Ruokahaaste vko 42. (ÄÄNESTYS!!!)

Ruokahaaste vk42, ÄÄNESTYS!!!

• Scarlett O Harava

Ääniä: 8 42,1%
  • Professional Griefer

Ääniä: 7 36,8%
  • Rätti Väsynyt

Ääniä: 5 26,3%
  • Lady Gardenea

Ääniä: 2 10,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    19
Status
Viestiketju on suljettu.
kaaliruokaa?
Kyllä muuten tasan tarkkaan kuuluu. Kaalipata ,muusi ja puolukkahillo on yks meillä säännöllisesti tehtävä ruoka. Sitä on tehny mun äiti ja sen äiti iänkaiken. En voisi kuvitella kaalipadan LISUKKEEKSI mitään muuta ku muusia ja pelkkä kaalipatakaan ei oikein uppois.
Eli sunkin äänet meni perunamuussille, ei kaaliruualle. En huutelis tuommosesta junttiudesta ääneen. Millanen pitää ihmisen olla, että ei kaaliruoka riitä vaan pitää pottua laittaa mukaan. :D

"vieras"
Onnittelut voitostasi, ei sitä kukaan kiistä, mutta MIKSI laitoit tuota muussia tuohon. Kaaliruoka olisi hyvin riittänyt salaatin kanssa ja puolukoiden. En muista oliko sulla puolukoita.
Voi luoja :D Ei se sitä ruokaa sulle tehnyt, siksi se teki siitä sellaisen mistä tykkää itse ja laittoi PERUNAMUUSSIA. Nyt voit ottaa lääkkeet ja mennä nukkumaan.

• Tykkää
Reactions: HippuTAR
Scarlett harmaana
Eli sunkin äänet meni perunamuussille, ei kaaliruualle. En huutelis tuommosesta junttiudesta ääneen. Millanen pitää ihmisen olla, että ei kaaliruoka riitä vaan pitää pottua laittaa mukaan. :D
Syötkö sä tavallisen murekkeen ilman perunaa tms.? Niinpä niin. Oikiasti sä vaikutat helvetin tyhmältä ihmiseltä tai sitte oot provo. Toivottavasti oot provo koska ei kukaa voi oikiasti olla noin saatanan tyhmä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
kaaliruokaa?
[QUOTE="vieras";29118894]Voi luoja :D Ei se sitä ruokaa sulle tehnyt, siksi se teki siitä sellaisen mistä tykkää itse ja laittoi PERUNAMUUSSIA. Nyt voit ottaa lääkkeet ja mennä nukkumaan.[/QUOTE]

Toi ois ollut hyvä voittaja, jos ois ollut PERUNA aiheena. Nyt on aihetta ihmetellä ku aiheena ei ollut PERUNA.

kaaliruokaa?
Syötkö sä tavallisen murekkeen ilman perunaa tms.? Niinpä niin. Oikiasti sä vaikutat helvetin tyhmältä ihmiseltä tai sitte oot provo. Toivottavasti oot provo koska ei kukaa voi oikiasti olla noin saatanan tyhmä.
Kyllä mä syön kaaliruuan ilman muussia. Ei se sori vaan musta tee provoa tai edes tyhmää. Syötkö sä kaalilaatikon muussin kanssa?

Scarlett harmaana
Toi ois ollut hyvä voittaja, jos ois ollut PERUNA aiheena. Nyt on aihetta ihmetellä ku aiheena ei ollut PERUNA.
Voi vittu, lopeta jo saatanan vajakki. Ootko sä tosiaan noin helvetin tyhmä, että et tiä mikä on lisuke. Jos sä tilaat ravintolas esim. häränlihapihvin niin luuleks saavas pelkästään sen lihan ja jotaki salaattia.

Älä saatanan paskahousupelle tuu neuvomaan kokkia. Pidä vitun ääliö jo turpas kiinni. Sä voit tunkia kokonaasen keräkaalin sinne mihin aurinko ei paista. Sun paskanjauhantaa ei kaipaa kukaa.

Mutta jatka toki tuota säälittävää jankutusta. Mä meen nukkumaan ja pyyhin persettäni tuollaasten tollojen mielipiteillä.

• Tykkää
"vieras"
Ei ollutkaan peruna aiheena, aiheena oli kaali, ja tuo ruoka sisälsi kaalia niin kuin kuuluikin. Ei missään sanota, että sitä aiheena olevaa ainesosaa pitää olla eniten.
P.S. Haluaisin nähdä sun tekemän ruuan, jos aiheena olisi joku tulinen chililajike? Tai Aurajuusto :)

Scarlett harmaana
[QUOTE="vieras";29118922]
P.S. Haluaisin nähdä sun tekemän ruuan, jos aiheena olisi joku tulinen chililajike? Tai Aurajuusto :)[/QUOTE]

Lautasella pelkkä chili tai aurajuusto... Kaalin kohdalla lautasella varmaan kokonaanen keräkaali.

• Tykkää
kaaliruokaa?
Voi vittu, lopeta jo saatanan vajakki. Ootko sä tosiaan noin helvetin tyhmä, että et tiä mikä on lisuke. Jos sä tilaat ravintolas esim. häränlihapihvin niin luuleks saavas pelkästään sen lihan ja jotaki salaattia.

Älä saatanan paskahousupelle tuu neuvomaan kokkia. Pidä vitun ääliö jo turpas kiinni. Sä voit tunkia kokonaasen keräkaalin sinne mihin aurinko ei paista. Sun paskanjauhantaa ei kaipaa kukaa.

Mutta jatka toki tuota säälittävää jankutusta. Mä meen nukkumaan ja pyyhin persettäni tuollaasten tollojen mielipiteillä.
Just just. Hienoa tekstiä "kokilta". Mä en ole sua haukkunu missään vaiheessa, sanoin vaan mielipiteeni. Tuon piti olla kaaliruokaa, ei häränlihapihviä.

kaaliruokaa?
[QUOTE="sondersson";29118960]Ootko Kaaliruoka sama tyyppi joka joskus jankutti täällä risotosta? Yhtä hulvatonta tekstiä.[/QUOTE]

En oo. Tää vaikuttaa aika mielipuoliselta paikalta.

"vieras"
Mä kyllä olisin tehnyt jotain hyvää kaaliruokaa, ilman PERUNAMUUSSIA.
Kaaliruuat on hyviä. Muussit syödään ihan erikseen.
Kukin tavallaan. Mä kyllä syön perunamuussin nimenomaan jonkun muun ruuan- kuten esi lihamurekkeen tai kaalikääryleiden - LISUKKEENA, mutta saa kai muussin syödä ihan erikseenkin. Syötkö useinkin pääruokana pelkkää perunamuussia?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä