Tähän vielä vastaan, sitten menen.Eksä oli kans sangen ennakkoluulonen, mutta ekaa kertaa Rovaniemellä käydessään mua katsomassa, se pääsi tutustumaan mun homokavereihin, ja sen ennakkoluulot jäi sinne.
Mut hei, en mäkään hetero oo jotta karsteleppa ennakkoluulosi viimestään sitten kun törmätään irl! Vai onko se eri asia miehillä ja naisilla?
Oot rehellinen! ikein otettu että uskalletaan paljastella tollattii:Toinen ei-arkielämään liittyvä "salaisuus", jota en mielelläni tuo ilmi. Heitelkää vaan puukoilla, mutta kirjoitan silti.
Mulla on jonkinverran ennakkoluuloja, joita en välttämättä haluaisi olevan; esimerkiksi tummaihoisten / islam-taustaisten ihmisten seurassa tunnen oloni todella epämiellyttäväksi ja olen koko ajan "varpaillani". Käytän sanaa "neekeri" vähän liiankin paljon.
Lisäksi olen lievästi homofobinen; ohi kävelevä kahden miehen pari aiheuttaa jotain "ällöttämistä" sisälläni. Ja kummastakaan en ole ylpeä, enkä halua kantaa mitään "Neekerit ja homot saunan taakse!"-kylttiä, nuo vaan kumpuavat jostain ja haluaisin päästä niistä eroon.
Kannattaa oikeasti. Meinaan tehdä tuttavuutta, jos ymmärrät mitä tarkoitan :xmas:Tähän vielä vastaan, sitten menen.
Varmasti auttaisi tutustuminen, täytyy tehdä niin, jos tilaisuus eteen tulee. Ja nyt sanon ihan 100% rehellisyydellä täysin epäloogisen jutun: minun päässäni se on eri asia miehillä ja naisilla - lesboparit eivät haittaa minua pätkääkään, mutta homoparit ällöttävät. :ashamed:
:huutaa naurua vielä lujempaa::huutonaurua:
Nojoseiosaaenäänkirjoittaaniineisaanauraa:huutonaurua:
Hyvää yötä Ruutis :kiss:taidampa painua yöpuulle
HY
Yötä :kiss:taidampa painua yöpuulle
HY
Nii minäkin.En kyl tiiä mitä täs voi paljastaa. Tai siis tiiä mitä täällä kehtaa paljastaa
mää olen harrastanu seksiä naisten kaa
Veikkaampa että aika moni tässä ketjussa on, tai ainkin haluis. :nyökyttelee ja rollaa öögia:En kyl tiiä mitä täs voi paljastaa. Tai siis tiiä mitä täällä kehtaa paljastaa
mää olen harrastanu seksiä naisten kaa
Et ole ainut. Prinsessa ja Ihkuvalo ei myöskään päässeet kirjautumaan.Öitä Ruutis. :yömuisku:
Onkohan mut bannattu.
Vihdoin kun nyt pääsin koneelle ja oikein reteenä tässä näpyttelin tunnareita, ni ei mitään! En pääse kirjautumaan, prkl.
Aika hitaalla tuntuu tosin käyvän, no sopii mulle.Lipsu you made it!
Sisäänkirjautumiskohdassa lukee se "muista minut" ja klikkasin sitä, enkä kirjaudu ulos sulkeasseni selainta niin säilyn kirjautuneena.Aika hitaalla tuntuu tosin käyvän, no sopii mulle.
Ai miten sää sellattii oot saanu asennettua että ei heitä sua pihalle lainkaan?
Meikäläisellä taas on koko netti tänään toiminu yllättävänkin ongelmitta. Nettiin on varmaan jääny päälle jotkut isäinpäiväasetukset???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29205229:Et ole ainut. Prinsessa ja Ihkuvalo ei myöskään päässeet kirjautumaan.