Sinisilmäiset vaimot kuvittelevat miestensä olevan uskollisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";29187539]Et ole tietoinen siitäkään, että ihmiset kypsyvät ja muuttuvat elämänsä aikana? Vastaapa nyt kysymykseeni.[/QUOTE]

Tässä vihjaillaan nyt anaaliseksistä.
Kaikki eivät siitä pidä. Jos se on vastenmielinen ajatus ja pelottaa esim. mahdollinen kivuliaisuus niin ihan vakavastiko meinaat että suurin osa miehistä lähtisi anaaliseksin takia käymään vieraissa? Ok. Jos toista rakastaa niin tuon ehkä voi ohittaa.
Mies on ensinnäkin jo varmaan suhteen melko alkupuolella osannut tiedustella mahtaako rouva olla halukas saamaan kakkoseen. Jos vastaus on negatiivinen niin siinä ehkä turhaan sitten vuosia myöhemmin alkaa sellaiseen painostaa mihin toinen ei halua.
Itse suosittelisin vaimoa siinä kohtaa ehdottamaan että välittömästi perspanoa on tarjolla kun mies on itse suostunut naisen leikkikaluksi; kun nainen on saanut antaa kunnon rylkyytyksen kivan kokoisella dildolla miehelleen, niin vaimo lupaa olla pylly pystyssä.
Tämähän on vähän samaan asiaan verrattava kuin että minä nyt keksisin miehelle ehdottaa että kun minä nyt välttämättä HALUAN kusta sen naamalle. Jos mies ei siitä oikein innostuisi niin en minä nyt helvetti soikoon lähtis miestä pettämään sen takia että pakko olisi päästä lorottelemaan. :laugh:

Ja sulla ei liene kauheen pitkiä parisuhteita takanasi? Minä oon yhen ja saman miehen kanssa kohta ollut kymmenen vuotta ja ei tässä kauheasti ole mitään ylläripylläreitä tuolla saralla tullut. Siis toki vaihtelua on ja uusiakin juttuja mutta noin pääpiirteittäin aika nopsassa temmossa selviteltiin mitä ollaan innokkaita tekemään ja mitä ei ja ne ei ole muuttunut.
Ja onneks ollaan niissä samanhenkisiä ja samanlaisista jutuista tykätään.

p.s. ja älä ala naukua, meillä kyllä harrastetaan joka reikää.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Kaikki eivät siitä pidä. Jos se on vastenmielinen ajatus ja pelottaa esim. mahdollinen kivuliaisuus niin ihan vakavastiko meinaat että suurin osa miehistä lähtisi anaaliseksin takia käymään vieraissa? Ok. Jos toista rakastaa niin tuon ehkä voi ohittaa.
Mies on ensinnäkin jo varmaan suhteen melko alkupuolella osannut tiedustella mahtaako rouva olla halukas saamaan kakkoseen. Jos vastaus on negatiivinen niin siinä ehkä turhaan sitten vuosia myöhemmin alkaa sellaiseen painostaa mihin toinen ei halua.
Itse suosittelisin vaimoa siinä kohtaa ehdottamaan että välittömästi perspanoa on tarjolla kun mies on itse suostunut naisen leikkikaluksi; kun nainen on saanut antaa kunnon rylkyytyksen kivan kokoisella dildolla miehelleen, niin vaimo lupaa olla pylly pystyssä.
Tämähän on vähän samaan asiaan verrattava kuin että minä nyt keksisin miehelle ehdottaa että kun minä nyt välttämättä HALUAN kusta sen naamalle. Jos mies ei siitä oikein innostuisi niin en minä nyt helvetti soikoon lähtis miestä pettämään sen takia että pakko olisi päästä lorottelemaan. :laugh:

Ja sulla ei liene kauheen pitkiä parisuhteita takanasi? Minä oon yhen ja saman miehen kanssa kohta ollut kymmenen vuotta ja ei tässä kauheasti ole mitään ylläripylläreitä tuolla saralla tullut. Siis toki vaihtelua on ja uusiakin juttuja mutta noin pääpiirteittäin aika nopsassa temmossa selviteltiin mitä ollaan innokkaita tekemään ja mitä ei ja ne ei ole muuttunut.
Ja onneks ollaan niissä samanhenkisiä ja samanlaisista jutuista tykätään.

p.s. ja älä ala naukua, meillä kyllä harrastetaan joka reikää.

Sitä paitsi kaikki miehet ei todellakaan innostu perähommista.

