Mikä on inhottavinta työssäsi ?

• Viestiketjun aloittaja "joku"
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29118685:
Se ikävä tosiasia että kaikkia ei voi pelastaa, vaan lapsia kuolee.
Joskus kun miettii entisiä potilaita ja toteaa niistä 3/4 kuolleen...
Hoitsuille, lääkäreille yms täytyy kyllä nostaa hattua.. Ei kaikki pysty siihen.

• Tykkää
Reactions: marabou
Sinä olit jossain ketjussa pätemässä että teillä on osatoll sipesejä,karkkia yms. no varmaan josssain syöpä tms osastolla,mutta kyseessä oli mahatauti...
?
on meillä sipsejä , vanukkaita , keksejä yms., mutta niin on käsittääkseni kyllä muillakin (lasten)osastoilla, ainakin niillä millä olen vieraillut.
EEn ymmärrä mitä ajat takaa ?

"vieras"
- Ainainen kiire ja riittämättömyyden tunne.
- Työt seuraa kotiin, välillä konkreettisesti ja aina henkisesti.
- Työ koostuu kaikesta pienestä sälästä. Kaipaan isompia kokonaisuuksia ja tunnetta siitä, että ehtisi oikeasti keskittymään johonkin asiaan riittävästi.
- Huono palkka suhteessa työn vaativuuteen, koulutukseen ja vastuuseen.
- Inhottavat/ilkeät vanhemmat.
- Meitä tyntekijöitä voi haukkua pitkin kyliä, mutta me emme voi puolustautua, koska meillä on vaitiolovelvollisuus.
- Ainainen selustansa turvaaminen, ettei joutuisi ongelmiin tai haastetuksi oikeuteen.

varjoton kummitus
Mt-puolella oon töissä...arvaamattomat asiakkaat,äkkiset "kilarit",asiakkailla on voimaa kuin saatanan suuressa norsussa...aina oot "ottavana osapuolena"...kiirekkin painaa osittain...

"jep"
Mt-puolella oon töissä...arvaamattomat asiakkaat,äkkiset "kilarit",asiakkailla on voimaa kuin saatanan suuressa norsussa...aina oot "ottavana osapuolena"...kiirekkin painaa osittain...
Autistien kanssa työskentelevänä voisin yhtyä tähän melkein sanasta sanaan. Tosin kiirettä ei yleensä ole ikinä. Muuten rakastankin työtäni sekä pidän paljon asiakkaistani. Pienetkin edistysaskeleet tai määrätyt hyvin menneet tlanteet antavat paljon, vaikka asiakkaat itse eivät tietenkään kiittele :) Kiehtova ja rehellinen maailma, missä heti tulee konkreettinen palaute päin näköä, niin hyvässä kuin pahassakin.

"vieras"
Se kun tunnen olevani tyhmä enkä opi tarpeeksi nopeasti ja tarpeeksi paljon. Toisaalta jos mun tilalle otettais joku pystymetsästä niin se ei pärjäisi, olen sentään haalinut tätä tietoa 20 vuotta.
Ja olen kiinnostunut teknologiasta eikä minusta uusien ohjelmistojen oppiminen ole vaikeaa. SAP nyt vaan on rasittava.
Ja uusia tehtäviä lykätään ja vaaditaan, että pitäis pystyä tuuraamaan toisia ilman kokemusta, opastusta ja pätevyyttä.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";29118791]- Ainainen kiire ja riittämättömyyden tunne.
- Työt seuraa kotiin, välillä konkreettisesti ja aina henkisesti.
- Työ koostuu kaikesta pienestä sälästä. Kaipaan isompia kokonaisuuksia ja tunnetta siitä, että ehtisi oikeasti keskittymään johonkin asiaan riittävästi.
- Huono palkka suhteessa työn vaativuuteen, koulutukseen ja vastuuseen.
- Inhottavat/ilkeät vanhemmat.
- Meitä tyntekijöitä voi haukkua pitkin kyliä, mutta me emme voi puolustautua, koska meillä on vaitiolovelvollisuus.
- Ainainen selustansa turvaaminen, ettei joutuisi ongelmiin tai haastetuksi oikeuteen.[/QUOTE]

Olet luokanopettaja.

varjoton kummitus
[QUOTE="jep";29118906]Autistien kanssa työskentelevänä voisin yhtyä tähän melkein sanasta sanaan. Tosin kiirettä ei yleensä ole ikinä. Muuten rakastankin työtäni sekä pidän paljon asiakkaistani. Pienetkin edistysaskeleet tai määrätyt hyvin menneet tlanteet antavat paljon, vaikka asiakkaat itse eivät tietenkään kiittele :) Kiehtova ja rehellinen maailma, missä heti tulee konkreettinen palaute päin näköä, niin hyvässä kuin pahassakin.[/QUOTE]

Mä oon tehnyt työtä autistienkin kanssa...mutta työtäni en vaihtas!Se antaa paljon,vaikka ottaakin paljon!!Mä komppaan sua sata kymmenen!!

sairaalan laikkari
-vessanpönttöihin juuttunut sitkeä paska
- kun joku poissa, yleensä ei sijaista eli muiden pitää hoitaa hänenkin työnsä omiensa ohella- kiire
-hoitajat ovat pääosin kivoja, mutta aina löytyy muutama joka pitää meitä yleisinä palvelijoina, tai komentelee, tiuskii tms, Sitä ei onneksi kuitenkaan tarvitse sietää, ja muutamat ovatkin joutuneet tuon takia osastonhoitajan puhutteluun.

Palkkaa en hauku, sillä koulutukseeni ja pieneen vastuullisuuteen nähden minulla on hyvä palkka ja kokonaisuutena pidän työstäni.

"sommarcat"
Myöhästelevät asiakkaat. Jos ryhmä on sovittu alkavaksi klo 14, niin aloitan täsmällisesti. En halua muiden ajoissa olleiden joutuvan odottamaan. Myöhästynyt menettää, ei muut. Mulla on alkuun aina jokin kiva juttu kiitoksena ajoissa tulleille.
Kiittämättömyys. Jotkin asiakkaat vaan jaksavat niristä ja nurista, vaikka parhaas on tehnyt..
Vaihteleva tulo, lomaa ennen painetaan duunia ja kerätään lomarahaa ja sit loman aikana et saa mitään.

työnantaja
Ehdottomasti kaikki henkilöstöön liittyvät ongelmat, jotka eivät varsinaisesti liity alaan itseensä mitenkään. Noiden setviminen on niin turhaa, aikaavievää ja raastavaa, että joskus tuntuu että voisinpa itse ottaa sairaslomaa!

Yhteistyössä