A
asiasta tietävä
Vieras
Ylläpito. Poistakaa nuo popupit ja mainokset. Ette te sillä voittoa tee muutenkaan vaikka miten mainoksia esittelette, koko sivusto tökkii niiden takia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29215076:jaa niitten takiakko tämä palsta sekoilee. mainokset ei näy kun on estetty mutta ihme jumia ja sekoilua riittää. |O
Mulla on tässä koneella vastikään asennettu Adblock ja luulen sen aiheuttavan sen, etten pääse kirjautumaan palstalle. Safarin kautta pääsen ja ... hmm, enpäs sanokaan vielä mitään...
Muilla samankaltaisia kokemuksia?
Ja kirjautumisen jälkeen takaisin? Onnistuisko tuo sillai? Kiitos tästä vinkistä!Ota adblokki pois päältä tilapäiseti niin voit kirjautua.
Mulla on tässä koneella vastikään asennettu Adblock ja luulen sen aiheuttavan sen, etten pääse kirjautumaan palstalle. Safarin kautta pääsen ja ... hmm, enpäs sanokaan vielä mitään...
Muilla samankaltaisia kokemuksia?
Ja kirjautumisen jälkeen takaisin? Onnistuisko tuo sillai? Kiitos tästä vinkistä!
... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29215174:chromella pääsee kirjautumaan mutta muuten toimii miten sattuu.
Ladatkaa firefox ja sitten adblock+
Lataa Firefox Ilmainen webselain Mozilla
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/adblock-plus/
Kokeiles vielä Ghostery ja jos ei auta niin sitten omassa koneessa eli Windowsissa joku vialla.