Mitä mieltä olette pojamme nimestä?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ap.
[QUOTE="vieras";29120874]Samaa mieltä ku alottajan kirjotus"taidosta"[/QUOTE]

Sori nyt, en ole suomalainen, joten suomi ei ole äidinkieleni. Puhun viittä muuta kieltä suomen lisäksi. Kuinka montaa sinä? Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa, kun en osaa suomea täydellisesti, niin kuin ilmeisesti sinä osaat.
 
Täällä ei parane tehdä ees näppäilyvirhettä tai saa kilon kuraa niskaan.. (Toisaalta mistäpä täällä ei nykyseltään sais.) Särähti se mullekki ku tällane kielipoliisi oon mut eipä mun tarvii siitä silti päätäni alkaa aukoo.. Ja ap, se on poikamme kun sitä kysyit :)

Ja alkuperäiseen kysymykseen, mun mielestä Andrei on nätti nimi :) saahan siitä lempinimiä väännettyä jos ei esim. pk-kavereiden suuhun myöhemmin taivu?
 
"vieras"
Ensimmäisenä tulee mieleen Vilperin Perikunnan esittämä maahanmuuttopoliittinen kannanotto vuodelta 1992, joka oli "Tervetuloa länteen, Andrej". Biisi on siis Men at workin Down Under-kappale suomalaisin sanoin.
 
"Nanna"
[QUOTE="vieras";29121127]Ensimmäisenä tulee mieleen Vilperin Perikunnan esittämä maahanmuuttopoliittinen kannanotto vuodelta 1992, joka oli "Tervetuloa länteen, Andrej". Biisi on siis Men at workin Down Under-kappale suomalaisin sanoin.[/QUOTE]

Pidän laulusta ja myös nimestä andrei, sekä andrej. Pidän muutenkin jostain syystä venäläisistä poikien nimistä. Viktor, Slava, Nikita... Kaikki kelpais.
 

Yhteistyössä