The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"ruutiukko"
[QUOTE="tinkuliini";29208174]no kun voi kirjoittaa millä sattuu nikillä[/QUOTE]

heitäppä ruutis pois tuo tyhjän häröily

saattaa pian napsahtaa Juhaa leukaan

Voi yök! en oo syönyt eilen enkä tänää oikeen mitään ja nyt vetäsin kaks ruisleipää kinkkuleikkeleellä,kasalla juustoa(mitä en normisti juuri syö) ja tuorekurkulla ja voi yök mikä olo tuli:x
Voi Tinkuliini sun kanssas. Ensin et pariin päivään syö oikeen mitään. Sit kun syöt, niin korvaat oikean ruoan parilla voileivällä, jotka hotkaset siihen tahtiin, että alkaa etoa.

Huomisaamuna laitat ittelles puuron. Kahvikupillinen neljävviljan hiutaleita ja pari desiä vettä lautasella sekaisin ja kolmeks minuutiksi mikroon. Ei o vaikee. Lait vaik hilloo päälle jos et muuten puurosta piittaa. Ja sit syöt sen.
Ja palkanmaksupaikassa syöt oikeen lounaan.

Tai muuten saat satia tai kutia. Tai molempia.

Voi Tinkuliini sun kanssas. Ensin et pariin päivään syö oikeen mitään. Sit kun syöt, niin korvaat oikean ruoan parilla voileivällä, jotka hotkaset siihen tahtiin, että alkaa etoa.

Huomisaamuna laitat ittelles puuron. Kahvikupillinen neljävviljan hiutaleita ja pari desiä vettä lautasella sekaisin ja kolmeks minuutiksi mikroon. Ei o vaikee. Lait vaik hilloo päälle jos et muuten puurosta piittaa. Ja sit syöt sen.
Ja palkanmaksupaikassa syöt oikeen lounaan.

Tai muuten saat satia tai kutia. Tai molempia.
ei mulla oo puuroo kaapissa ja jos ois niin en saa 5 jälkeen vielä mitään alas,hörppään pari kulausta mehua tai vettä aamusin ennen töihin menoa. ja töissä on koko viikon sellasta ruokaa etten mene ja maksa siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja älgee;29208194:
En pysty kirjautumaan. Väittää että käyttäjätunnus tai salasana on väärin.
Kirjaudu siitä toisesta laatikosta mitä tarjoaa.

IhanaValo
ei mulla oo puuroo kaapissa ja jos ois niin en saa 5 jälkeen vielä mitään alas,hörppään pari kulausta mehua tai vettä aamusin ennen töihin menoa. ja töissä on koko viikon sellasta ruokaa etten mene ja maksa siitä.
Mitä sie sit syöt päivän aikana ja monelta?
Mie oon kans tosi huono syömään aamulla mitään, yleensä vettä ja kahvia tulee juotua mut lounaalla kyllä syön ihan normaalisti. Jos siul ei työpaikkaruoat maistu niin ota eväät?

Mitä sie sit syöt päivän aikana ja monelta?
Mie oon kans tosi huono syömään aamulla mitään, yleensä vettä ja kahvia tulee juotua mut lounaalla kyllä syön ihan normaalisti. Jos siul ei työpaikkaruoat maistu niin ota eväät?
No millon mitäkin ja ei mulla oo mitään kellon aikoja.pakkasesta syön jos maistuu mutta harvemmin ruokaa teen et sit kun teen ,teen kerralla erilaisia ja lykkään pakkaseen. töissä käyn syömässä sillon tällöin. töissä on tauot klo 9 12 ja 14 . aamusin töissä syön kyllä sen puuron kun 9 aikaa sit jo menee alas. omia eväitä harvemmin kannan mut joskus. kyllä mulla ennen oli oli ihan suht säännölliset ruoka-ajat ja söin hyvin mut sillon oli se toinen ihminen siinä elossa mukana niin pakkohan sitä oli kunnon ruuat tehdä joka päivä,nyt se on vähän mitä sattuu kun ei itelle vaan tuu tehtyy.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä