Jaa, kahviin en ole tainnut kokeillakaan mutta näin äkkisiltään, niin - miksei se siihenkin sopis. Olettaisin että vois tulla siihen semmoinen veikee tumman pehmee maku...Ai se muuttuu kovaksi köntiksi...mä meinasin, että semmoiseksi tavallisen näköiseksi sokeriksi
Ok, eli leivontaan ja jogurtin joukoon...ei vissiin kahvin joukkoon sitten sovi? En kyllä edes kahvia juo, mutta uteliaisuuttani kyselen
No wauuuu!!Ai niin FC...mä nyt sitten kokeilen sitä kakkua sillä punaherukalla.
Saas nähdä kuin käy
Teen tämän (kinuskitäytteellä, lakat korvasin nyt niillä punaherukoilla):No wauuuu!!
...ja jollain tapaa myös huikin...ettei vain tulis toiseksi tarjoiltavaksi meikäläisen kumisevan ontto pää hopea lautasella :xmas:
Saako udella, mitä oot suunnitellut? Siis tuleeko sulle kinuskia kakun pinnalle vai teitkö semmosen kinuskivaahdon, mihin sekoitat mukaan punaherukoita? Vai onko sulla punaherukat hillona?
Ai, miten niin oon kyselyiässä :snotty:?
Hoi, siitä tulee namiskuukkelia kyllä !Teen tämän (kinuskitäytteellä, lakat korvasin nyt niillä punaherukoilla):
Kinuskikakku | Kinuskikissa - Suomen suosituin leivontayhteisö
Ja ehkä korvaan kakun teikäläisen päällä...huomenna nähdään, mitä pöydästä löytyy
Ei vaines, kyllä se ihan hyvältä maistui. Mä siis en sormella silleen ihan vähän vaan sitä täytetä maistanut kera sen marjasoseen. Siis ei, niin en tehnyt.
No ihan en siitä porkkanakakusta tiedä...mies sanoi joskus sitä syöneensä, mutta ei muista, että olisi erityisen hyvää ollut. Ehkä aloitan sillä, että menen syömään sitä paikalliseen kahvilaanHoi, siitä tulee namiskuukkelia kyllä !
..muutoin saattasi mennä teijen tarjoamiset ihan harakoille, mikäli meikäläisen pää siinä olis tyrkyllänsä
Mä olen ihan kuules ylpeä sinusta, että uskalsit sitten tarttua moiseen käänteeseen ! Hyvä sinä!!
Sitten seuraavaksi porkkanakakun kimppuun, eiks joo