkaulaa nyt niin masentaa
yleensä oot niin virkeä
Itse asiassa Olight!Fleshlight
mikäs se on :saint:Fleshlight
Mistäs me nyt oikein puhutaanSe friendswithbenefit, oon ollu viikon neljän seinän sisällä paria kauppareissua lukuunottamatta, siivouskeikan peruuntuminen ja rahatilanne kusahti siihen, sekä pp osaa olla ihan v*tun ärsyttävä. Onko sen ollu pakko periä isänsä ärsyttävyysgeenit? Miksei se oo periny mun tyyneyttä, harmoniaisuutta ja kuuliaisuuttani? :kieh:
Jokseenkin tulee ensimmäisenä mielehen joku puhevika ku miettii kui tuoki lausutaanAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29219456:Itse asiassa Olight!
no on vain kertyny vastuksia vaan eikö tuo taas paistane joskus päiväkinSe friendswithbenefit, oon ollu viikon neljän seinän sisällä paria kauppareissua lukuunottamatta, siivouskeikan peruuntuminen ja rahatilanne kusahti siihen, sekä pp osaa olla ihan v*tun ärsyttävä. Onko sen ollu pakko periä isänsä ärsyttävyysgeenit? Miksei se oo periny mun tyyneyttä, harmoniaisuutta ja kuuliaisuuttani? :kieh:
Minun tärkeimmät ominaisuuteni ovat näköjään jääneet periytymättä lapselle.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29219459:Mistäs me nyt oikein puhutaan
Minun tärkeimmät ominaisuuteni ovat näköjään jääneet periytymättä lapselle.