The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toihan on hienoa! Mistä lie sais tollasen selkärangan. En oikein mielelläni ole edes harkinnut lopettavani tota sauhunaattorin käyttöä.:|

Mies lopetti myös. Se kannatteli paljon. Olin siis raskaana ja se vähän pakotti lopettamaan, vaikka en minä sitä viimeistä tupakkani kyllä stumpannut kun testissä näkyi kaksi viivaa. Mutta aika pian sen jälkeen.

Uudelleen en ole uskaltanut kokeilla.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
kahvikirahvi
Äläs ny puhu läpiä päähäsi. Jokseenkin jokainen juoppokin sanoo, että voin olla ilman jos tahdon, mutta kun en tahdo. Ihan sama mekanismi on röökissä.

Melko moni lakko/lopetus on kariutunu just siihen yhteen. Meikäläiselläkin. Joskus muinoin sorruin polttamaan kaljalla ollessani. Annoin sit sen tavallaan ittelleni anteeks ja tuumin antaa ittelleni luvan kaljan kans poltella. Muutaman päivän päästä marssin suoraan duunista pubiin ja kaks ekaa röökiä oli palanut ennenkuin tuoppi oli tiskillä.

Juu, taitaa olla kolkytä vuotta röökaamista täynnä. Eroon pitäis päästä. Mut kun en mä muutakaan taitoa ole noin hyvin oppinut, niin milläs korvaat.

Mut silti, tän viikon saldo 0!!!
Mää en oo koskaa, ikinä, milloinkaan saanu vierotusoireita tupakasta. Ja oon lyhkäsestä elämästäni polttanu melkein puolet. Oon polttanu koska tupakka maistuu hyvälle.

Professional Griefer
Mä lopetin tupakoinnin 18-vuotiaana. Tosin edelleenkin mulla on pari askia menthol "Ladytupakkaa" pöytälaatikossa, joita poltan joskus ihan fiiliksen vuoksi, mutta ei tee yhtään mieli enää jatkuvasti sauhutella.

Toki minä poltin vain 4 vuotta lapsena ja toiset on polttanut sen 30 vuotta, kuten mun äiti, että sillä tossa polttamisessa päälimmäisenä on ne fyysiset vieroitusoireet, kun mulla oli se tavasta vieroittuminen..

Mut niinhän se on noissa tosiriippuvuuksissa: yhtäkään ei voi ottaa ku se kierre lähtee alusta.

Tupakassa ne pahimmat vieroitusoireet on henkisiä , tai oli ainakin mulle.

Luopumista se oli, siitä tunteesta kuin sai sytyttää päivän ensimmäisen tupakan.
Siitä kun tiukassa paikassa tai hermojen kiristyessä vetäisi ensimmäisen savun.
Tuopillisen seuraksi sytytti savukkeen.
ja ja ja ja...

Kaipaan sitä fiilistä välillä vieläkin, oletan että itse tupakka ei niin hyvältä maistuisi. Mutta se tunne...

Luopumista se oli, siitä tunteesta kuin sai sytyttää päivän ensimmäisen tupakan.
ja ja ja ja...

Kaipaan sitä fiilistä välillä vieläkin, oletan että itse tupakka ei niin hyvältä maistuisi. Mutta se tunne...
Mulle ottaa aika herkästi hermon päälle jos en pääse imemään.
Mitäköhän sille vois tehdä?

kahvikirahvi

ja ja ja ja...

Mulla on ikävä sitä makua.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä