Mitä ajattelet sellaisen seksielämästä joka synnyttää 5min ja "helposti"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä punnasin ja punnasin, mutta vauva ei pystynyt tulemaan ulos. Kätilö sitten päätti leikata välilihaa ja vauva tuli ihan samantien ulos. :) Lapseni oli pieni, alle kolme kiloa. Mietittiin miehen kanssa sit jälkikäteen, että tais olla tiukka meikäläisen tavara ;) Ja on edelleen!

[QUOTE="Nanna";29126735]Mä punnasin ja punnasin, mutta vauva ei pystynyt tulemaan ulos. Kätilö sitten päätti leikata välilihaa ja vauva tuli ihan samantien ulos. :) Lapseni oli pieni, alle kolme kiloa. Mietittiin miehen kanssa sit jälkikäteen, että tais olla tiukka meikäläisen tavara ;) Ja on edelleen![/QUOTE]

Ja pään ympärysmitta oli?

Se ponnistusvaiheen aika riippuu hyvin paljon synnyttävän äidin kunnosta...eihän se vauva sieltä tule ilman vatsalihaksia. Minä ponnistin ekan 4.6kg 20 min ja toki 4.4kg 5 min.

Mä olin ekan synnytyksen aikoihin paljon timmimmässä kunnossa kuin toisen. Ekaa ponnistin vajaat 2h ja lopulta autettiin imukupilla, toisessa ponnistusvaihe kesti 1min. Ekassa synnytyksessä menetin kivun takia kehoni hallinan, ja kätilö sanoi, että synnytys ei etene, kun mulla on niin paljon lihasvoimaa jolla laitan vastaan (tahattomasti). Synnytys kaikkineen kesti vuorokauden ja olin kuumeessa, voimat ihan loppu ponnistusvaiheessa.

Niin ja en kyllä kuvittele mitään kenenkään alakerran väljyydestä, lihaskunnosta tai muista ominaisuuksista jonkun synnytykseen liittyvän yksityiskohdan tai synnytyksen kulun perusteella. Ei niihin juttuihin kamalasti itse voi vaikuttaa.

Voi tsiisus mitä järjen jättiläisiä täällä on :laugh:

Ekan ponnistusvaihe 30min, eppari tehtiin vaikka punnasin ja punnasin vaikka paino vauvalla alle 3kg: oon supertiukka!!!!! :D

Toka tuli yhdellä ponnistuksella ilman eppareita: oon superlöysä? :D

Yhteistyössä