Kaikki haaveeni ovat oikeastaan toteutuneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tahtonainen78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tahtonainen78

Vieras
Minä ja mun mies ollaan hyvin tavallisia ihmisiä. Ei ole millään lahjoilla eikä perinnöillä siunattu. Lukupäätä ei kummallakaan oo, joten kouluja ei pahemmin oo käyty. Silti ollaan saatu melkein kaikki mitä on toivottu.

Duunia olemme painaneet molemmat 18-vuotiaasta saakka. Usein pätkäduunia siellä täällä, mutta nykyään on molemmilla vakipaikat. Asuntohommassa kävi semmonen säkä, että ukko osti (hän sai vakiduunia Hesasta) vuonna -98 lainarahalla ja vanhempien takauksella hikisen yksiön Hesasta. Myytiin se sitten 2005 ja kivasti voitolla. Siellä asusteltiin silti 7 vuotta... heh. Sitten muutettiin meiän kotipaikkakunnalle takas ja alkuun asuttiin mun vanhempien kesämökillä. Sitten alkoi tulla lapsia... No yritettiin ostaa jotain kivaa mutta aina meni joku vikaan. Kesämökillä asuttiin 7 vuotta :)

Rahaa siinä säästy ja samalla hinnat tippu hirveesti täällä... Ja nyt sitten ostettiin aivan mahtava kämppä 220 000 eurolla. On tilaa jo komia tontti. Olis maksanut 5 vuotta sitten yli 300 000...

Lapsia kolme, vakiduunit kivoissa paikoissa jne... ja kaikki siksi, että aina on tehty vaikka mitä paskaduunia jne. Ite vaan huomaa, että muuta yläastekaveri oli niin fiksua ja viisasta sillon ja kaiken maailman koulut käyty mutta nirppanokkaisuuden takia ei oo oikeen missään onnistunut.... Noh, toki on niitäki jokka on menestynyt superhyvin, mutta ne onkin sitten eri porukkaa.

Kyllä tämmönen tavallinen pöljäkekkin pärjää kun on asenne kohillaan.

[QUOTE="vieras";29197561]Oletko tyytyväinen seksiin? Miehesi lahjakkuuteen ja kokoon?[/QUOTE]

Tää oli varmaan vittuilua tai provoilua, mutta siis oikeesti tommoset asiat ei oo ihan päällimmäisinä kumminkaan elämässä. Ne naiset, jotka menee vaan noiden asioiden perässä, saattavat joutua vaan semmoseen epätyytyväisyyden kierteeseen.

Mut jos nyt sanotaan niin olen ihan tyytyväinen seksiin. Tottakai se on vähentynyt ja tasokin laskenut kun olemme eläneet näitä ruuhkavuosia. Koko ei ole tärkeintä, mutta miehelläni on ainakin isoin mitä olen kokenut. Tosin olen kokenut seksiä ennen häntä vain kolmen miehen kanssa :)

Kuulostaa hyvälle.

Hyvä kun saa rakennettua elämänsä niin että siinä itse viihtyy. Pikkuasioistahan voi sitten vielä jatkaa haaveiluja. Ainakin itselleni on tärkeääkin että on koko ajan jotain mitä tavoitella tai haluta. Oli se sitten vaikka uusi ruohonleikkuri tai matka bora boralle. Tai vaikka lapsenlapset.

Kuulostaa hyvälle.

Hyvä kun saa rakennettua elämänsä niin että siinä itse viihtyy. Pikkuasioistahan voi sitten vielä jatkaa haaveiluja. Ainakin itselleni on tärkeääkin että on koko ajan jotain mitä tavoitella tai haluta. Oli se sitten vaikka uusi ruohonleikkuri tai matka bora boralle. Tai vaikka lapsenlapset.

Juu nimenomaan. Ja tietty on juuri tällaisia pienempiä haaveita. Ja aina on haaveita, jotka jää toteuttamatta. Niin sen pitääkin olla. Matkailuun nämä meidänkin haaveet pääosin liittyy...

Juu kyllä sitä mullakin on takana 30 eri työpaikkaa ennen vakiduunia! Toki noista yli puolet on jotain parin päivän- parin viikon keikkoja. Jopa puhelinmyyntiä tuli aikoinaan koitettua :) Se on kaikista tekemistä duuneistani mielestäni surkeinta... Mut kenties jollekkin toiselle sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;29197705:
Mutta kannattaa muistaa, että aina ei kaikilla mene kuin teillä, ei vaikka kuinka se olisi ollut teille helppoa.

Niin, ja toisilla menee paremmin eikä sekään ole merkki mistään.

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;29197705:
Mutta kannattaa muistaa, että aina ei kaikilla mene kuin teillä, ei vaikka kuinka se olisi ollut teille helppoa.

No eihän aloittaja ole väittänyt, että se on ollut helppoa! Nimenomaan just kertoo, että kun yrittää niin kyllä pärjää. Tää maa on täynnä valittajia jokka nyrpistää nenää suurimmalle osalle töistä. Sitten eletään tuilla ja porataan tms.

Alkuperäinen kirjoittaja VittuMitäPaskaa;29197715:
No eihän aloittaja ole väittänyt, että se on ollut helppoa! Nimenomaan just kertoo, että kun yrittää niin kyllä pärjää. Tää maa on täynnä valittajia jokka nyrpistää nenää suurimmalle osalle töistä. Sitten eletään tuilla ja porataan tms.

Väännetään rautalangasta. Joillekkin on helpompaa paina duunia, oli se siiten mitä tahansa ja elää niukemmin kuin toisille.

Ap rivien välistä olen lukevinani että kärsit jotenkin tai olet ainakin nuorempana kärsinyt alemmuuskompleksista ja edelleen pidät itseäsi tyhmänä etkä kuitenkaan taida olla täysin onnellinen vaikka jopa itsellesi sitä kovasti vakuutat?

Ap rivien välistä olen lukevinani että kärsit jotenkin tai olet ainakin nuorempana kärsinyt alemmuuskompleksista ja edelleen pidät itseäsi tyhmänä etkä kuitenkaan taida olla täysin onnellinen vaikka jopa itsellesi sitä kovasti vakuutat?

Jollekin se oikeesti voi olla ihanaa jälkeenpäin huomata, että on pärjännyt elämässä. Sehän on hieno asia vaan. Ja sekin, ettei siihen välttämättä tarvita mitään erikoiskykyjä.