The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215227:
:O super hyvä ajatus. Thank´s :kiss:. Onneksi ostin jo kaapin täyteen tsihejä :p.
Hetkinen... Kaappi täynnä sihijuomaa... mikäli oikein muistan, niin meinasit myös tehdä pekonilla höystettyä rokkaa...

Olehan hyvin varovainen nyt sanoissasi, koska houkutukset alkavat olla ylivoimaisia. Vuorenjuurella pian parveilee urosotuksia (jonossa takanani)!!!

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215236:
Mie oon jo ostanut joululahjat :xmas:.

ai kaikkiko? mä en ole edes ajatellut vielä yhtään koko asiaa....en mä keksi mitä noi ipanat vois haluta. aikuisille en osta mitään ihmeitä,korkeintaan joku viinipullo/suklaarasia jos niitäkään.

kahvikirahvi
Tavoite on olla onnellinen, mutta mikä se on se the juttu mikä tuo onnen? Kertokaa mulle, kyllästyttää kun elämän punanen lanka on hukassa. Onks elämä hyvää sillon kun se ei oo ihan paskaa, vai minkälaisia laatuvaatimuksia elämälle voi asettaa?

ai kaikkiko? mä en ole edes ajatellut vielä yhtään koko asiaa....en mä keksi mitä noi ipanat vois haluta. aikuisille en osta mitään ihmeitä,korkeintaan joku viinipullo/suklaarasia jos niitäkään.
Oikeastaan kaikki kyllä :D. Mie oon joulun suhteen semmonen tehopakkaus :xmas:. Jos jotain ostan vielä, niin korkeintaan ostan tuolle alamittaiselle jotain fiksua, pehmeää pakettia pukinkonttiin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä