Mies katselee kaverini todella suuria rintoja !

  • Viestiketjun aloittaja kokoajan
  • Ensimmäinen viesti
kokoajan
Ärsyttävää ystävälläni on valtavan isot tissit on muutenkin kyllä pullea ,mutta tissit kuulemma jotain J-kuppia, mies ei saa silmiänsä irti tisseistä kun kaveri on kylässä.


Varmaan tahallaan vielä pitää aina tiukkoja paitoja.
 
No onko itselläsi
sitten rusinat?(A-kuppi)
Anna miehen katsella, mutta tee selväksi, katsoa saa mut EI koskea!:D Ottaisin pieni tisuisena tuon huumorilla, voisin kuittailla jotain melooneista tuo kaverin aikan!:LOL:
 
"Ärsyyntynyt"
Alkuperäinen kirjoittaja No onko itselläsi;29115477:
voisin kuittailla jotain melooneista tuo kaverin aikan
Miksi?

Mulla on isot rinnat eikä niistä tarvitse kenenkään tulla kuittailemaan. Ei ole oma valinta, että rinnat on näin isot ja todellakin haluaisin pienemmät.
 
Daisarit,
[QUOTE="Ärsyyntynyt";29115486]Miksi?
Mulla on isot rinnat eikä niistä tarvitse kenenkään tulla kuittailemaan. Ei ole oma valinta, että rinnat on näin isot ja todellakin haluaisin pienemmät.[/QUOTE]

No hurttia huumoriahan se on, sille tuijottelija miehelle vois myös kuittailla, kailottaa vaikka kaverin aikana siinä äijälle et ÄLÄ NY VAAN SILMIÄS PUDOTA!!!! jne...
 
"Ärsyyntynyt"
No hurttia huumoriahan se on, sille tuijottelija miehelle vois myös kuittailla, kailottaa vaikka kaverin aikana siinä äijälle et ÄLÄ NY VAAN SILMIÄS PUDOTA!!!! jne...
Mä en kaipaa tuollaista huumoria joten kannattaa vähän miettiä kenelle tuollaisia puhuu. Mä en todellakaan halua, että mun ystävät alkaa soittamaan suutaan mun rintojen koosta. Isot rinnat herättää muutenkin huomiota niin ei sitä huomiota tarvitse vielä erikseen niihin kohdistaa laukomalla jotakin idioottimaisia ja lapsellisia kommentteja.
 
Pienirintaisille
Ärsyttävää ystävälläni on valtavan isot tissit on muutenkin kyllä pullea ,mutta tissit kuulemma jotain J-kuppia, mies ei saa silmiänsä irti tisseistä kun kaveri on kylässä.


Varmaan tahallaan vielä pitää aina tiukkoja paitoja.
Mistäköhän löydät paidan, joka ei ole piukka j-kuppisten rintojen kohdalta, jos ei käytä koon 60 telttaa? Taitaa joustavakankainen paita olla ainoa siedettävä vaihtoehto.
 
njoo
itsekki isorintaisena kysyn että mihin telttaan pitäisi pukeutua ettei paita olisi "kireä" helposti löysempikin paita näyttää tisut oikeen muhkeasti. itse huomauttaisin omalle ukolle että en tykkää jos tuijottelee koko ajan.
 
"Rusina"
Alkuperäinen kirjoittaja No onko itselläsi;29115477:
sitten rusinat?(A-kuppi)
Anna miehen katsella, mutta tee selväksi, katsoa saa mut EI koskea!:D Ottaisin pieni tisuisena tuon huumorilla, voisin kuittailla jotain melooneista tuo kaverin aikan!:LOL:
Millä perusteella A-kuppi on rusina? Ei mulla ainakaan ole rusinan kokoiset vaikka A onkin. Nännihän se itse rusina on ihan kaikilla. Mä mielelläni olen A kuin joku helvetin maitoäiti.
 
"menninkäinen"
itsekki isorintaisena kysyn että mihin telttaan pitäisi pukeutua ettei paita olisi "kireä" helposti löysempikin paita näyttää tisut oikeen muhkeasti. itse huomauttaisin omalle ukolle että en tykkää jos tuijottelee koko ajan.
Minkä ihmeen takia niitä isoja tissejä ylipäätään pitäisi piilotella? Antaa ryntäiden näkyä vaan kunnolla. Tuleehan siitä hyvälle tuulelle katsojakin kun saa ihastella. Eri asia tietysti kun mennään törkeyksiin, mutta ei katsomisessa mitään pahaa pitäisi olla :)
 
Ei nää j-kupit ihan julmetut megat oo mutta hieman vaikeat jemmata kokonaan. Mitä tulee vilkuiluun, niin kai sen voi ottaa puheeksi? Käytöstavat osattava, eikä kumppania saa loukata. Aina öahempi jos toinen ihailee jotain mitä itel ei oo. Minuun sattuis jos mues avoimesti kuolais pitkäsääristen naisten peräön kun ite oon alle 160cm.
 
Onhan niitä
[QUOTE="Ärsyyntynyt";29115486]Miksi?

Mulla on isot rinnat eikä niistä tarvitse kenenkään tulla kuittailemaan. Ei ole oma valinta, että rinnat on näin isot ja todellakin haluaisin pienemmät.[/QUOTE]

Niimpä. Itse olen saanut teininä ihan tarpeeksi kuittailua ja sitä en enää näin aikuisiässä halua. Nämä vaan sattuivat kasvamaan jättimittoihin, itse en voinut mitenkään asiaan vaikuttaa.
 
Juntti
Yritä ymmärtää miestäsi. Se on mies. Ne katsoo tissejä. Eri asia jos kieli ulkona kuolaa silmät kiiluen, se on epäkohteliasta. Minä olen niin huonotapainen, että saatan tuijottaa vahingossa vaikka nainen olenkin. En saa mitään seksuaalisia kiksejä tisseistä, mutta jos ne on esillä kuin tarjottimella tai ovat muuten jotenkin niin silmiinpistävät.... isot, niin saattaahan tuota vahingossa tuijotella.
 
"vieras"
No hurttia huumoriahan se on, sille tuijottelija miehelle vois myös kuittailla, kailottaa vaikka kaverin aikana siinä äijälle et ÄLÄ NY VAAN SILMIÄS PUDOTA!!!! jne...
Toisten rintojen koosta kommentoiminen on todella moukkamaista. Rintojen kokoon ei voi edes itse juuri vaikuttaa (ilman leikkauksia siis), ja vaikka voisikin niin ei toisten ulkonäön arvotelu ja esineellistäminen tuolla tavalla ole mitenkään hyväksyttävää. Ei edes "hurtin huumorin" nimissä. Yleensäkin kun aletaan liikkua ns. hurtin huumorin alueella, kannattaa miettiä tarkkaan onko parasta pitää suu kiinni. Hurtti huumori on todellakin taitolaji, ja jos se menee pieleen...
 
Lady Gardenea
Mä en ymmärrä jos pitää jatkuvasti ihailla(kommentoida) ja tuijottaa naisen rintoja. Ellei ole oma mies. Ja tämä on ihan omaa kokemusta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Varmaan kaveristasikin on kiusallista jos miehesi tuijottaa koko ajan, siis jos tekee sen oikein näkyvästi mollottaen.

Jos taas on isot buubsit niin kyllä munkin katse varmaan vähän harhailisi, ihmisiähän tässä vaan ollaan ja jos on jotain ulokkeita jotka sojottaa suoraan kohti niin vaikeahan siinä on olla katsomatta. :D
 
Ken guru
Mäkin katson joskus kaverini todella suuria rintoja. Jotkut tekee rinnoistaan katseenkiinnittäjän käyttämällä avonaisia paitoja joissa puolet rinnoista näkyy. Mun mielestä se ei ole yhtään hyvän näköistä että tissivako näkyy, joten senkin vuoksi vähän katse niihin osuu, kun ajattelee että ounou ton rintoja.
 
mies 2
[QUOTE="vieras";29115595]Naisten nyt pitää tehdä jokaikisestä asiasta ongelma...[/QUOTE]

Mulla on erittäin vähän sellaisia asioita naisten suhteen, mitkä ovat turn-offeja naisessa. Mutta tuo mainitsemasi asia on yksi niistä. Toinen turn-off on huumorintajuttomuus.

Siinäpä ne tärkeimmät. Huumorintajuttomuus ja negatiivinen asenne/suhtautuminen kaikkeen ovat turn-off piirteitä naisessa.
 
Mulla on erittäin vähän sellaisia asioita naisten suhteen, mitkä ovat turn-offeja naisessa. Mutta tuo mainitsemasi asia on yksi niistä. Toinen turn-off on huumorintajuttomuus.

Siinäpä ne tärkeimmät. Huumorintajuttomuus ja negatiivinen asenne/suhtautuminen kaikkeen ovat turn-off piirteitä naisessa.
Eli unelmiesi nainen tsiigailee kavereidesi pullotuksia housuissa ja kommentoi niitä kepeän humoristisedti sinulle? Silmät jäävät pitemmäksi aikaa tuijottamaan suurimpia kohoumia pökissä?
 

Yhteistyössä