No perskutarallaa - sehän on :flower: ja :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201032:Ei pelkästään päivän vaan koko noitakoulun .
JEAH baby, jeah!! Onnea onnea!!!
No perskutarallaa - sehän on :flower: ja :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201032:Ei pelkästään päivän vaan koko noitakoulun .
Jotain sinnepäin .Ootko sää nyt....noitatohtori?!
Saishan net takaisin varman helpommin mitä pois..no äkkiäkös moisen ikävyyden takaisin saa..?
Tosin mun silmät kyllä kelpuuttaa tämänkin kuvan vallan mainiosti
Uu jeah! *samppanjapulloilotulitushymiö*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201047:Jotain sinnepäin .
Aaaa, jo selkis! En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset juo kahvia/miksi sen juominen pitää edes opetella. Se on pahaa. Toisaalta, tupakkakin on pahaa ja lisäksi vielä erittäin epäterveellistä ja silti kiskon sitä runsaasti päivittäin itseeni...Juontaa juurensa tästä biisistä. "Kuinka kirahvi sanoo, kuinka kirahvi sanoo, kuinka kirahvi sanoo kahvi-likööri.."
[video=youtube;cG4PY8BCtEQ]http://www.youtube.com/watch?v=cG4PY8BCtEQ[/video]
Mutta tykkään mä kahvistakin, joskin en juo enää niin paljoa kuin ennen.
Kiitos ihana Kylmäkatti :kiss: . Harmi kun miulla ei oo takkaa. Nyt kuulkaa tekisi mieli polttaa kaikki viimeisien vuosien aikana kertyneet mapit, muistiinpanot ja paperit. Niitä on aikamoinen pinoNo perskutarallaa - sehän on :flower: ja :kiss:
JEAH baby, jeah!! Onnea onnea!!!
Congrats armahin noitaneitomme :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201032:Ei pelkästään päivän vaan koko noitakoulun .
Paljon onnewa ! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201032:Ei pelkästään päivän vaan koko noitakoulun .
Säästät ne talvipäivänseisausrovioon.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201054:Kiitos ihana Kylmäkatti :kiss: . Harmi kun miulla ei oo takkaa. Nyt kuulkaa tekisi mieli polttaa kaikki viimeisien vuosien aikana kertyneet mapit, muistiinpanot ja paperit. Niitä on aikamoinen pino
Tuossapa oiva aatos .Säästät ne talvipäivänseisausrovioon.
Lähtee pahat henget niin että vinkaus vaan kuuluuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201074:Tuossapa oiva aatos .
Tuun vielä kuule luudalla nappamaan siut ja Myttysen joku päivä ja joudutte kumoamaan semmoset liemet että. Vedetään ne viitat ja naamarit ja mennään sulostuttamaan kyliä olemuksillamme.Malja Kyöpelille.
No mutta eikös tuossa olis aiheentynkää vaikka noitamaisille virvatulilleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201054:Kiitos ihana Kylmäkatti :kiss: . Harmi kun miulla ei oo takkaa. Nyt kuulkaa tekisi mieli polttaa kaikki viimeisien vuosien aikana kertyneet mapit, muistiinpanot ja paperit. Niitä on aikamoinen pino
Mie käkätän täällä ääneen siun jutuille. Ihana olet :kiss:.No mutta eikös tuossa olis aiheentynkää vaikka noitamaisille virvatulille
PAh - pistät pihamaalle ihan kunnon kokon, samalla pääset tekemään ihka ensimmäisen keitoksen suuren suurella master of witches- padallasi
Kyllähän tämä nyt melkoiset noitaliemet vaatinee!
Hyvää yötä PK :kiss:Minä taidan painella tästä nukkumaan - hyvää yötä kaikille toivotellen, hyviä yöunia itselleni sekä muille toivoen ! :kiss:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201082:Tuun vielä kuule luudalla nappamaan siut ja Myttysen joku päivä ja joudutte kumoamaan semmoset liemet että. Vedetään ne viitat ja naamarit ja mennään sulostuttamaan kyliä olemuksillamme.
..jaahas...ja mä saan taas jäädä kynsimään sitä luutamoottoria :snotty: *kurrr*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201082:Tuun vielä kuule luudalla nappamaan siut ja Myttysen joku päivä ja joudutte kumoamaan semmoset liemet että. Vedetään ne viitat ja naamarit ja mennään sulostuttamaan kyliä olemuksillamme.
Mie haen siutkin kun annat miulle vähän koordinaatteja : /. Myttyseltä on jo vihjeenä punainen lyhty ikkunassa ...jaahas...ja mä saan taas jäädä kynsimään sitä luutamoottoria :snotty: *kurrr*
Onneksi nuo unohtaa aika pian .( mä en kuule enää koskaan juo)
Prinsessa poti pahaa päivää.. pitikin " piipahtaa" pubissa.
Ja aamulla ajattelin, että never, ever,
ensiviikolla on pikkujoulu.
Kahvi on hyvää. Tai riippuu kahvista. Töissä on sellanen kahvkone mistä saa kaikkia hienoja cappuccinoja, espressoa, moccachinoa, espressochocolate yms, ja se kone jauhaa ne tuoreista pavuista joka kupilista varten. Maistuu toi pirkan kahvi kotona sen verran kälyseltä et tänäänkin teki mieli itkeäAaaa, jo selkis! En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset juo kahvia/miksi sen juominen pitää edes opetella. Se on pahaa. Toisaalta, tupakkakin on pahaa ja lisäksi vielä erittäin epäterveellistä ja silti kiskon sitä runsaasti päivittäin itseeni...