Niin puutarhasta... ei myöskään pysy kunnossa, jos ihan kenet vaan päästää kaivelemaan...no puutarhasta puutarhasta.pitäähän se nyt kunnossa pitää.
millään pahalla mut mua ei niin märät mirrit kiinnosta niin jätän kurkkimiset muille,niitähän täällä riittääAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208548:
:O ei kurkita kiitorataa. Se on märkä |O.
iltaa nurkkamurunen :wave:.millään pahalla mut mua ei niin märät mirrit kiinnosta niin jätän kurkkimiset muille,niitähän täällä riittää
ja iltaa :kiss:
Kirjaudu siitä toisesta laatikosta mitä tarjoovat.Perskeles kun ei pääse kirjautumaan sisälle! Joko olen salasanan unohtanut totaalisesti, taikka sitten net on minun profiilin poistanut kun sitä heinakuussa kyselin
ei se kurkkimalla kummenemillään pahalla mut mua ei niin märät mirrit kiinnosta niin jätän kurkkimiset muille,niitähän täällä riittää
ja iltaa :kiss:
Tottapa turiset. Kyllä mirri paljon enemmän rapsutteluista tykkää .ei se kurkkimalla kummene
Ei kurkita.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208548:
:O ei kurkita kiitorataa. Se on märkä |O.
No nyt! Ei aikasemmin päässyt mistää.Kirjaudu siitä toisesta laatikosta mitä tarjoovat.
Ilmeisesti menit sitten kokeilemaaan :hug:. Persiljan syönnillä kuulemma hälvenisi myös.:attn:
Valkosipulihengitykseen saa lievitystä kaardemummalla.:x
Menin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208631:Ilmeisesti menit sitten kokeilemaaan :hug:. Persiljan syönnillä kuulemma hälvenisi myös.
ei se kurkkimalla kummene
Pyllyheinää .Menin.
Ei ollu pyllyheinää.:|
Kuulostaapa tosi ihanalta!Jaahas, mies sitten otti ja lähti töihin, mokoma. Taijan ottaa kipeen varpaani ja painua nukkumaan: /
Tosin ensin varmaan pitää haukata vielä jotain
Jotain hyvääkin päivässä, sain kutsun tyttöjen rentoutumisiltapäivään ens viikolla joku päivä syödään hyvin ja katellaan joku leffa muutaman kaverin kans
Siis ajatelkaa, ne ihmiset mietti tuommoista ajanvietettä ja kutsuivat miutkin :heart:
Aika ihqua..nyt kuitenkin sairastun tai jotain.
HY kaikki ja toivokaa parasta
Nimim. unikaveria vailla
Mie käyn kiinniei varmaan mutta mää kurkin mielummin niitä letkuja
Jaahas, mies sitten otti ja lähti töihin, mokoma. Taijan ottaa kipeen varpaani ja painua nukkumaan: /
Tosin ensin varmaan pitää haukata vielä jotain
Jotain hyvääkin päivässä, sain kutsun tyttöjen rentoutumisiltapäivään ens viikolla joku päivä syödään hyvin ja katellaan joku leffa muutaman kaverin kans
Siis ajatelkaa, ne ihmiset mietti tuommoista ajanvietettä ja kutsuivat miutkin :heart:
Aika ihqua..nyt kuitenkin sairastun tai jotain.
HY kaikki ja toivokaa parasta
Nimim. unikaveria vailla
Minun muistikuvani sanoo, että viet mukanasikin???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208650:Mie käyn kiinni
ai kaikkiin:O oot sä aikamoinen!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208650:Mie käyn kiinni
:saint:Minun muistikuvani sanoo, että viet mukanasikin???
miks sää oot pyytänyt rohviilin poistoa?No nyt! Ei aikasemmin päässyt mistää.