Sitä paitsi kaikki miehet ei todellakaan innostu perähommista.

Niin, eikä naiset. Ja ketään ei semmoseen tulisi edes painostaa vasten tahtoa kun se on just niin kuin aurajuusto, siitä joko tykkää tai sitten ei tykkää.
Ja suhteessa ON joku muukin vinossa, kunnioitusta ei ole tai arvostusta, tai henkinen alistaminen tai JOKIN on viturallaan jos ihminen lähtee muka anaaliseksin puutteen takia vieraisiin.
Tuollainen on kuitenkin hyvin pieni asia kokonaisuudessa.

• Tykkää
Reactions: Cassyput ja Data
Keskustelun hienous onkin juuri siinä että apkin kuulee uusia asioita, kuten esim. Kohdallamme tuon pomo rankaisee valehtelusta, kuten hän tekee myös muistakin asioista jotka eivät mene "mieliksi". =) Elämän ihmeellisiä asioita.

Siis ihanko oikeasti sun mielestä on hieno asia että pomo määrää mitä alainen yksityiselämässään tekee? Ihan mihin asiaan tahansa liittyen mua ahdistaisi tuollainen kontrollointi.

Ap ei ymmärrä rakkautta. Mua vähän säälittää ap. Ilmeisen vanhakin hän on jo, eikä varmaan ehdi enää rakkautta kokea, ellei joku sitten vanhainkodissa kolahda.

Ootko sä oikeasti ylpeä näistä sun keskustelutaidoista? Pidät itseäsi ilmeisesti kovinkin nokkelana, mutta aidosti fiksuja ihmisiä naurattaa toi että sä meet henkilökohtaisuuksiin AINA kun sulta loppuu argumentit kesken. :)

Aapee ja vissiin joku muukin taitavat olla niitä naarasotuksia jotka toistuvasti retkahtavat renttuihin.

Pelimiehellehän ei ole oleellista se mitä kotona saa ja ei saa. Kotona ei ole tarjolla uutta.

Jos ei onnistu löytämään niitä jo paljon parjattuja kilttejä miehiä, niin kandee katsoa peiliin.

• Tykkää
Reactions: MIES! ja Data
Jos sä haluat matkustaa kuuhun, käytkö ryöstämässä parit pankit jotta pääset sinne, vai annatko asian vain olla??

Jos mies haluaa peppuseksiä ja nainen ei, mies luultavastikkin antaa asian olla, eikä säntää pettämään, jotta saa sitä peppuseksiä. Jos asia niin kamalasti häiritsisi, hän luultavasti olisi valinnut jonkun toisen kumppanin, joka sitä peppuseksiä tahtoo harrastaa.

Aina ei saa kaikkea mitä tahtoo, edes sen seksin saralla.

Mun mies on mulle sanonut, että hän on seksin osalta saanut minulta kaiken mistä on aina haaveillut :) Häneltä ei siis puutu mitään.. Oon yrittänyt kysellä et haluaisko kokeilla jotain uutta, mutta ei tule hänelle mitään enää mieleen :D Joten sovelletaan vanhoja juttuja :laugh:

Jos et ole provo niin et kovin terävä kynä anaalissakaan tunnu olevan.

Eiköhän noissa asioissa mennä sen mukaan joka _ei halua_.
Jos toinen haluaa lyödä toista nyrkillä turpiin (vaikka sit kiihottuaakseen) ja toinen ei halua tulla lyödyksi niin mitä tehdään? Ja kyllä, on hyvä vertaus sillä persepano sille joka sitä ei halua, on varsin paha ja väkivaltainenkin teko.

Osuit naulan kantaan. Miksi pitää mennä aina sen mukaan, joka ei halua, siis kun kyse ei ole mistään väkivallasta tai satuttamisesta? Miksi ei mennä sen mukaan, joka haluaa? Tällaisista ristiriidoista juuri ne pettämiset kumpuavat.

Ja sulla ei liene kauheen pitkiä parisuhteita takanasi?

Älä takerru siihen anaaliin, vaan ajattele asiaa yleisemmin. Paljon muitakin eroavaisuuksia voi olla. Toiselle riittää 10 min aina samassa asennossa ja toinen haluaisi kokeilla jotain uutta. Sitä ei todellakaan voi tietää edes itsestään, mitä uutta mahdollisesti haluaa kokea vaikkapa 15 vuoden kuluttua.

Tiedoksesi, että elän pitkässä rakkausliitossa, mutta en tullut tänne omaa liittoani hehkuttamaan, vaan kerroin vain yleisesti faktoja miehistä. Näköjään muutamaan naiiviin tapaukseen on aloitus kolahtanut aika pahasti, kun pitää mennä henkilökohtaisuuksiin.

Jos mies haluaa peppuseksiä ja nainen ei, mies luultavastikkin antaa asian olla, eikä säntää pettämään, jotta saa sitä peppuseksiä. Jos asia niin kamalasti häiritsisi, hän luultavasti olisi valinnut jonkun toisen kumppanin, joka sitä peppuseksiä tahtoo harrastaa.

Mitäs sitten jos mies halusi suhteen alkaessa peppuseksiä, teki sen selväksi ja nainen ensialkuun antoikin (enemmän tai vähemmän) mielellään mutta vuosien saatossa löi sitten syystä tai toisesta kakkosluukun lopullisesti kiinni vaikka mies edelleenkin haluaisi saada, edes silloin tällöin, sitä peppua? Voidaanko naista näin ollen syyttää harhaanjohtavasta markkinoinnista ja miestä siitä, että hän kenties hakee kotona saamatta jääneet anaaliset nautinnot muualta?

Mun entinen petti minkä kerkesi ja lopulta vei multa melkolailla kokonaan uskon ehjään parisuhteeseen ja rohkeuteen luottaa.

Uuden parisuhteen aloittaminen olikin sitten melkolailla haastavaa. Kannoin vanhat kaunat uuteen suhteeseen ja kärvistelin mustasukkaisuudessani. Tätä kesti aika kauan, kunnes lopulta päätin, ihan itseäni ajatellen, että hittoako minä menen ennakkoon pilaamaan suhteeni. En pysty pettämistä estämään, vaikka miten olisin mustis ennakkoon ja jos uusi mies ei petäkään, niin olen turhaan kärvistellyt (ja turhaan joka tapauksessa).

Tein tietoisen päätöksen luottaa kunnes toisin todistetaan. Sillä tiellä ollaan, oltu jo aika monta vuotta. Olispa ollut kamalaa odotella mahdollista pettämistä koko tämä aika. Ja toisaalta: jos mies vaikka onkin pettänyt, niin pitäkööt tietonaan. En haluaisi rikkoa tätä hyvää jonkun hairahduksen takia. Mieluummin olen siis tietämättä.

[QUOTE="vieras";29189679]Mitäs sitten jos mies halusi suhteen alkaessa peppuseksiä, teki sen selväksi ja nainen ensialkuun antoikin (enemmän tai vähemmän) mielellään mutta vuosien saatossa löi sitten syystä tai toisesta kakkosluukun lopullisesti kiinni vaikka mies edelleenkin haluaisi saada, edes silloin tällöin, sitä peppua? Voidaanko naista näin ollen syyttää harhaanjohtavasta markkinoinnista ja miestä siitä, että hän kenties hakee kotona saamatta jääneet anaaliset nautinnot muualta?[/QUOTE]

Ehkä se mieskin on alkuun siivonnut ahkerasti, mutta vuosien saatossa siivoamishommat jääneet naisen vastuulle...

Jos se mies rakastaa naistaan, hän tyytyy siihen ettei sitä peppuseksiä enää saa. Ellei suhde kelpaa sellaisenaan voi erota ja etsiä uuden kumppanin. Moniko nainen eroaa sen takia, ettei mies 5v jälkeen enää siivoakkaan? No aika harva...

pst, en jostain syystä ollutkaan kirjautuneena :O

Ehkä se mieskin on alkuun siivonnut ahkerasti, mutta vuosien saatossa siivoamishommat jääneet naisen vastuulle...

Jos se mies rakastaa naistaan, hän tyytyy siihen ettei sitä peppuseksiä enää saa. Ellei suhde kelpaa sellaisenaan voi erota ja etsiä uuden kumppanin. Moniko nainen eroaa sen takia, ettei mies 5v jälkeen enää siivoakkaan? No aika harva...

Miksi sinä keskustelet siivouksesta kun kyse oli peppuseksistä?

Tämän ketjun on aloittanut joku, joka on keksinyt vuoden parhaimman ajankohdan pikkujoulusesongin, jolloin heittää vettä myllyyn tai sitten on itse jäänyt ilman miesseuraa:D

Tosiasia kuitenkin on, ettei se mies tyydy siihen, vaan hakee sitten jostain muualta. Vaimo saattaa tyytyäkin, mutta mies välttämättä ei. Näin se vaan menee, ikävä kyllä.

Yhteistyössä