:wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29183981:
Hahaaaa.... Päivää
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29183981:
Hahaaaa.... Päivää
Mies meinas just hörästä loput mut ehdin ensin *tuossapa olis siullekin*Maidolla kiitos jos pannussa on vielä tippa
Kuka, mitä, missä :saint:.Päivää Kyöpelillekin, älä säikyttele
Ja heti siellä ollaan hampaita upottamassa.....
Kiitos kiitos. On hyvää sumppia, kerrassaan mainiota.Mies meinas just hörästä loput mut ehdin ensin *tuossapa olis siullekin*
Jos mä silleen pikkasen?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29184030:Ja heti siellä ollaan hampaita upottamassa.....
No jos silleen hellästiJos mä silleen pikkasen?
Tai prinssiksi :xmas:ohoh, täällähän on ruvettu pureksimaan noitia
niinköhän tuo on terveellist, tiiä miksi sammakoksi siinä muuttuu
Mä maistun sen verran pahalle et mua ei kannata koittaa purra. Ja on tuo loitsusormikin suht herkkä, eli tosiaan vois olla olomuodon muutos aika äkänen :vampire:ohoh, täällähän on ruvettu pureksimaan noitia
:kiss:Mä maistun sen verran pahalle et mua ei kannata koittaa purra. Ja on tuo loitsusormikin suht herkkä, eli tosiaan vois olla olomuodon muutos aika äkänen :vampire:
aattele jos sä tosiaan muuttuisit rinssiksiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29184067:Tai prinssiksi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29184058:No jos silleen hellästi
Olen purrut miestä. Nainen olis kivaa vaihtelua.ohoh, täällähän on ruvettu pureksimaan noitia
:O totta muuten. Hämmentävä ajatus kerrassaan . Miltähän tuntuisi omistaa kulkuset .aattele jos sä tosiaan muuttuisit rinssiksi
voisit sitte alkaa pivartelemaan ultrista
Olen purrut miestä. Nainen olis kivaa vaihtelua.
en usko että tykkäisit, enimmäkseen ne on haitollaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29184096::O totta muuten. Hämmentävä ajatus kerrassaan . Miltähän tuntuisi omistaa kulkuset .
Vampyyrit liikkuvat äänettömästi ja nopeasti. :xmas:Mä maistun sen verran pahalle et mua ei kannata koittaa purra. Ja on tuo loitsusormikin suht herkkä, eli tosiaan vois olla olomuodon muutos aika äkänen :vampire:
päätit myöntää wuppiduulle vapaaillan opcorn::wave:
Nonni tänään sitten notkun teidän riesana täällä koko jumalattoman pitkän illan! Että saapi ruveta viihyttää
:vampire::wave:
Nonni tänään sitten notkun teidän riesana täällä koko jumalattoman pitkän illan! Että saapi ruveta viihyttää
: /en usko että tykkäisit, enimmäkseen ne on haitolla
hikoavat herkästi jne