miten paljon univelkaa äidin täytyy kestää? miksi pitäisi kestää?

  • Viestiketjun aloittaja PohjatonKuilu
  • Ensimmäinen viesti
Vuoden univelat
Ketjua lukematta vastaan. Siis VIIKON olet nukkunut huonosti? Voi elämä. Aika helpolla on lapset sut päästäneet. Älä kuule vielä valita yhtään. Kyllä nyt tuon verran täytyy jaksaa sairaita lapsiaan hoitaa, olet äiti, hyvänen aika sentään.

t. Äiti, jonka 1-vuotias herää edelleen 5-10 kertaa yössä. Joka ikinen yö.
 
Ketjua lukematta vastaan. Siis VIIKON olet nukkunut huonosti? Voi elämä. Aika helpolla on lapset sut päästäneet. Älä kuule vielä valita yhtään. Kyllä nyt tuon verran täytyy jaksaa sairaita lapsiaan hoitaa, olet äiti, hyvänen aika sentään.

t. Äiti, jonka 1-vuotias herää edelleen 5-10 kertaa yössä. Joka ikinen yö.
Höngi nyt vielä vähän siihen kruunuusi ja hinkkaa kunnolla. Ehkä sillä on mahdollisuus kiiltää vielä vähän kirkkaammin.
 
Ketjua lukematta vastaan. Siis VIIKON olet nukkunut huonosti? Voi elämä. Aika helpolla on lapset sut päästäneet. Älä kuule vielä valita yhtään. Kyllä nyt tuon verran täytyy jaksaa sairaita lapsiaan hoitaa, olet äiti, hyvänen aika sentään.

t. Äiti, jonka 1-vuotias herää edelleen 5-10 kertaa yössä. Joka ikinen yö.
Joo joo, mutta sille pihalla olemisen tunteella ja krapulaololle kun ei vaan voi mitään. Kyllä minä hoidan työni ja lapset, ei se siitä kiinni ole. Mutta hitto vie, kyllä minä valitan, jos minulla on paha olla.
 
[QUOTE="vieras";29191478]Mä uskallan tässä jo 2 vuoden unettomien öiden jälkeen pikkuhiljaa uskoa ja toivoa että kohta alkaa helpottaa. Epileptikolle tää on haastavaa![/QUOTE]

Sen uskon. Epilepsia ja aivojen väsymystila unettomuuden tai vähäunisuuden vuoksi on kyllä vihonviimeisiä yhdistelmiä. Toivottavasti helpottaa pian!
 
Noooo
[QUOTE="A.p";29191601]tilanne alkaa olla siinä pisteessä, etten kohta uskalla edes mennä sänkyyn koska kohta sieltä on kuitenkin noustava! :( viikon unisaldo on yhteensä ehkä noin 8h, siis kaikki yöt yhteen laskettuina!
kun miehellä on pari vapaapäivää tuossa ensi Ma & Ti, niin lähden perkele yökylään lapettomalle ystävälleni, syön karkkia & katson leffoja sekä nukun pitkään & mies saa pärjätä noiden kanssa miten taitaa! mikä velvollisuus minulla on hoitaa lapsia yöt & sitten vielä vääntää arvon herralle päivällistä sekä pitää asunto siistinä?![/QUOTE]

Tuo on kyllä ihan omaa tyhmyyttä ja marttyyriasenne paistaa. Jos lapset kipeinä ja valvottaa, silloin ei siivota kun pakolliset ja ruoka haetaan valmiina. Ja on kyllä erikoisia lapsia jos viikon aikana nukkuneet vaan 8h!
 
"huhhei"
Tuo on kyllä ihan omaa tyhmyyttä ja marttyyriasenne paistaa. Jos lapset kipeinä ja valvottaa, silloin ei siivota kun pakolliset ja ruoka haetaan valmiina. Ja on kyllä erikoisia lapsia jos viikon aikana nukkuneet vaan 8h!
Sinäkö nukahdat itse aina samalla sekunnilla kuin lapsesikin? Etkä sitten ymmärrä, että lapset heräilevät ja nukkuvat eri aikaan.
 

Yhteistyössä