Mikä on inhottavinta työssäsi ?

• Viestiketjun aloittaja "joku"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kiire. Sairaanhoitaja olen. Työ on monipuolista ja haastavaa. Potilaat ovat iäkkäitä ja tarvitsevat kaikenmoista apua kotiin. Lääkärinkierrot venyy ja kotiuttamiset ovat monimutkaisia, kun täytyy kotiasiat järjestää. Muutaman kerran viikossa jää tauot pitämättä, kun yhtäkkiä huomaakin, että seuraava vuoro on tullut töihin. Äkkiä hommat suurin piirtein valmiiksi ja antamaan raporttia seuraavalla vuorolle.

Joskus tökkii esim. lattiamaton leikkaaminen asiakkaalle, kun tila on pieni eikä voi käyttää leikkaamiseen mattopuukkoa.Ainainen tilanahtaus kun tavaraa tulee ihan liikaa ja sitten sitä tilaa on vaan raivattava jostain.Usein joutuu tekeen monta hommaa ennen kuin saa tavaran paikalleen.Tyhjennät esim hyllynpäädyn uusïlle myyville tuotteille, etsit tilaa niille vaatteille, mitä otit hyllynpäädystä.Tyhjennät esim yhden vaatepiikin ja huomaat että ovat poistuvia tai niissä on risuaita.Hinnoittelet aleen tai puolella hinnalla, etsit niille paikan ja vasta sitten saat laitettua tyhjentämäsi vaatteet vaatepiikkiin.

ex lto
Liian paljon työtehtäviä ja vastuuta, eikä työaika riittänyt kaiken tekemiseen. Ja minullakin se, että erityistä tukea tarvitsevat eivät saaneet apua. Ja se, että lapsiryhmien kokoa kasvatettiin ja kasvatettiin, eikä se ole lasten kehitykselle hyväksi. Ja vanhemmat esiintyivät kukkulan kuninkaina ja kuningattarina uskomattoman häijyllä tavalla.

Kun kaksi eri tahoa pistää pystyyn ison projektin samaan aikaan, toisistaan tietämättä. Huonoa suunnittelua ja taitamatonta toteutusta josta sitten todetaan vaan että kyllä te tän hanskaatte, te olette ihan mahtavia ammattilaisia

mulla
Tällä hetkellä työn tylsä sisältö.
Sama.
Ja lisäksi ne mammojen mussut, jotka on tottuneet saamaan kaiken-heti-nyt-koska-minä-haluan. Ja ne mammat, jotka ei käsitä, että meillä on toistakymmentä lasta ja jokaisen pikkuriikkisiä (jonnenjoutavaa) yksityiskohtaista toivetta ei vaan ole mahdollista toteuttaa!

Ei, me emme voi keskustella lapsen kanssa miksi pakkasella täytyy laittaa villasukat ulos jalkaan. Jos te kotona keskustelette, niin fine. Mutta keskustelkaa niin perusteellisesti, että sitä ei tarvitse JOKA päivä hoidossa lapsen kanssa käydä läpi.

Kyllä, kaikki maistavat kaikkea mitä lautaselta löytyy. Jos Pirjo-Petteri ei ole kuin nirso, hänkin maistaa. Jos Joona-Juulia on oikeasti allerginen, hän saa jotain muuta, joka hänelle käy.

Kyllä, meillä kaikki lepää päiväuniaikaan. Nukkua ei ole pakko, mutta jokainen huilaa tietyn ajan samassa paikassa kuin kaveritkin. Niilo-Nellustiina ei voi mennä siihen yhteen kivaan huoneeseen sohvalle "huilaamaan", koska ei vaan voi.

Meille kaikki lapset ovat samanarvoisia ja kellään ei ole erioikeuksia, jollei niille ole muuta perustetta kuin mutta_kun_minä_haluan/en halua.

Huomenna taas työpäivä...

"vieras"
Joskus tökkii esim. lattiamaton leikkaaminen asiakkaalle, kun tila on pieni eikä voi käyttää leikkaamiseen mattopuukkoa.Ainainen tilanahtaus kun tavaraa tulee ihan liikaa ja sitten sitä tilaa on vaan raivattava jostain.Usein joutuu tekeen monta hommaa ennen kuin saa tavaran paikalleen.Tyhjennät esim hyllynpäädyn uusïlle myyville tuotteille, etsit tilaa niille vaatteille, mitä otit hyllynpäädystä.Tyhjennät esim yhden vaatepiikin ja huomaat että ovat poistuvia tai niissä on risuaita.Hinnoittelet aleen tai puolella hinnalla, etsit niille paikan ja vasta sitten saat laitettua tyhjentämäsi vaatteet vaatepiikkiin.
Sä olet niin töissä siinä T:llä alkavassa ketjussa. :D

Kuvasit juuri mun entisen työpaikkani inhottavia duuneja. :)

Noehheh
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29118685:
Se ikävä tosiasia että kaikkia ei voi pelastaa, vaan lapsia kuolee.
Joskus kun miettii entisiä potilaita ja toteaa niistä 3/4 kuolleen...
Sinä olit jossain ketjussa pätemässä että teillä on osatoll sipesejä,karkkia yms. no varmaan josssain syöpä tms osastolla,mutta kyseessä oli mahatauti...

Yhteistyössä