Pitääkö mies minusta vai ei?

• Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"hämmentynyt"
Olen hieman hämmentynyt. Olen kovin ihastunut erääseen mieheen.
Kun olemme yhdessä, mies naurattaa minua, kutittaa, vietämme kovinkin helliä hetkiä, halailemme, pussailemme ja mies muutenkin hellii minua. Ja seksi on upeaa.
Mutta kun emme näe, hän ei laita viestiä eikä soittele. Näemme pari kertaa kuukaudessa (silloin kun lapseni ovat isällään).
Mitä tässä nyt tekisi, pidän tästä miehestä todella paljon mutta pelkään hänen vain pelailevan kanssani :(

muuan mies
[QUOTE="hmmh";29128303]Vähän kyllä haiskahtaa siltä, että tykkää sun pimpsastas mutta ei sen kummempi kiinnosta.[/QUOTE]Pimpsanomistajilta tulevat analyysit tällä palstalla ovat lähes poikkeuksetta tätä luokkaa.

Toivon ettei kukaan tee päätöksiä tai edes johtopäätöksiä sen skeidan perusteella mitä täältä saa lukea. Aikuisen ihmisen luulisi kykenevän selvittämään itsekin että onko suhteessa jotain oikeaa kipinää vai ei.

"alkup."
Pimpsanomistajilta tulevat analyysit tällä palstalla ovat lähes poikkeuksetta tätä luokkaa.

Toivon ettei kukaan tee päätöksiä tai edes johtopäätöksiä sen skeidan perusteella mitä täältä saa lukea. Aikuisen ihmisen luulisi kykenevän selvittämään itsekin että onko suhteessa jotain oikeaa kipinää vai ei.
No tällaiselle ujolle hiirulaiselle se selvittäminen ei ole aivan noin yksinkertaista... :/

"alkup."
[QUOTE="vieras";29128440]Onhan tuossa ihan selvä kuvio. Miksi suostut päästämään sellaisen miehen sänkyysi, joka ei vie sinua treffeille eikä vietä muuten kanssasi aikaa?[/QUOTE]

Hän seurassaan on hyvä ja helppo olla... Ja saanpahan ainaki jotain huomiota...

Näin
Minulla oli suhde, jossa tavattiin kerran viikossa tai kahdessa, johtuen lähinnä aikatauluista. Muulloin mies ei juurikaan yhteyttä pitänyt, ei laittanut viestiä tms. Kun oltiin yhdessä, oli aivan mielettömän ihanaa. Tehtiin kyllä kaikenlaista yhdessä, käytiin reissuissakin.

Se suhde katkesi kyllä sihen, että mies ei halunnut enempää kuin deittailua sen kerran viikossa tai kahdessa.

Deittailetkohan sä mun exää :D

"alkup."
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29128617:
Minulla oli suhde, jossa tavattiin kerran viikossa tai kahdessa, johtuen lähinnä aikatauluista. Muulloin mies ei juurikaan yhteyttä pitänyt, ei laittanut viestiä tms. Kun oltiin yhdessä, oli aivan mielettömän ihanaa. Tehtiin kyllä kaikenlaista yhdessä, käytiin reissuissakin.

Se suhde katkesi kyllä sihen, että mies ei halunnut enempää kuin deittailua sen kerran viikossa tai kahdessa.

Deittailetkohan sä mun exää :D
Kerro esim kaupunki ja jotain tuntomerkkejä niin se selviää :D

"vieras"
Jos ei arvosta itseään tarpeeksi vaan kerjää rakkautta ja huomiota, niin tekee itsestään epähaluttavan kumppanin. Pilaa siis omia mahdollisuuksia, kun haluaa, että kelpaa edes hetkeksi jollekin. Sellainen näkyy naamasta.

Näin
[QUOTE="alkup.";29128646]Me ollaan muutaman sadan kilsan päässä ja hieman nuorempia :D[/QUOTE]

OK :)

Vakavasti sanoisin sinulle, että älä laske tuon miehen varaan mitään.
Itselläni esimerkiksi on ollut uusi mies kymmenisen kuukautta, mentiin juuri kihloihin. Viestejä tulee päivässä useita ja nähdään melkein joka päivä ainakin lyhyen aikaa. Ihan eri planeetalta ja olenkin miettinyt, että miksi roikuin tuossa edellisessä suhteessa.
Vastaus: siksi että se ne yhteiset hetket ja etenkin seksi olivat ihan mielettömiä. Silti ei kannata.

Leona Y hrm
Pitää sinusta juuri niin paljon, että haluaa tavata sinua pari kertaa kuukaudessa. Mies on ilmaissut mikä hänelle sopii, sä et ilmeisesti ole. Yleensä asioista puhutaan sen kohdehenkilön kanssa. :)

"alkup."
[QUOTE="vieras";29128665]Jos ei arvosta itseään tarpeeksi vaan kerjää rakkautta ja huomiota, niin tekee itsestään epähaluttavan kumppanin. Pilaa siis omia mahdollisuuksia, kun haluaa, että kelpaa edes hetkeksi jollekin. Sellainen näkyy naamasta.[/QUOTE]

Enhän minä mitään kerjää. Kun olemme tämän miehen kanssa yhdessä, minä olen se etäisempi. Kaikki aloitteen teko lähtee hänestä.

"vieras"
En ymmärrä näitä mies pelailee kanssani -höpötyksiä, kun useimmiten niissä on kyse vaan siitä, että nainen on tahallisesti sokea osapuoli, joka toivoo liikoja eikä siitä, että mies johtaisi jotenkin harhaan. Kuinka rautalangasta tässäkin pitäisi ap:lle vääntää?

Yhteistyössä