No hyvä, mä jo katoin et silmät sekos lopullisestiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215221:Kunhan kujeilen .
No hyvä, mä jo katoin et silmät sekos lopullisestiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215221:Kunhan kujeilen .
Ei mitään hätää rakas kolleegani :kiss:. Liemesi on ihan kunnossa .No hyvä, mä jo katoin et silmät sekos lopullisesti
Ei ne kyl taida (vieläkään) olla ihan kohdillaan, mut kyl tää tästäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215234:Ei mitään hätää rakas kolleegani :kiss:. Liemesi on ihan kunnossa .
Hetkinen... Kaappi täynnä sihijuomaa... mikäli oikein muistan, niin meinasit myös tehdä pekonilla höystettyä rokkaa...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215227::O super hyvä ajatus. Thank´s :kiss:. Onneksi ostin jo kaapin täyteen tsihejä .
Kai sitä yhden rokan pienessä sihijuomissaankin voipi keittääHetkinen... Kaappi täynnä sihijuomaa... mikäli oikein muistan, niin meinasit myös tehdä pekonilla höystettyä rokkaa...
Olehan hyvin varovainen nyt sanoissasi, koska houkutukset alkavat olla ylivoimaisia. Vuorenjuurella pian parveilee urosotuksia (jonossa takanani)!!!
Pitäisikö meidän lyödä loitsukirjamme yhteen ja hioa resepti tajunnanräjäyttävään kuntoon :xmas:Ei ne kyl taida (vieläkään) olla ihan kohdillaan, mut kyl tää tästä
Mitäs sie laitoit salaattiin?Mä tein sitä salaattia, siitä tuli tosi hyvää mut en saanu nättiä kuvaa. Paska valaistus eikä kamerakaan oo markettipokkaria kummosempi.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215236:Mie oon jo ostanut joululahjat :xmas:.
Tottakait. Ei sihit sopankeittoa häiritte. Mut se puolen kilometrin jono urosotuksia vuorenjuurella saattaapi olla häiriöksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215254:Kai sitä yhden rokan pienessä sihijuomissaankin voipi keittää
miksei minun oven takana oo jonoa...Hmph|OHetkinen... Kaappi täynnä sihijuomaa... mikäli oikein muistan, niin meinasit myös tehdä pekonilla höystettyä rokkaa...
Olehan hyvin varovainen nyt sanoissasi, koska houkutukset alkavat olla ylivoimaisia. Vuorenjuurella pian parveilee urosotuksia (jonossa takanani)!!!
Ollaan Tinku tossa asiassa samassa vaiheessa.ai kaikkiko? mä en ole edes ajatellut vielä yhtään koko asiaa....en mä keksi mitä noi ipanat vois haluta. aikuisille en osta mitään ihmeitä,korkeintaan joku viinipullo/suklaarasia jos niitäkään.
Salaattiaineksia ja raejuustoa Näät sit ku laitan sen siihe haasteesen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215260:Mitäs sie laitoit salaattiin?
Mää voin myöntää ihan rehellisesti että en oo vielä niin vanha ettenkö nauttis lahjoista ja varsinkin niiden saamisesta.Ollaan Tinku tossa asiassa samassa vaiheessa.
Ollaan Tinku tossa asiassa samassa vaiheessa.
Mää en oo ostanu ensimmäistäkään. En oo ees ajatellu niitä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215236:Mie oon jo ostanut joululahjat :xmas:.
mä en tykkää ostella lahjoja ja mielummin vastaanotan ite lahjat rahana.Mää voin myöntää ihan rehellisesti että en oo vielä niin vanha ettenkö nauttis lahjoista ja varsinkin niiden saamisesta.
Taikasanat, ihanaiseni, taikasanat.miksei minun oven takana oo jonoa...Hmph|O
Salaattiaineksia ja raejuustoa Näät sit ku laitan sen siihe haasteesen.
Oikeastaan kaikki kyllä . Mie oon joulun suhteen semmonen tehopakkaus :xmas:. Jos jotain ostan vielä, niin korkeintaan ostan tuolle alamittaiselle jotain fiksua, pehmeää pakettia pukinkonttiin.ai kaikkiko? mä en ole edes ajatellut vielä yhtään koko asiaa....en mä keksi mitä noi ipanat vois haluta. aikuisille en osta mitään ihmeitä,korkeintaan joku viinipullo/suklaarasia jos niitäkään.
En miekään. Mie oon joulun suhteen ikuinen kakara .Mää voin myöntää ihan rehellisesti että en oo vielä niin vanha ettenkö nauttis lahjoista ja varsinkin niiden saamisesta.
Kyttää siis ruokahaasteketjua .Salaattiaineksia ja raejuustoa Näät sit ku laitan sen siihe haasteesen.
ai,no sit ei oo mitään toivoakaan : /Taikasanat, ihanaiseni, taikasanat.
Loitsu 1: "Kaappi täynnä sihijuomaa..."
Loitsu 2: "Pekonilla höystettyä rokkaa..."
Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin se alkaa aina vaan enenevässä määrin ajatella vatsallaan. Eli miehisen ajattelun taso vuosien myötä nousee noin 30 cm.