No minä taas en ymmärrä, miksi niihin lahjoihin pitäisi käyttää enemmän rahaa? Tuolla rahalla saa jo kivoja lahjoja. Eri juttu tietysti, jos on tottunut saamaan kuun ja tähdet taivaalta. Meidän lapset ovat ainakin pieneen tyytyväisiä.Alkuperäinen kirjoittaja täh;29126122:Etenkin jos kyseessä jo kouluikäinen lapsi ei mikään vauvaikäinen.
Siis 50/lahja/lapsi?Alkuperäinen kirjoittaja täh;29126122:Etenkin jos kyseessä jo kouluikäinen lapsi ei mikään vauvaikäinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29126136:Mä en pidä mitenkään kummana tota...Kaikki ei vaan tarvii sitä hitonmoista krääsäläjää ympärilleen.Jotkut nyt saattaa tykätä muustakin kuin niistä kaikkein uusimmista puhelimista,tableteista,peleistä...Miksi lapsi pitäs hukuttaa tavaraan?
Sukulaiset kuitenkin ostelee leluja mitä on kämppä muutenkin jo täynnä. Viime vuonna saadut lelut odottaa vielä paketissa osa.. Itse käytän rahani sitten johonkin fiksuun Suosittelen myös muille, että viette lapsenne yhteiselle perhelomalle, ettekä tuhlaa rahoja ylihintasiin legoihin tai palapeleihin! Lapset varmasti nauttii enemmän perheen keskeisestä kiireettömästä ajasta, kun leluvuoresta ympärillään.Olipa kivat lahjat lapsille No joo, ehkä noi keinutuolit mut muuten.
Niin totta. Mua hävettää mun mieheni, jonka pitää aina puhuessaan mainita mitä mikäkin maksaa. Vaikka olen pitkän liittomme aikana huomautellut asiasta, niin edelleen eurot vilahtavat tiuhaan puheessa. Jonkunverran olen saanut puhetta siistimmäksi, muuta tiukassa on, kun on äidiltä opittu. Eka tapaaminen äidin kanssa jäi hyvin mieleen, sillä hän alkoi kysellä vanhempieni omaisuudesta.Onko lahjan tarkoitus ilahduttaa lasta vai antaa vanhemmille keino elvistellä lahjan hinnalla? Mulla on 7v sukulaispoika joka muistaa aina mainita "mä haluan lahjaksi tommosen Lego-sarjan. Sen joka maksaa 400e". Eihän se lapsi kusipääksi synny, kyllä tommonen on aina kotoa opittua