Mitä ehkäisyksi,onko kortsu ainoa vaihtoehto jollei selibaattia halua?

• Viestiketjun aloittaja ehkäisy hakusessa
  • Ensimmäinen viesti
ehkäisy hakusessa
E-pilsuja en ole koskaan syönyt enkä uskalla syödä(vaikka lääkäri mainitsi että uskaltaa) luotan silti omaan intuitioon.

Kärsin migreenistä

En ole koskaan synnyttänyt (enkä tiedä uskallanko raskaaksikaan vaikka haluisin joskus,syynsä tähänkin)

Alpäähäni en haluaisi mitään vieras esinettä= kierukka

Jääkö kortsut siis ainoaksi vaihtoehdoksi kun selibaattiinkaan en rupea?

"popsis"
minipillerit? ne käy vaikka olis migreeni ja muutoinkin niissä on pienemmät riskit... Tosin itse kyllä mieluummin olisin ilman pillereitä jos vain onnistuis ehkäiseminen muulla tavalla. Tuo kondomi kun tahtoo olla ainoa hormonivapaa ehkäisy jos ei halua kirerukkaa.

ehkäisy hakusessa
[QUOTE="popsis";29195951]minipillerit? ne käy vaikka olis migreeni ja muutoinkin niissä on pienemmät riskit... Tosin itse kyllä mieluummin olisin ilman pillereitä jos vain onnistuis ehkäiseminen muulla tavalla. Tuo kondomi kun tahtoo olla ainoa hormonivapaa ehkäisy jos ei halua kirerukkaa.[/QUOTE]

Minäkään en haluaisi mitään hormoneja popsia. Ja noihin pillereihin ja raskaaksi tuloihin on ihan oikeesti syyt miksi en uskaltaisi,eikä syynä suinkaa ole se että pelkäisin raskaaksi tuloa jos olis normaali tilanne,minun tapauksessa asia on vähän mutkaisempi mutta siitä ei sen enempää täällä.

ehkäisy hakusessa
Luotat enemmän omaan intuitioon kuin lääkäriin? Toivottavasti et koskaan sairastu vakavasti.. "Tämä lääkitys sopii sinulle." "Näh, ei musta tunnu siltä." "Täh?"
Ei ne lääkäritkään mitään jumalia ole. En tosiaan riskeeraa jos pilsupaketissa on sivuoireet ja muut mainittuna ja minulla on johonkin tiettyyn oireeseen suuri mahdollisuus niin todellakin olen ilman kuin otan riskin että pillereiden takia saan loppuiän kärsiä.

ehkäisy hakusessa
[QUOTE="vieras";29195998]Miksi sitä kortsua ei sitten vaan voisi käyttää?[/QUOTE]

No eipä siitä oikeen kumpikaan tykkää ja on se nyt kun huuman vallassa sitä pitää ruveta sitten hamuilee päälle vaikka se olisikin siinä ihan vieressä. Kyllähän se ilman tuntuu paremmalta.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ehkäisy hakusessa;29196011:
No eipä siitä oikeen kumpikaan tykkää ja on se nyt kun huuman vallassa sitä pitää ruveta sitten hamuilee päälle vaikka se olisikin siinä ihan vieressä. Kyllähän se ilman tuntuu paremmalta.
Paremmalta tietenkin mutta ei se kortsun laittaminen nyt mitään kovin hankalaa voi olla, tai opettele itse laittamaan se suulla. Siitä mieskin tykkää :)

Alkuperäinen kirjoittaja ehkäisy hakusessa;29195989:
Ei ne lääkäritkään mitään jumalia ole. En tosiaan riskeeraa jos pilsupaketissa on sivuoireet ja muut mainittuna ja minulla on johonkin tiettyyn oireeseen suuri mahdollisuus niin todellakin olen ilman kuin otan riskin että pillereiden takia saan loppuiän kärsiä.
Ei ole, ei. Vaan jostain kumman syystä tuntuu siltä, että he tuntevat noiden pillerien sivuvaikutukset ja niiden todennäköisyyden aavistuksen paremmin kuin sinä.

ehkäisy hakusessa
[QUOTE="vieras";29196018]Paremmalta tietenkin mutta ei se kortsun laittaminen nyt mitään kovin hankalaa voi olla, tai opettele itse laittamaan se suulla. Siitä mieskin tykkää :)[/QUOTE]

Kyse ei olekaan siitä ettenkö osaisi laittaa sitä,osaan laittaa sen vaikka jaloillani. Kyse olikin enemmän siitä että se ei tunnu kovin mukavalta vaikka olisi se mahdollisimman ohut kumi välissä.

"rrrr"
En usko että se kortsun laitto on se ongelma vaan se että se kumi tuntuu niin hemmetin huonolta. iho vasten iho on niin paremman tuntuista. itse en edes piittaa harrastaa seksiä kumin kanssa oon mieluummin ilman :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ehkäisy hakusessa;29196029:
Kyse ei olekaan siitä ettenkö osaisi laittaa sitä,osaan laittaa sen vaikka jaloillani. Kyse olikin enemmän siitä että se ei tunnu kovin mukavalta vaikka olisi se mahdollisimman ohut kumi välissä.
Ok. Olet kyllä aika taitava laittamaan kortsun.

"kupari"
Mulla on käytössä kuparikierukka, enkä oo kokenut sitä mitenkään haitallisena vierasesineenä. Suosittelen ehdottomasti. Merkki on Flexi-T. Mulla on se pienempi, synnyttämättömien malli ollut jo 4 vuotta ja olen täysin tyytyväinen. Ei oo tullut liiallisia vuotoja eikä kipuja. Asennuskin meni hyvin (Asetus ei sattunut, asetuksen jälkeen muutama tunti kipuja). Novasta olen kuullut tutuilta hunompia kokemuksia ja lukenut myös muualta...

Yhteistyössä