Kuinka kauan? En.On saanut apua, raitistunut ja elää onnellista elämää.
Voisi olla mun kirjoittama. Paitsi 10 vuotta ollaan yhdessä oltu. Mies oli juuri raitistunut.Olen elänyt lähes 20 vuotta miehen kanssa, joka on raitis alkoholisti. Lopetti juomisen, ennen kuin tavattiin. En elä pelossa, että mies alkaisi juomaan uudelleen. Mieheni käy edelleen AA-ryhmässä ja hänen kaikki kaverinsa ovat myös raitistuneita alkoholisteja. Jos mies alkaisi juomaan, siitä tulisi todennäköisesti ero heti. Mies on kertonut menneisyydestään ja kertonut olleensa humalassa väkivaltainen. Hän siis on itse sanonut, että humalassa hänen kanssaan ei voi olla.
Luotan siihen, että mieheni pysyy raittiina. Tuo AA-systeemi on hyvä. Ei ole mkitään uskonnollista hihhulointia, vaikka tämä käsitys on yleisesti valloillaan. Mieheni ja hänen kaverinsa olvat ateisteja kaikki.
mikä on kevyt suhde?Alkuperäinen kirjoittaja lölppp;29133212:Voisin kevyeen suhteseen alkaa, riippuen missä kunnossa on päästään, ei saa olla mielenterveydellisiä ongelmia. Enkä olisi tukena, jos retkahtaa vaan häipyisin vähin äänin.
Mä taas en ollenkaan usko, että jos on kauan elänyt raittiin alkoholistin kanssa, että ero tulisi heti kun ratkahtaa. Siinä sitä sit vedottaisiin yhteiseen historiaan ja hyvään yritykseen. Siksi mä en alkaisi edes. Pari vuotta seurustelin alkoholistin kanssa. Enkä koskaan enää.Olen elänyt lähes 20 vuotta miehen kanssa, joka on raitis alkoholisti. Lopetti juomisen, ennen kuin tavattiin. En elä pelossa, että mies alkaisi juomaan uudelleen. Mieheni käy edelleen AA-ryhmässä ja hänen kaikki kaverinsa ovat myös raitistuneita alkoholisteja. Jos mies alkaisi juomaan, siitä tulisi todennäköisesti ero heti. Mies on kertonut menneisyydestään ja kertonut olleensa humalassa väkivaltainen. Hän siis on itse sanonut, että humalassa hänen kanssaan ei voi olla.
Luotan siihen, että mieheni pysyy raittiina. Tuo AA-systeemi on hyvä. Ei ole mkitään uskonnollista hihhulointia, vaikka tämä käsitys on yleisesti valloillaan. Mieheni ja hänen kaverinsa olvat ateisteja kaikki.
Ihan vain aikuisten välinen suhde, ilman lapsia ja sormuksia.mikä on kevyt suhde?
pelkkä seksisuhde?Alkuperäinen kirjoittaja löllppp;29133743:Ihan vain aikuisten välinen suhde, ilman lapsia ja sormuksia.