Mää luen ne aina seuraavana päivänä sit. Ei sitä aina muista ilmoittaa :ashamed:Ketjuun muuten tarttis laatia sääntö, että nukuksimaan lähtijät ilmoittavat aikeistaan hiukkasen etukäteen. Muuten kaikki yötoivotteet on vaarassa mennä ihan hukkaan.
Mää luen ne aina seuraavana päivänä sit. Ei sitä aina muista ilmoittaa :ashamed:Ketjuun muuten tarttis laatia sääntö, että nukuksimaan lähtijät ilmoittavat aikeistaan hiukkasen etukäteen. Muuten kaikki yötoivotteet on vaarassa mennä ihan hukkaan.
Karvapallien metamorfoosi pökäleiksi :'(Kyllä'pä mun kissat on jo isoja pökäleitä. Ei oo enää pieniä ja söpöjä.
ruoanlaittotaito on aika tärkeä.Hmm.
Laittaa hyvää ruokaa
Osaa hieroa hartioita
oisko nuo mitään?
Kandidaatti on surkea hieromaan niskoja mutta kohtalainen kokki :xmas:
Oi tämä on tosi tärkeä! Semminkin kun se on mulla vähän heikosti kehittynyt...ruoanlaittotaito on aika tärkeä.
Ja ruoanlaittosotkun raivaustaito.
Kyllä tuossa kieltämättä on ajatusta...Hmm.
Laittaa hyvää ruokaa
Laittaa hyvää ruokaa
Laittaa hyvää ruokaa
Laittaa hyvää ruokaa
Laittaa hyvää ruokaa
oisko nuo mitään?
Kandidaatti on surkea hieromaan niskoja mutta kohtalainen kokki :xmas:
Kuvaa kiitos .Kyllä'pä mun kissat on jo isoja pökäleitä. Ei oo enää pieniä ja söpöjä.
Sulla on nyt jo viisi kulmakiveä tuossaKyllä tuossa kieltämättä on ajatusta...
se rakentaa palatsia...:saint:Sulla on nyt jo viisi kulmakiveä tuossa
Eikös vankila ole se yleisempi metafora parisuhteellese rakentaa palatsia...:saint:
Hmmm...Eikös vankila ole se yleisempi metafora parisuhteelle
palatsissa on tyrmäkin.Eikös vankila ole se yleisempi metafora parisuhteelle
No vilautan palleja nopsaan, sit on riennettävä suihkuun. Kas, mitä kellokin jo näytää... Ihan kun olis aamu, kello on paljon ja mitään ei oo vielä tehty.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181540:Kuvaa kiitos .
:hug:Nonii...
Asiapalatsin rakennustyöt käynnistyy oitis, kun saan seittemän numeroa hollilleen.se rakentaa palatsia...:saint:
Oih... varmasti uneksin ja rinsessan puutarhasta erityisestiPALATSI VAIKENEE!
Oliko riittävän isosti sanottu!
Hyvää Yötä kaikille,
uneksikaa minusta:wave:
Jäämme siis odottamaan palleja nähtäväksi myöhemmäksi .Tai sit en vilauta, on niin epäselviä kuvia nuo puhelimessa enkä oo saanu sitä norjaa muutettua vielä että kamerasta sais. JA vähän pelkään että oon sählännyt jotain kuvien siirron kanssa kun enm muka löydä kissakuva-kansiota mistään... No, paremmalla ajalla. Nyt on mentävä nakuilemaan kosteisiin olosuhteisiin.
Näyttää siltä että oon saanut kaikki kuvat siirrettyä uudelle koneelle - mutta kissakuvat on hukassa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181594:Jäämme siis odottamaan palleja nähtäväksi myöhemmäksi .
:O en mie tiiä. Oon huono neuvomaan näin näkemättä niitä kansioita. Onnistun aina räpeltämällä selvittämään ongelmat .Näyttää siltä että oon saanut kaikki kuvat siirrettyä uudelle koneelle - mutta kissakuvat on hukassa.
Ei siinä muuten mitään ihmeteltävää mun tietokonetaidoillani, mutta kun ne oli kansion sisällä olevassa kansiossa, ja se kansio on tallessa, kymmenine muine alakansioineen, mut kissakansiosa on vaan viis kuvaa??? Mitäs vittua niille muille on tapahtunut.
Meikäläisellä taas on monasti taito selvittää sotkut, mutta sotkea selvät asiat.:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181612::O en mie tiiä. Oon huono neuvomaan näin näkemättä niitä kansioita. Onnistun aina räpeltämällä selvittämään ongelmat .
NukkuMasa kolkkas varoittamatta? Öitä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181617:Otamme pienet hiukat ja kohta tapahtuu kummia. Buff.... hyvää yötä muruset :kiss: