Kuulemma yleensä auttaa pelkkä hattu, mut en osaa tarkemmin sanoa.Jo on outoa :O pitäsköhän kääriytyä folioon
Kuulemma yleensä auttaa pelkkä hattu, mut en osaa tarkemmin sanoa.Jo on outoa :O pitäsköhän kääriytyä folioon
Tää ottaa varman päälleKuulemma yleensä auttaa pelkkä hattu, mut en osaa tarkemmin sanoa.
:xmas:Siis onko täällä jotain normaalia omituisempaa? Mulle palsta näyttää ihan normaalilta - siis jo tätä voi normaaliksi kutsua.
Hei. se on vaan palsta :hug:no joo,onpa kiva kun täällä pyörii nyt mustat harmaina ja harmaat mustina ja ja ja....*ittu!
Mulle toimii päin vittua. En pysty kirjautuu. :vampire:Siis onko täällä jotain normaalia omituisempaa? Mulle palsta näyttää ihan normaalilta - siis jo tätä voi normaaliksi kutsua.
Voi Tinkuliini sun kanssas. Ensin et pariin päivään syö oikeen mitään. Sit kun syöt, niin korvaat oikean ruoan parilla voileivällä, jotka hotkaset siihen tahtiin, että alkaa etoa.Voi yök! en oo syönyt eilen enkä tänää oikeen mitään ja nyt vetäsin kaks ruisleipää kinkkuleikkeleellä,kasalla juustoa(mitä en normisti juuri syö) ja tuorekurkulla ja voi yök mikä olo tuli:x
no äläHei. se on vaan palsta :hug:
ei mulla oo puuroo kaapissa ja jos ois niin en saa 5 jälkeen vielä mitään alas,hörppään pari kulausta mehua tai vettä aamusin ennen töihin menoa. ja töissä on koko viikon sellasta ruokaa etten mene ja maksa siitä.Voi Tinkuliini sun kanssas. Ensin et pariin päivään syö oikeen mitään. Sit kun syöt, niin korvaat oikean ruoan parilla voileivällä, jotka hotkaset siihen tahtiin, että alkaa etoa.
Huomisaamuna laitat ittelles puuron. Kahvikupillinen neljävviljan hiutaleita ja pari desiä vettä lautasella sekaisin ja kolmeks minuutiksi mikroon. Ei o vaikee. Lait vaik hilloo päälle jos et muuten puurosta piittaa. Ja sit syöt sen.
Ja palkanmaksupaikassa syöt oikeen lounaan.
Tai muuten saat satia tai kutia. Tai molempia.
Ruokaongelmasi on laajempi kuin luulin.ei mulla oo puuroo kaapissa ja jos ois niin en saa 5 jälkeen vielä mitään alas,hörppään pari kulausta mehua tai vettä aamusin ennen töihin menoa. ja töissä on koko viikon sellasta ruokaa etten mene ja maksa siitä.
ai mitennii?Ruokaongelmasi on laajempi kuin luulin.
Kirjaudu siitä toisesta laatikosta mitä tarjoaa.Alkuperäinen kirjoittaja älgee;29208194:En pysty kirjautumaan. Väittää että käyttäjätunnus tai salasana on väärin.
Mitä sie sit syöt päivän aikana ja monelta?ei mulla oo puuroo kaapissa ja jos ois niin en saa 5 jälkeen vielä mitään alas,hörppään pari kulausta mehua tai vettä aamusin ennen töihin menoa. ja töissä on koko viikon sellasta ruokaa etten mene ja maksa siitä.
Luulin, et kyseessä on jokunen sapuska- aines joka ei maistu.ai mitennii?
OnnistuiKirjaudu siitä toisesta laatikosta mitä tarjoaa.
No millon mitäkin ja ei mulla oo mitään kellon aikoja.pakkasesta syön jos maistuu mutta harvemmin ruokaa teen et sit kun teen ,teen kerralla erilaisia ja lykkään pakkaseen. töissä käyn syömässä sillon tällöin. töissä on tauot klo 9 12 ja 14 . aamusin töissä syön kyllä sen puuron kun 9 aikaa sit jo menee alas. omia eväitä harvemmin kannan mut joskus. kyllä mulla ennen oli oli ihan suht säännölliset ruoka-ajat ja söin hyvin mut sillon oli se toinen ihminen siinä elossa mukana niin pakkohan sitä oli kunnon ruuat tehdä joka päivä,nyt se on vähän mitä sattuu kun ei itelle vaan tuu tehtyy.Mitä sie sit syöt päivän aikana ja monelta?
Mie oon kans tosi huono syömään aamulla mitään, yleensä vettä ja kahvia tulee juotua mut lounaalla kyllä syön ihan normaalisti. Jos siul ei työpaikkaruoat maistu niin ota eväät?