Ihan täytyy kysyä, et kait sinulla on eri pata rokalle kuin ...ööh... sammakoksimuuttumisliemille?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29211655:Kuuluu noidan ammattiin . Taidankin keittää ison padallisen viikonloppuna rokkaa .
Ihan täytyy kysyä, et kait sinulla on eri pata rokalle kuin ...ööh... sammakoksimuuttumisliemille?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29211655:Kuuluu noidan ammattiin . Taidankin keittää ison padallisen viikonloppuna rokkaa .
Äääähhh... samallahan nuo hoituu :saint:Ihan täytyy kysyä, et kait sinulla on eri pata rokalle kuin ...ööh... sammakoksimuuttumisliemille?
No niinpä. Rokka on vihreää ja sammakot on vihreitä, joten kyllähän ne tietty yhteen sopii.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29211682:Äääähhh... samallahan nuo hoituu :saint:
millä palstailet jos ukko takavarikoi sun koneen särjetyn tilalle?Voihan kökkö. Vielä on siivoomaan alettava..ja mies istuu koneella. Joo kohta, joo kohta-kuuluu vaan kun marmatan että apua voisin tarvita. Kohta räjäytän koko masiinan tuusannuuskaksi :kieh:
Repimään mitä???A-p-u-a! nyt täälläkin rupes suu repimään|O
Voihan kökkö. Vielä on siivoomaan alettava..ja mies istuu koneella. Joo kohta, joo kohta-kuuluu vaan kun marmatan että apua voisin tarvita. Kohta räjäytän koko masiinan tuusannuuskaksi :kieh:
No mua tietysti...yrittää masa jo tulla mutta en mä sitä vielä halua.Repimään mitä???
niimpä tietystiNo mua tietysti...yrittää masa jo tulla mutta mä haluan vielä jatkaa.
Tuosta printtaat huoneentaulun...Voihan kökkö. Vielä on siivoomaan alettava..ja mies istuu koneella. Joo kohta, joo kohta-kuuluu vaan kun marmatan että apua voisin tarvita. Kohta räjäytän koko masiinan tuusannuuskaksi :kieh:
Hmm, hyvä pointti : /millä palstailet jos ukko takavarikoi sun koneen särjetyn tilalle?
Näkkärinmurutko herättivät???nonni,melkeen nukahin,torkahin istuvaltaan!
Näkkärinmurutko herättivät???
No, ei sit mittää pahempaa sattunut kuten...ei,kun pää repsahti:ashamed:
No, ei sit mittää pahempaa sattunut kuten...
enempi ehkä näin...
Se on kyllä jännä, kun vaikka miten varoen yrittää syödä niin silti osa ruuasta (murusista) päätyy tissien väliin :kieh:näkkileivän muruset meni tänne
En osaa kommentoida naarasotusten säilytysratkaisuja...näkkileivän muruset meni tänne
no niinpä:kieh: ja nimenomaan ne muruset. harvemmin mikään peruna sinne tipahtaaSe on kyllä jännä, kun vaikka miten varoen yrittää syödä niin silti osa ruuasta (murusista) päätyy tissien väliin :kieh:
Hienoa Myttynen :kiss:Ou jee, se on palautettu! :flower:
Nyt leffaan :wave:
Onnittelut.:flower:Ou jee, se on palautettu! :flower:
Nyt leffaan :wave: