Kivoja J alkusia tytön ja pojan nimiä!

• Viestiketjun aloittaja "Maria."
  • Ensimmäinen viesti
"Maria."
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen J-alkuisen äiti;29157493:
No mutta kun; J-alkuisia ei saa tällä palstalla käyttää, koska ovat aivan alinta kastia! Älä siis rankaise lastasi antamalla J-alkuista nimeä..
Huoh.. Ihan niinku mikään nimi loppujen lopuks ois sellanen? Tosin no joku yrjö mikä meinaa esimerkiksi oksennusta. Mutta noin muuten.

Kolmen J-alkuisen äiti
[QUOTE="Maria.";29157506]Huoh.. Ihan niinku mikään nimi loppujen lopuks ois sellanen? Tosin no joku yrjö mikä meinaa esimerkiksi oksennusta. Mutta noin muuten.[/QUOTE]

No niinhän sitä luulis; mutta jos tätä palstaa lukee, niin J taitaa olla ala-arvostetuin ja rumimmin nimitelty lapsen nimen alkukirjain..

Mutta asiaan, itse tykkäisin esim. Jason, Joel, Jasper, Joa, Jonatan, Joonatan.. tyttöjen nimiä on vaikeampi ehkä keksiä J:lla..(tai sitten ne on jo niin haukuttuja, ettei viitsi edes mainita..)

Kahden J-alkuisen äiti
Jaana Jade Janette Janika Janina Janita Janna Janne Janni Jannika Jasmin Jatta Jeanette Jemina Jenna Jennifer Jenni Jennika Jessica Joanna Johanna Jonna Josefiina Juulia

Jani Jalmari Jalo Jami Jan Jari Jarkko Jarl Jarmo Jarno Jere Jesper Jesse Jim Jimi Jiri Jirka Joel Johannes Joni Jonne Joona Joonas Joonatan Joose Jouko Jouni Juha Juhana Juhani Juho Jukka Julius Jussi Justus Juuso Jyri

"Maria."
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen J-alkuisen äiti;29157534:
No niinhän sitä luulis; mutta jos tätä palstaa lukee, niin J taitaa olla ala-arvostetuin ja rumimmin nimitelty lapsen nimen alkukirjain..

Mutta asiaan, itse tykkäisin esim. Jason, Joel, Jasper, Joa, Jonatan, Joonatan.. tyttöjen nimiä on vaikeampi ehkä keksiä J:lla..(tai sitten ne on jo niin haukuttuja, ettei viitsi edes mainita..)
Anna tulla vaan.

No Jason ei oo mun tyyliä, Joel ihan kiva, Jasper ihan jees mut en sit tiiä.. Joa, mainitsin jo mitä kyseisestä nimestä ajattelen en osaa vaan päättää kumpi muotoina ois sit parempi: Jooa vai Joa. Jonatan kuulostaa vähän tönköltä, Joonatan on jo parempi. :)

"Maria."
[QUOTE="...";29157538]Johanna, Julia, Juuli,[/QUOTE]

Johanna on ihan kiva, mut tulee nykypäivänä aika paljon mieleen tuksu.

Julia on mun pikkusiskon nimi. Mut kaunis kyllä, tykkään.

Juuli, no pidän tästäkin.. mutta tiedän vähän pari epämukavaa tämän nimistä ihmistä.

Ja tuleehan Julia nimestäkin mieleen traaginen rakkaustarina. Mut nyt kun päästiinkin tähän osaan aiheesta, niin onks teille niin kauheesti välii jos se nimi muistuttaa jostain negatiivisestä jos kuitenkin itse pidätte siitä nimestä ja se on teidän mielestä kaunis? pystyttekö diilaamaan sen asian kanssa? mulla on ollu joskus mielenterveysongelmaa/pakkomielteitä ja sit ollu just tuollasia ongelmia et en tiiä minkä valihtisin mun lapselle nimeks, kun tuntuu et kaikki muistuttaa jostain negatiivisestä et alanko kokee sen takia sit pahaa oloa kun tulee valittua muksulle joku sellanen nimi.. ja hirmu "täydellisyyteen" yritän pyrkiä ja kaikkee. :(

"Maria."
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden J-alkuisen äiti;29157544:
Jaana Jade Janette Janika Janina Janita Janna Janne Janni Jannika Jasmin Jatta Jeanette Jemina Jenna Jennifer Jenni Jennika Jessica Joanna Johanna Jonna Josefiina Juulia

Jani Jalmari Jalo Jami Jan Jari Jarkko Jarl Jarmo Jarno Jere Jesper Jesse Jim Jimi Jiri Jirka Joel Johannes Joni Jonne Joona Joonas Joonatan Joose Jouko Jouni Juha Juhana Juhani Juho Jukka Julius Jussi Justus Juuso Jyri
Tässäpä tuli paljon nimiä! menee ihan hetki kun arvostelen.

Jaana - ei.

Jade - ihan kiva.

Janette - juu tykkään kyllä.

Janika - ehkä ei, monellakin tapaa ja muistuttaa ilkeästä ihmisestä

Janina - kauniimpi ja voisi kelvata kyllä

Janita - no joo. mut tykkään kuitenkin enemmän janinasta

Janna - ihan kiva, mutta ehkä ei.

Janne - ei.

Janni - en tiedä.

Jannika - hmm, ihan kiva. :)

Jasmin - aika moni jasmin on halvaantunut... pelkäämpä siksi ehkä tuota nimeä

Jatta - ihan kiva

Jeanette - hyvin vaikea lausua.

Jemina - jees, mut muistuttaa taas ehkä ilkeästä ihmisestä..

Jenna - ihan jees..

Jennifer - no oisko vähän tönkkö? ja sopisko ees suomen tyyliin?

Jenni - ihan kiva.

Jennika - mm.. ihan kiva

Jessica - tästä mä tykkäisin. mut pelkään että mun lasta tullaan kiusaamaan siaks?

Joanna - tää on kyllä erikoinen, raikas ja ihana.

Jonna - ihan jees. mut sopisko enää tähän aika kauteen?

Josefiina - tykkään juu, mut kun josee ollaan joskus pojan nimeks mietitty..

Juulia - ihan kaunis. mut aika samantapanen kun mun siskon nimi koska hän on Julia

Jani - kuollut mies, jota rakastan. en tiiä onko hyvä juttu?

Jalmari - ei kiitos.

Jalo - ei.

Jami - ehkä eii.. tulee vähän mieleen yks pedofiili/varas

Jan - ei.

Jari - ei.

Jarkko - ei tod. kusipäinen entinen ystävä, olevinaan hyvä sydämminen

Jarl - ei ja vähän vaikea varmaan lausua.

Jarmo - nou. eksä tämäkin

Jarno - ei. hän myös eksä ja nolo moka jota en haluaisi muistaa

Jere - ihan kiva, mutta on sitten meidän veljen nimi. Ollaan siis Maria, Julia ja Jere

Jesper - emt.

Jesse - en tiiä.

Jim - ei ehkä oikeen.

Jimi - tää jo ois kivempi.

Jiri - salkkari jiri, mut ihan kiva nimi.

Jirka - nou.

Johannes - eksän toinen nimi, mut mikäs siinä.

Joni - eksä.

Jonne - es jonneko?

Joona - hmm, en tiedä onko mun tyyliä? mut ihan kiva.

Joonas - tykkään kyllä.

Joose - ihan kiva, mut tykkään jose muodosta ehkä enemmän.

Jouko - ei.

Jouni - ei. liian vanhan aikanen.

Juha - ei. ois musta liian ruma nimi omalle lapselle.

Juhana - vielä vähemmän.

Juhani - ihan kiva, mut ei ehkä etunimeks vaan toiseks nimeks.

Juho - not my style ja tuntuu muutenkin vähän rumalta. sori juhot ja juhat!!

Jukka - hyi.

Julius - hyi.

Jussi - meidän koiran nimi.

Justus - ei.

Juuso - ei? juusto?

Jyri - ruma.

Yhteistyössä